Nederland heeft best een prima klimaat als je alles op een rijtje zet hoor. Zeker beter dan 75% van de landen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hou zielsveel van Nederland. Een van de beste landen ter wereld om in te wonen, maar wat haat ik ons klimaat..holy moly. En het wordt elk jaar erger heb ik het idee
Ik denk dat een groot deel van de mensen verwacht dat het 25 graden, droog en zonnig is.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nederland heeft best een prima klimaat als je alles op een rijtje zet hoor. Zeker beter dan 75% van de landen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nederland heeft best een prima klimaat als je alles op een rijtje zet hoor. Zeker beter dan 75% van de landen.
Huh en klimaatsverandering dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:53 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van de mensen verwacht dat het 25 graden, droog en zonnig is.
En niet extremen als afgelopen week (die regen) of die snikhete week van paar weken terug.
Als je dan uitgaat van die 25 graden dan heb je een minder goed klimaat.
Ik vind dit weer ook prima.
Tuurlijk is maandenlang 25 graden, droog overdag en in de nacht regen ook mijn droom. Maar dat zal altijd een droom blijven.
Voorlopig lijkt de hitte ook nog ver weg; https://www.weerplaza.nl/(...)lang-onstabiel/9675/
29e plaats, dus helemaal niet zo slecht.quote:
Dat soort lijstjes zijn natuurlijk ontzettend subjectief.quote:
Lol, en België staat serieus op de 43e plaats. Hoe dan!?quote:
Dat ook. En de regenval.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:51 schreef Remco het volgende:
[..]
Je bedoeld dat het de van de laatste 10 zomers er 8 voelden alsof je in zuid Europa zat qua temperaturen en droogte?
Dat zegt genoeg over die site ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, en België staat serieus op de 43e plaats. Hoe dan!?het is niet alsof NL/BE massively in klimaat verschillen
Dat ligt er maar aan waar je woont. Iemand uit Drachten of iemand uit Chareloi om maar wat te noemenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, en België staat serieus op de 43e plaats. Hoe dan!?het is niet alsof NL/BE massively in klimaat verschillen
Als je in Charleroi woont heb je wel meer problemen dan alleen het weerquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan waar je woont. Iemand uit Drachten of iemand uit Chareloi om maar wat te noemen
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Als je in Charleroi woont heb je wel meer problemen dan alleen het weer
Al die orkanen in Californië ookquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes zijn natuurlijk ontzettend subjectief.
Bij hem zal het eerder zoiets zijn :
1 IJsland
2 Zweden
3 Noorwegen
4 Finland
Maar hij heeft wel gelijk, het Nederlandse klimaat kent weinig extremen dus dat scoort internationaal sowieso hoog. Zat mensen uit Californië die zich hier vestigen omdat het A niet elke dag 30 graden is waardoor je niks kan doen en B er geen orkanen en constant gevaar is voor bosbranden.
Benieuwd wanneer de zomer begintquote:Op zondag 7 juni 2026 08:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
Een week lang nog niet boven de 20 graden volgens de pluim. Genot
Na komende week.quote:
Mag ook wel. Ik ben nu al 3 jaar naar een groot toernooi geweest in het eerste weekend van juli en tot nu toe is het elk jaar absoluut tyfusweer geweestquote:
quote:
Bah ja, blije mensen die buiten dingen doen en het naar hun zin hebben.. GADVERDAMME!!!quote:Op zondag 7 juni 2026 10:28 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens zal ik ook wel weer blij zijn als de zomer op zijn einde loopt. Denk dat dit inmiddels alweer het vijfde weekend op rij is dat ik zelfs in huis nog de muziek (en dan met name de bass) weer kon horen van een of ander festival/dorpsfeest uit de buurt.
Dat kan ook prima zonder dat de gehele omgeving daarvan mee mag genieten. Maar tegenwoordig moet het blijkbaar steeds harder met die muziek overal.quote:Op zondag 7 juni 2026 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bah ja, blije mensen die buiten dingen doen en het naar hun zin hebben.. GADVERDAMME!!!
Jij denkt "Ik tel voor het gemak Baja Californië mee en veeg het gegeven dat de Amerikaanse staat Californië een bak koud water voor de deur heeft liggen die het bestaan van orkanen welhaast onmogelijk maakt even snel onder het kleed".quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |