Reden nummer 1 om de horeca te mijden voor mij inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nooit de place to be geweest als je niet van jengelende kutkinderen houd.
Ach, bij zo'n dubbele whopper heb ik tenminste nog het idee dat ik een hamburger aan het eten ben. Dat is bij de Mac echt nooit het geval. Ja misschien de mcTasty ooit met bacon enzo, maar volgens mij is die ook de afgelopen jaren veranderd (kom er al jaren niet meer)quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Burger King was altijd duurder, maar met die recente acties is dat inderdaad de goedkopere tent. En voor het kwaliteitsverschil hoef je het zeg maar niet te doen, het is allebei dezelfde plastic rommel.
En dan komt er niet in je op dat je ook even een doekje en wat water kunt gaan halen binnen om het even schoon te makenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:55 schreef Raap het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Je eet gewoon troep van een kutbedrijf, ga gewoon naar een fatsoenlijk hamburger restaurant waar ze verse hamburgers op lekker brood maken, maak ze desnoods zelf, je gooit je geld weg en je vergiftigt je zelf ook nog eens met troep.quote:Op zondag 7 juni 2026 07:22 schreef -Deluzion- het volgende:
Veel aanstellers hier. De Franse frietjes zijn bij de Mac nog steeds heerlijk. Hetzelfde geldt voor de gewone hamburgers, de cola en de milkshakes. Ik weet dat het ongezond eten is daarom vermijd ik het meestal. mijn inmiddels oude lichaam kan daar niet al te goed meer tegen. Maar één keer per maand bij de Mac eten moet prima kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |