quote:Op maandag 15 juni 2026 13:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer een keer een venkel-sinaasappelsalade met daarbij verse tartaartjes van de slager.
Oh heeeeerlijkquote:Op maandag 15 juni 2026 18:44 schreef Kanaroe het volgende:
Oudste zoon kwam hier eten, dus ik maakte lasagne
(jongste zoon lust het niet maar die is een paar dagen weg)
Lekker met een soort bolognese met pancetta, rundergehakt, bleekselderij, wortel, bliktomaten, ui, knoflook en een flinke scheut rode wijn
Flink gekruid met verse rozemarijn, basilicum, tijm en een beetje rode peper
Oooh het was heerlijk, zit volvolvol
ziet er smakelijk uitquote:Op maandag 15 juni 2026 18:20 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Gewoon altijd lekker![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een salade van gegrilde courgette, aubergine en komkommer in een vinaigrette met daarbij gebakken lams merquez-worstjes.
Oh lekker! Nu heb ik ook zin in aardappelsalade.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verrassing! Geen couscous
Airfryer groente van de AH (heeft iemand tips voor kruiden), met aardappelsalade, zilveruitjes en een burger
[ afbeelding ]
Het is echt jaren geleden (mijn eerste studentenkamer, dus een jaar of 21, ben nu 38) dat ik dat gegeten had. Ineens wilde ik datquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:08 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Oh lekker! Nu heb ik ook zin in aardappelsalade.
Lekker toch! Geniet er vanquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is echt jaren geleden (mijn eerste studentenkamer, dus een jaar of 21, ben nu 38) dat ik dat gegeten had. Ineens wilde ik dat
Fijn 19,95 voor 3 gangen aan een havenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond (nog voor moeders verjaardag) naar Bregje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |