quote:Op zondag 7 juni 2026 10:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat kan ook prima zonder dat de gehele omgeving daarvan mee mag genieten. Maar tegenwoordig moet het blijkbaar steeds harder met die muziek overal.
Lekker makkelijk lullen als je zelf niet in zo'n situatie zit.quote:
Gister nog naar FYM geweest. Was top.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:28 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens zal ik ook wel weer blij zijn als de zomer op zijn einde loopt. Denk dat dit inmiddels alweer het vijfde weekend op rij is dat ik zelfs in huis nog de muziek (en dan met name de bass) weer kon horen van een of ander festival/dorpsfeest uit de buurt.
Wat voor situatie?quote:Op zondag 7 juni 2026 10:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lekker makkelijk lullen als je zelf niet in zo'n situatie zit.
Eerste twee edities destijds, lang gelee, geweest. Als je toen een zitbank meenam had je gratis entree...als ik me het tenminste goed kan herinnerenquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_California_hurricanesquote:Op zondag 7 juni 2026 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij denkt "Ik tel voor het gemak Baja Californië mee en veeg het gegeven dat de Amerikaanse staat Californië een bak koud water voor de deur heeft liggen die het bestaan van orkanen welhaast onmogelijk maakt even snel onder het kleed".
Of je hebt "hurricanes california" gegoogeld en je zo op het verkeerde spoor laten zetten. Geen probleem makker
Lezen is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat voor situatie?
Dat er in het weekend in de zomer feestjes zijn buiten waarbij muziek te horen is?
Gaaf. Zou willen dat ik een foto kon zien van die machtige bloemen maar dat zou een heftige privacy schending zijn uiteraard.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Erg aangenaam buiten. Net nog ff wat extra bloemen in de tuin gezet.
man³quote:Op zondag 7 juni 2026 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_California_hurricanes
Laatste pluim laat toch echt hitte zien, mogelijk komende weekend alweer een flinke opwarming mogelijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou, voorspellingen blijven koel met regen.
Weekend volgend week kakt ook alweer in.
Nou, hier ook elk weekend feestjes buiten en muziek te horen.quote:
Dat is mooi voor je.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, hier ook elk weekend feestjes buiten en muziek te horen.
Stoor me er totaal niet aan.
Er zijn ergere en moeilijkere situaties die je kan hebben.
En zijn bijna altijd redelijk bijtijds afgelopen. Overdag of in de avond een bietje muziek is toch niet zo erg.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, hier ook elk weekend feestjes buiten en muziek te horen.
Stoor me er totaal niet aan.
Er zijn ergere en moeilijkere situaties die je kan hebben.
Klopt, ja! Was vroegâhquote:Op zondag 7 juni 2026 10:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Eerste twee edities destijds, lang gelee, geweest. Als je toen een zitbank meenam had je gratis entree...als ik me het tenminste goed kan herinneren
Dit Juni-weer zeg ik niks over, dan krijg ik een ban...
Las inderdaad op Facebook een weerman schrijven dat we vanaf half juni flink de steigers in gaan met temperatuur: 30 was zeer realistisch schreef hij. Ook langere tijd geloof ik. Maar ik weet nooit of je zoiets voor waarheid kan aannemen of dat het ook veel voor de clicks isquote:Op zondag 7 juni 2026 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste pluim laat toch echt hitte zien, mogelijk komende weekend alweer een flinke opwarming mogelijk.
Ook niet zo moeilijk natuurlijk met dit herfstweer
Het heeft weinig zin om verder dan 14 dagen vooruit te kijken qua weer.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:48 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Las inderdaad op Facebook een weerman schrijven dat we vanaf half juni flink de steigers in gaan met temperatuur: 30 was zeer realistisch schreef hij. Ook langere tijd geloof ik. Maar ik weet nooit of je zoiets voor waarheid kan aannemen of dat het ook veel voor de clicks is
Heette hij toevallig Mark?quote:Op zondag 7 juni 2026 11:48 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Las inderdaad op Facebook een weerman schrijven dat we vanaf half juni flink de steigers in gaan met temperatuur: 30 was zeer realistisch schreef hij. Ook langere tijd geloof ik. Maar ik weet nooit of je zoiets voor waarheid kan aannemen of dat het ook veel voor de clicks is
quote:Op zondag 7 juni 2026 11:48 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En zijn bijna altijd redelijk bijtijds afgelopen. Overdag of in de avond een bietje muziek is toch niet zo erg.
quote:Op zondag 7 juni 2026 10:28 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens zal ik ook wel weer blij zijn als de zomer op zijn einde loopt. Denk dat dit inmiddels alweer het vijfde weekend op rij is dat ik zelfs in huis nog de muziek (en dan met name de bass) weer kon horen van een of ander festival/dorpsfeest uit de buurt.
Gelukkig is de zomer pas net begonnen. Behalve het weer danquote:Op zondag 7 juni 2026 10:28 schreef PzKpfw het volgende:
Nee, NoodweerBenelux.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:56 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Heette hij toevallig Mark?![]()
Kijk zelf maar naar de pluim....voorlopig gaat de temperatuur nog niet richting de 30. Het gemiddelde haalt de 25 niet eens op de lange termijn. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet kan (niks veranderlijker dan het weer), maar het lijkt er niet op. Voor de clicks idd, zo lopen er wel meer rond op het internet.
quote:Goedemorgen! Komt de zomer onder stoom na 14 juni? Meer en meer berekeningen komen met 25 tot 30°C in de weerpluim. We zien dat ook mooi door de stijgende lijntjes in de weercomputer. Na een periode van eerder fris en wisselvallig weer voor sommige volgers wellicht een mooi vooruitzicht!
Bron: facebookpagina noodweerbenelux
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |