raar niet echt, maar meer van oudere generatie.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Iedereen die hier post en in de hogere regionen zit is wel "een beetje raar".
Het gaat toch niet on mij en waar ik ben blijven hangen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
interessant maar ben je ook in de jaren 90 blijven hangen wel?
ik vond het toen ook leuker dat gezegd hebbende. maarja. je moet ff beetje mee gaan met jeugd nu enzo he.
Dts hoog of fok hoog?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Iedereen die hier post en in de hogere regionen zit is wel "een beetje raar".
nee hoor was niet om jou, ik zeg het in het algemeen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat toch niet on mij en waar ik ben blijven hangen.
Laat maar weer.
geen zorgen hoor, het is niet naar jouquote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
Zal wel, Probeer ik een gesprek te voeren....
Jij bent wel de meest normale hier volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:31 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Beide denk ik wel, maar met name DTS.
Hmm..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent wel de meest normale hier volgens mij.
en wat je er zelf typed en deelt natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:34 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hmm..
Het zijn ook maar lettertjes op een schermpje he?
Blijven doenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
Zal wel, Probeer ik een gesprek te voeren....
Maar soms zijn het best heel mooie lettertjes. Ik voel dat nu totaal niet, eerder irritatatie. En ik doe echt mijn best om het te negeren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:34 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hmm..
Het zijn ook maar lettertjes op een schermpje he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |