Nigeriaanse prinses.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:00 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Waarom lult ze eigenlijk engels. Woont ze op een vluchtelingenboot of is ze een chinese exchange student?
To the point. Love it.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:40 schreef DenzelW het volgende:
veel wijven hebben last van mentale blokkades, meer dan mannen. Mannen willen gewoon neuken to spuit en hebben al dat emotionele en psychische gedoe erbij
Ten eerste: zou jij een magic wand op de rommelmarkt kopen, schoonmaken en hem dan op jezelf gebruiken? Voor haar is hij gewoon 2e hands en dat is vies ja...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:08 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Met tong hou ik niet van vind ik zo onderdanig voor een man, maar heb wel zo'n magic wand maar daar klaagt ze over omdat ik die al heel lang heb en ook bij andere vrouwen al een keer heb gebruikt. Maar ja ik heb ook zoiets van dikke vinger dat ik die weg ga gooien en een nieuwe ga kopen heb er ooit 30 euro voor betaald en hij werkt nog prima dus dat is zonde
Dat puberale "mijn kut" de hele tijdquote:Op zondag 7 juni 2026 15:59 schreef MultiBanaan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Laat haar dit eens proberen. Heel veel vrouwen vinden het erg lastig om zich volledig te laten gaan tijdens seks, waardoor hun orgasm uitblijft. Dit kan haar helpen haar orgasmeremmende patronen te doorbreken
Ik zou het gewoon bij een denkbeeldige vriendin houden als ik jou was.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:08 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Met tong hou ik niet van vind ik zo onderdanig voor een man, maar heb wel zo'n magic wand maar daar klaagt ze over omdat ik die al heel lang heb en ook bij andere vrouwen al een keer heb gebruikt. Maar ja ik heb ook zoiets van dikke vinger dat ik die weg ga gooien en een nieuwe ga kopen heb er ooit 30 euro voor betaald en hij werkt nog prima dus dat is zonde
Misschien zijn de gesprekjes bovengemiddeld fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
En niet willen beffen en te cheap om 30 euro uit te geven.
Ligt ze aan de ketting ofzo dat ze nog niet weg is?
quote:Op maandag 8 juni 2026 13:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij een denkbeeldige vriendin houden als ik jou was.
Jep, ben benieuwd of de denkbeeldige vriendin wel kan klaarkomen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2026 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jep, ben benieuwd of de denkbeeldige vriendin wel kan klaarkomen.
Dat beschouw ik als een nee,quote:
Ik denk dat deze TS sowieso weinig klaar krijgt bij een vrouwquote:
Yes dit is wat je wil horenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:00 schreef incel het volgende:
maar ze zegt eigenlijk gewoon dat ze het zo wel prima vindt.
Denk het ook.quote:Op maandag 8 juni 2026 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat deze TS sowieso weinig klaar krijgt bij een vrouw
Is een ukrainse vluchteling jaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:00 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Waarom lult ze eigenlijk engels. Woont ze op een vluchtelingenboot of is ze een chinese exchange student?
Als ze europees is en niet ouder dan 18 dan ben je da man!
Picsquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:42 schreef incel het volgende:
[..]
Is een ukrainse vluchteling jaMaar wel lekker, blond, dikke tieten, zo trouw als een hond
Ze is nog Nederlands aan het leren maar ik vergeet dat altijd en blijf Engels lullen
Sommige vrouwen kunnen het niet met magic wand maar alleen op een satisfyer dat heb ik ook wel eens horen zeggen wat vind jij hier van je mening als vrouw?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 02:43 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Ten eerste: zou jij een magic wand op de rommelmarkt kopen, schoonmaken en hem dan op jezelf gebruiken? Voor haar is hij gewoon 2e hands en dat is vies ja...
Ten tweede: is zij ook nog nooit klaargekomen door de 2e hands Wand? Dan gebruik je hem niet goed of dat ding is niet goed meer
Ten derde: het feit dat jij haar orgasme niet eens een nieuw speeltje van een paar tientjes waard vind is nou ook niet bepaald een turn-on
Ten vierde: beffen vind je vies en onderdanig maar een 2e hands speeltje gebruiken moet zij maar oke vinden...misschien zou je je vriendin iets meer op een voetstuk moeten plaatsen zodat ze het gevoel heeft dat je iets voor haar over hebt dan komt dat orgasme waarschijnlijk wel mits je je best doet, met of zonder speeltje..
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:12 schreef incel het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen het niet met magic wand maar alleen op een satisfyer dat heb ik ook wel eens horen zeggen wat vind jij hier van je mening als vrouw?
Mijn mening? Koop een satisfyer en vind het uit. oh wacht...kost wel geld....quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:12 schreef incel het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen het niet met magic wand maar alleen op een satisfyer dat heb ik ook wel eens horen zeggen wat vind jij hier van je mening als vrouw?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |