quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:39 schreef Molo het volgende:
Deense stijl kardemombroodjes vers uit de oven, met cappuccino's erbij![]()
![]()
Crisp, echt, ideaal die zaak voor dit soort zakenquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:19 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik Indische speklapjes met daarbij witte rijst en een komkommersla en een Oosterse dressing.
Krijg weer trek in patat (goede biefstukspiezen ookquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:28 schreef Curiosity het volgende:
Vanmorgen k&k pancakes met aardbeien en poedersuiker.
[ link | afbeelding ]
Nu zelfgemaakte friet met biefstuk spiezen.
[ link | afbeelding ]
Ik ben 43 dus geen jongere meer, maar kan enorm genieten van kapucijners hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Het was weer Kapucijners met spekdag, dat is het altijd als ik er trek in heb. Die spekjes maken het zó lekker én het is gezond. Ik vraag me af of er nog jongeren zijn die kapucijners eten; het klinkt zo ouderwets. Gelukkig is het nog te krijgen.
Adres graagquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk gegeten bij een echte Italiaan en heerlijk gedronken bij een andere echte.
Vesuvio (pistache met espresso, room en bruine suiker)
[ link | afbeelding ]
Parthenope (pistache met espresso, melk en bruine suiker)
[ link | afbeelding ]
Zucchini fritti
[ link | afbeelding ]
Ballerine funghi
[ link | afbeelding ]
Ravioli tartufo al polpette
[ link | afbeelding ]
Alle pasta's waren homemade en zoveel smaak
Lekker zo van alles wat, en niks weggegooidquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Adres graag![]()
![]()
![]()
Zo zeg, heerlijk!
De rest van de etensplaatjes ziet er ook top uit trouwens
Hier restjes, dus pasta bolognese met stukje opgepiepte hamburger. Tortilla met refried beans, mais, kaas en crème fraiche en een maaltijd van bulgur met falafel en geroosterde groenten
Even delen met elkaar
Een dressing met sesamolie, rijstazijn, sojasaus, honing en mosterd.quote:
Jeetje man, wat is er met die aardbeien gebeurd? Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het hele geheel er totaal niet uitzien.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:29 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
After workout snack. Tofu patat uit de airfryer en gevriesdroogde aardbeien.
Ardbeien oxideren snel en worden wat grauw als je ze gaat vriesdrogenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:06 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Jeetje man, wat is er met die aardbeien gebeurd? Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het hele geheel er totaal niet uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |