Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Dat bepaal ik zelf wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben echt best raar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dus je spreekt jezelf nu tegen .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet maar net als ik denk ik dat het mss wat meer "normaal" had kunnen zijn.quote:
maarja niet iedereen wandelt het "normale" pad denk ik dan, wil niet zeggen dat we raar zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent idd echt raar.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omg is het weer van da?
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Bargje in tha house.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vind jullie soms echt raar, maar wil niet zeggen dat dat niet normaal is natuurlijk. hahaDo what you love, love what you do!![]()
Discussie over wie the master of hardcore is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
whah nee niet echt wmb. ?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:16 schreef FreshFruit het volgende:
Discussie over wie the master of hardcore is.Do what you love, love what you do!![]()
Is echt serieus, Ik weet dat het niet je genre is maar ik heb daar wel een mening over.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Toontje lager.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:19 schreef Bargehassus het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Doe maar.
Normaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vertel dat gewoon?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt serieus, Ik weet dat het niet je genre is maar ik heb daar wel een mening over.
maar meer over hoe en wart in leven. zou ik paragliding doen als ik kinders had, wss niet. nu wel.Do what you love, love what you do!![]()
De ware godfathers van de hardcorequote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
vertel dat gewoon?
maar meer over hoe en wart in leven. zou ik paragliding doen als ik kinders had, wss niet. nu wel.
Die decennialange ontwikkeling roept steevast een discussie op in de scene: wie is nu eigenlijk de onbetwiste godfather van de hardcore? Het grote publiek roept vaak direct de naam van Paul Elstak, maar Vos is het daar totaal niet mee eens. Dat Elstak vaak als dé grondlegger wordt gezien, komt volgens hem puur doordat hij destijds de commerciële hitparades bestormde met vrolijke Top 40-hitjes.
Als je het over de échte godfathers hebt, moet je volgens Buzz Fuzz kijken naar de mensen die daadwerkelijk het rauwe fundament hebben gelegd. Hij wijst zonder aarzelen naar de Amerikaan Lenny Dee en de Duitser Marc Acardipane als de absolute pioniers. En, met alle bescheidenheid, voegt hij daar zichzelf aan toe. Zij stonden écht aan de wieg van de originele sound.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
interessant maar ben je ook in de jaren 90 blijven hangen wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De ware godfathers van de hardcore
Die decennialange ontwikkeling roept steevast een discussie op in de scene: wie is nu eigenlijk de onbetwiste godfather van de hardcore? Het grote publiek roept vaak direct de naam van Paul Elstak, maar Vos is het daar totaal niet mee eens. Dat Elstak vaak als dé grondlegger wordt gezien, komt volgens hem puur doordat hij destijds de commerciële hitparades bestormde met vrolijke Top 40-hitjes.
Als je het over de échte godfathers hebt, moet je volgens Buzz Fuzz kijken naar de mensen die daadwerkelijk het rauwe fundament hebben gelegd. Hij wijst zonder aarzelen naar de Amerikaan Lenny Dee en de Duitser Marc Acardipane als de absolute pioniers. En, met alle bescheidenheid, voegt hij daar zichzelf aan toe. Zij stonden écht aan de wieg van de originele sound.
ik vond het toen ook leuker dat gezegd hebbende. maarja. je moet ff beetje mee gaan met jeugd nu enzo he.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: