Ik vrees dat mijn doel gaat worden om op de eerste pagina te eindigen (top 50)quote:Op maandag 15 juni 2026 17:13 schreef Starflyer het volgende:
Ik heb de weg omhoog weer gevonden![]()
Van plek 60 gestegen naar 41.
Mee eens wat betreft Spanje, maar Egypte kon best winnen van de Belgen, want zo goed zijn ze niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:16 schreef DrDentz het volgende:
Dit is niet te doen, als je had voorspeld dat Kaapverdië gelijkspeelt tegen Spanje en Egypte wint van België zou je opgehaald worden met een busje en in een dwangbuis geplaatst worden..
Plek 8 hier, maar ik ga nog wel zakken, bovendien heb ik Yamal als topscorer gekozenquote:
2equote:Op zondag 14 juni 2026 18:13 schreef Berkery het volgende:
Hehe, ik wordt niet gehinderd door voetbalkennis, maar toch de 8e plaats.
Komt door infantino.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:36 schreef Makamba_ het volgende:
De persoon die alles op 1-1 heeft gezet staat dik eerste
Over 2 jaar doe ik datquote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:36 schreef Makamba_ het volgende:
Zeer ernstig. Kwalijke zaak!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 06:36 schreef Makamba_ het volgende:
Domme uitspraak voor iemand die de Eredivisie TOTO heeft gewonnen.quote:
Oepsssquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Domme uitspraak voor iemand die de Eredivisie TOTO heeft gewonnen.
Nu weten we ook dat dit geluk was.
@Mexicanobakkerquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:56 schreef cinderloom het volgende:
Drie wedstrijden nul punten.
Dan zak je van plek nummer 8 naar ver in de 20.
Het was wel even leuk om toch een paar dagen on top te staan![]()
Enne @:Mexicano .... jij gaat echt lekker, al vanaf het begin geloof ik
Ik ga de hele dag jouw voorspellingen refreshen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:06 schreef Coco het volgende:
Ik geef het stokje over aan @:dombohetolifantje1
Of hij heeft bewust een domme uitslag voorspeld die jij dan zou overnemen en hij verandert die van hem snel een minuut voor de wedstrijdquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco heeft zijn voorspelling ingevuld
Meteen die van mij aangepast.
Zo is Coco niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of hij heeft bewust een domme uitslag voorspeld die jij dan zou overnemen en hij verandert die van hem snel een minuut voor de wedstrijd
Probeer eens van eigen kracht uit te gaan
slow and steady wins the race!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn achterstand op Mexicano is van 25 punten naar 5 punten gegaan.
En user @:Flippingcoin klimt langzaam maar zeker uit de krochten van de ranglijst.
Schandalig die 1-1 van je.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wacht nog op de voorspellingen van @:Coco
Je bent dus iemand zonder principesquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het schijnt een winnende tactiek te zijn.
We zijn pas net begonnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat moeilijk worden om Mexicano nog in te halen.
Proveer jij dat maar evenquote:Op zondag 21 juni 2026 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proveren in die top 50 te komen
Misschien moeten we onze krachten gaan bundelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |