Wat is de intentie van je vraag?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Vrouwen worden doorgaans minder vaak gereanimeerd vanwege hun borsten.
Zou jij vrouwen reanimeren?
Zal wel goedkope cursus geweest zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat is de intentie van je vraag?
TS begint toch?
Maar ik vind het een reeele vraag.
Niet dat we ze niet zouden reanimeren.
Ik kreeg reanimatie cursus met 7 mannen en 1 vrouwelijke stagaire.
Lang verhaal kort, het is toch een drempel in sommige mannen in hoofd.
Dat de stagaire zich liet helpen door de instructrice zegt ook wel wat.. en uiteraard, zat mannen die denken, geen probleem, reanimeren die hap.
Grappig was ook, die instructeur zei tepelpiercings moeten eruit getrokken worde
"Ja maar, ja maar"
DIE VROUW IS AAN HET DOODGAAN!!
VOELT ZE NIETS VAN
En tuurlijk snapte die vrouw de aarzeling, maar op het moment zelf zal ik tuurlijk wel reanimeren.
Maar in een training is het toch een beetje apart.
Het was op mn werk, maar ik had idd wel wat bijzondere antwoorden.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel goedkope cursus geweest zijn.
In beide gevallen is dat wel het goede antwoord.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het was op mn werk, maar ik had idd wel wat bijzondere antwoorden.
"Iemand krijgt een hartaanval voor een huisartspraktijk"
112 bellen
"Iemand krijgt een hartaanval voor een ingang van een ziekenhuis"
112 bellen
Vind ik raar. Nog steeds
Er is ook niets opwindends aan, maar als je er van te voren over nadenkt, zal er toch iets van oneerbaars bij sommige in hun hoofd zitten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:34 schreef karr-1 het volgende:
Precis om die reden heb je tegenwoordig ook reanimatie poppen met borsten om er aan te kunnen wennen. En ik snap die irreële angst voor een paar borsten niet. Je staat iemands leven te redden, niet een paar tieten te betasten of zo... Verre van opwindend lijkt me.....
Waarom is dat jammer?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Heel vreemd dat dit hele topic niet weggeveegd is. Jammer!
Omdat vrouwen minder vaak gereanimeerd worden door omstanders ten opzichte van mannen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het een vernederend topic. Die vraag, wat bezielt je.
Oh, dan heb ik je vraag verkeerd opgevat. Sorry.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Omdat vrouwen minder vaak gereanimeerd worden door omstanders ten opzichte van mannen.
Het is de afgelopen jaren enkele keren voorgevallen dat een vrouw na reanimatie (of andere levensreddende hulp) daarna de betreffende man aanklaagden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Heel vreemd dat dit hele topic niet weggeveegd is. Jammer!
En hoe vaak hield dat stand?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is de afgelopen jaren enkele keren voorgevallen dat een vrouw na reanimatie (of andere levensreddende hulp) daarna de betreffende man aanklaagden.
In Europa?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is de afgelopen jaren enkele keren voorgevallen dat een vrouw na reanimatie (of andere levensreddende hulp) daarna de betreffende man aanklaagden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |