Ipv de Joop te lezen kun je het land beter eens bezoekenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:47 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Selectieve verontwaardiging. De VS is een land waar de halve bevolking in tenten of hun auto's slaapt en waar een zak chips 9$ kost. Trump is een symptoom en succes is daar altijd je eigen keuze (nepotisme)
Als je al geen beroerte krijgt door de hitte dan wel door een overval
Vertel waar zit ik fout?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ipv de Joop te lezen kun je het land beter eens bezoeken
Zakken chips zijn geen 9 dollar, je wordt daar niet om de haverklap overvallen en er slapen geen 175 miljoen mensen in tenten of auto’squote:
Flespompoenquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:55 schreef Zorro het volgende:
Zijn er ook flessen die niet hervulbaar zijn dan?
We gaan het zien wat voor exorbitante prijzen gevraagd gaan worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die flesjes gaan dan vier dollar voor een halve liter kosten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:47 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Selectieve verontwaardiging. De VS is een land waar de halve bevolking in tenten of hun auto's slaapt en waar een zak chips 9$ kost. Trump is een symptoom en succes is daar altijd je eigen keuze (nepotisme)
Als je al geen beroerte krijgt door de hitte dan wel door een overval
In Wisconsin hoor ik van wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 02:46 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zakken chips zijn geen 9 dollar, je wordt daar niet om de haverklap overvallen en er slapen geen 175 miljoen mensen in tenten of auto’s
Misschien is het in een exclusieve club wel 12 dollarquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
In Wisconsin hoor ik van wel.
Copilot zegt dit maar kan er naast zitten:
📊 Samenvatting
Type winkel Prijs per zak
Supermarkt $3–$6
Convenience store $4–$6
Premium merken $5–$7
Is dat vanwege de veiligheid?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:22 schreef Caland het volgende:
Snap de ophef niet zo, in Nederland mag je doorgaans ook geen flesjes drinken meenemen naar het stadion
Mensen die gewoon gezellig een wodkaatje willen drinken worden gedemoniseerdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |