Bedankt voor de mention.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
@:benniebuttfuck vergeet jezelf er niet tussen te zetten
Niets mis mee maat. Al denk ik niet dat NL poule F overleeft.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:42 schreef Paul het volgende:
ik doe mee en durf gewoon mn voorspelling te laten zien hee
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:48 schreef heywoodu het volgende:
Klopt het dat je bij Flexvoetbal, nadat je alle wedstrijden hebt ingevuld en de poules hebt laten berekenen, alsnog zelf moet gaan bekijken wat de knockoutwedstrijden worden? Dat wordt nog vervelend [ afbeelding ]
Edit: oh, de knockout-fase hoef je nog niet te voorspellen? Dat is eigenlijk ook wel logisch, maar als iemand dat even kan bevestigen, graag
quote:* Wat moet ik allemaal invullen:
-Statistieken voor het toernooi:
Kampioen Topscorer Totaal aantal doelpunten
-De wedstrijden:
Knock-out wedstrijden zullen zodra de geplaatste teams bekend zijn ingevuld worden. Deze wedstrijden kun je net als de poulewedstrijden tot 1 minuut voor aanvang van de wedstrijd invullen of aanpassen. Als uitslag telt de stand na 90 minuten plus de eventuele verlengingen. Strafschoppenseries tellen niet mee.
-De poule eindstanden
Let op: Vul de poulestanden vóór de start van het toernooi in.
quote:
Bla bla geluk is met de dommen ;-)quote:Op vrijdag 12 juni 2026 06:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste 2 voorspellingen goed.
JAAAAAAAAAAAAAAA
Toch de verkeerde users gekozen?quote:
Tarado staat best hoogquote:
Hier 75.quote:
Nou nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 3 mensen op 0 punten. Hopelijk komt daar straks een einde aan!
Altijd tegen jou! Maar Parijs East Rutherford is nog ver.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd ik verlies van @:Felagund in de FPCL en nu houdt ie me hier ook al van de eerste plek af
Knap gedaan, dat mag zeker gezegd worden. Zelf zat ik er telkens één doelpunt naast, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Naar de derde plek gezakt. Ik heb gepiekt, het is Joever.
Kan nog alle kanten op gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:11 schreef Harvest89 het volgende:
Dit gaat niet goed jongens.
Ik sta 70ste.
Maar gelukkig gaat straks Zwitserland winnen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:11 schreef Harvest89 het volgende:
Maar gelukkig gaat straks Zwitserland winnen.
Mwoahquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:11 schreef Harvest89 het volgende:
Maar gelukkig gaat straks Zwitserland winnen.
Had 5- 0 voorspeld. En vond dat al misschien wat te overdreven, lol.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:42 schreef cinderloom het volgende:
Dacht dat ik met 4 - 1 al hoog had ingezet bij DUI - CUR.
Maar godallemachtig, die oosterburen knallen maar door en door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |