quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:08 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Met tong hou ik niet van vind ik zo onderdanig voor een man, maar heb wel zo'n magic wand maar daar klaagt ze over omdat ik die al heel lang heb en ook bij andere vrouwen al een keer heb gebruikt. Maar ja ik heb ook zoiets van dikke vinger dat ik die weg ga gooien en een nieuwe ga kopen heb er ooit 30 euro voor betaald en hij werkt nog prima dus dat is zonde
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:32 schreef incel het volgende:
HET BEWIJSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 dit is z'n andere telefoon of een vriend/moeder van TS
En nu allemaal bakkes houden en ontopic reageren![]()
Who is the best
![]()
Ja jij niet dus....Horum omnium fortissimi sunt Belgae
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:04 schreef Jordy-B het volgende:
Misschien heeft ze de hoop wel gewoon opgegeven en waardeert ze jouw minimale inzet.
Tijdens de daad wilt zij natuurlijk ook weten dat de jongen een miljoen op de bankrekening heeft staan dan pas kan ze klaar komen zeker.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan bang zijn dat ze op een dag weg is omdat de seks niet lekker is..
Je hebt geluk dat ze jong is en nog niet teveel 'weet'.
Ze gaat jou alleszins later niet herinneren als ze terugdenkt aan goede minnaars.
Nu weet ik trouwens ook waarom jij jonge meiden wil. De ervaren vrouw zal je namelijk eens goed uitlachen.
Je weet toch dat veel vrouwen niet klaar kunnen komen door penetratie alleen? Nee waarschijnlijk niet want je denkt ook dat je pik tegen het hoofd van een ongeboren baby komt...
HET BEWIJSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 dit is z'n andere telefoon of een vriend/moeder van TS
En nu allemaal bakkes houden en ontopic reageren![]()
HET BEWIJSWaarom lult ze eigenlijk engels. Woont ze op een vluchtelingenboot of is ze een chinese exchange student?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 dit is z'n andere telefoon of een vriend/moeder van TS
En nu allemaal bakkes houden en ontopic reageren
Als ze europees is en niet ouder dan 18 dan ben je da man!
Misschien de nickname wijzigen in cumscaredquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:53 schreef Cockwhale het volgende:
Een incel die geen vrouw kan laten komen, schokkend wel.
Hij is dan ook helemaal geen echte incel want dat kan per definitie ook niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:53 schreef Cockwhale het volgende:
Een incel die geen vrouw kan laten komen, schokkend wel.
Nigeriaanse prinses.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:00 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Waarom lult ze eigenlijk engels. Woont ze op een vluchtelingenboot of is ze een chinese exchange student?
To the point. Love it.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:40 schreef DenzelW het volgende:
veel wijven hebben last van mentale blokkades, meer dan mannen. Mannen willen gewoon neuken to spuit en hebben al dat emotionele en psychische gedoe erbij
Ten eerste: zou jij een magic wand op de rommelmarkt kopen, schoonmaken en hem dan op jezelf gebruiken? Voor haar is hij gewoon 2e hands en dat is vies ja...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:08 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Met tong hou ik niet van vind ik zo onderdanig voor een man, maar heb wel zo'n magic wand maar daar klaagt ze over omdat ik die al heel lang heb en ook bij andere vrouwen al een keer heb gebruikt. Maar ja ik heb ook zoiets van dikke vinger dat ik die weg ga gooien en een nieuwe ga kopen heb er ooit 30 euro voor betaald en hij werkt nog prima dus dat is zonde
Dat puberale "mijn kut" de hele tijdquote:Op zondag 7 juni 2026 15:59 schreef MultiBanaan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Laat haar dit eens proberen. Heel veel vrouwen vinden het erg lastig om zich volledig te laten gaan tijdens seks, waardoor hun orgasm uitblijft. Dit kan haar helpen haar orgasmeremmende patronen te doorbreken
Ik zou het gewoon bij een denkbeeldige vriendin houden als ik jou was.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:08 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn de gesprekjes bovengemiddeld fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
En niet willen beffen en te cheap om 30 euro uit te geven.
Ligt ze aan de ketting ofzo dat ze nog niet weg is?
quote:Op maandag 8 juni 2026 13:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij een denkbeeldige vriendin houden als ik jou was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |