abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220955939
Vier verdachten zijn vorige week aangehouden in een groot onderzoek naar seksueel misbruik van vrouwen en het delen van beelden daarvan op sociale media. De politie vermoedt dat meerdere vrouwen in Nederland zijn gedrogeerd en vervolgens verkracht door bekenden van hen.
De politie startte een onderzoek nadat inlichtingendiensten uit Duitsland en Engeland informatie hadden gedeeld over beelden van verkrachtingen die rondgingen in besloten groepen op sociale media. In die groepen werden ook tips gegeven hoe je slachtoffers uit de directe omgeving het beste kon drogeren, meldt de politie.

Rechercheurs hebben acht mannen tussen de 21 en 51 geïdentificeerd. Vier verdachten uit Horst aan de Maas, Hulst, St. Willebrord en Sassenheim zijn vorige week woensdag en donderdag aangehouden. De andere vier verdachten komen uit Rotterdam, Amstelveen, Hilversum en Veldhoven. De politie sluit verdere aanhoudingen niet uit.

"De verdenkingen tegen de mannen lopen uiteen", meldt de politie. Veel van hen zaten in een besloten groep waarin illegaal verkregen beelden van gedrogeerde slachtoffers zijn gedeeld. Sommige verdachten hebben daarnaast beelden van seksueel geweld gemaakt of verspreid. Ook worden er mannen verdacht van het drogeren van vrouwen en van (een poging tot) verkrachting.

De politie heeft bij het doorzoeken van verschillende woningen drogerende of verdovende middelen gevonden. Ook zijn computers, telefoons, USB-sticks en SD-kaarten in beslag genomen. Tijdens de doorzoekingen kwam de politie ook wapens tegen, die eveneens zijn ingenomen.

Zaak met enorme impact
Het is op dit moment niet duidelijk hoeveel slachtoffers er zijn. "Daarvoor is aanvullend onderzoek nodig, onder andere van de telefoon en computers", zegt Milou van der Kolk van het Team Seksuele Misdrijven van de politie Rotterdam.

"Maar wat wel duidelijk is, is dat dit een zaak is met een enorme impact. Als slachtoffer weet je mogelijk niet wat er met je is gebeurd, omdat je mogelijk gedrogeerd of buiten bewustzijn bent geweest. Het nieuws dat je partner of een bekende je mogelijk heeft gedrogeerd en misschien zelfs heeft verkracht, kan je leven volledig op z'n kop zetten."

De politie heeft Slachtofferhulp Nederland ingeschakeld om slachtoffers direct te kunnen ondersteunen. Ook het Centrum Seksueel Geweld (CSG) en Veilig Thuis werken mee.

"Wanneer een vrouw hoort dat er seksuele handelingen met haar lichaam zijn gebeurd zonder dat zij daarvan wist, is dat erg ingrijpend", zegt Iva Bicanic, directeur van het CSG. "De onzekerheid wat er exact is gebeurd, is voor het slachtoffer tijdens het onderzoek heel impactvol en kan veel stress en klachten veroorzaken. Daarom is het belangrijk dat slachtoffers terecht kunnen bij professionals die hen hulp kunnen bieden."

https://www.nu.nl/misdaad(...)men-van-vrouwen.html

Zieke shit weer dit. Niet onwaarschijnlijk dat dit slechts het topje van de ijsberg is als je de reacties van de politie leest.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220956035
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:33:15 #3
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220956046
Ik vraag me dan hetzelfde af als bij al dit soort gevallen: dat er één gestoorde gek iets verzint is nog voor te stellen, maar hoe kan het dat groepen elkaar vinden in deze waanzin en het dan nog uitvoeren ook?
pi_220956064
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:33 schreef Qarrad het volgende:
Ik vraag me dan hetzelfde af als bij al dit soort gevallen: dat er één gestoorde gek iets verzint is nog voor te stellen, maar hoe kan het dat groepen elkaar vinden in deze waanzin en het dan nog uitvoeren ook?
Sinds internet is alles mogelijk.
Het sterft van de zieke forums op het dark web. Er is zelfs een geval bekend van een Duitse kannibaal die iemand gevonden heeft die opgegeten wilde worden, wat dan ook gebeurde.
Om maar eens een voorbeeld te noemen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Armin_Meiwes
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:38:12 #5
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220956069
Walgelijk!! Hoe kun je dat doen? Dan ben je toch onmenselijk
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:39:58 #6
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220956076
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Het sterft van de zieke forums op het dark web. Er is zelfs een geval bekend van een Duitse kannibaal die iemand gevonden heeft die opgegeten wilde worden, wat dan ook gebeurde. Om maar eens een voorbeeld te noemen.

Ja klopt dat verhaal ken ik... :X
Maar nog steeds kan ik er gewoon niet bij dat zulke zieke fantasieën daadwerkelijk uitvoert met anderen die je ook niet remmen.
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 08:41:33 #7
5428 crew  miss_sly
pi_220956085
quote:
Social media en daar de donkere hoekjes van.

Helaas dus geen zeldzaamheid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:44:17 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220956101
quote:

[..]
Het sterft van de zieke forums op het dark web. Er is zelfs een geval bekend van een Duitse kannibaal die iemand gevonden heeft die opgegeten wilde worden, wat dan ook gebeurde.

Hebben ze nog een liedje van gemaakt;
Bekijk deze YouTube-video
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:48:39 #9
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220956123
quote:

[..]

Ow ja, dit is toch wel het meest zieke wat ik ooit gelezen heb. ;(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:53:06 #10
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220956138
quote:

[..]

Dat geloof ik wel maar ik denk niet dat deze mannen elkaar op internet gevonden hebben vanwege fetishes.
Gezien er ook wapens gevonden zijn lijkt me dit eerder gevalletje groep gangstertjes die elkaar goed kennen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:56:52 #11
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220956200
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja klopt dat verhaal ken ik... :X
Maar nog steeds kan ik er gewoon niet bij dat zulke zieke fantasieën daadwerkelijk uitvoert met anderen die je ook niet remmen.
Pure wiskunde hè?
Als je op zo'n gesloten forum (of waar dan ook voor hetzelfde geld) met één en al gelijkgestemden zit ga je elkaar versterken en gaat niemand dwarsliggen.

Bij een bijeenkomst van vegetariërs begint ook niemand over het nieuwe hamburgermenu van de Mac.
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:58:09 #12
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220956220
Mijn ex juichte dat soort dingen juist een beetje toe, maar was er altijd al erg terughoudend in vanwege meerdere redenen. Denk dat ik de kogel behoorlijk heb ontweken.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:00:01 #13
441440 aquawoman
Bitch please
pi_220956233
Een van de schokkende onderdelen hiervan vind ik, naast de verkrachtingen, dat deze mannen dus vrouwen die ze goed kennen het recht tot consent ontnemen en hun vertrouwen ontledend schenden. Dus zelfs een vrouw die ze goed kennen zijn maar gewoon gebruiksvoorwerpen voor seks.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_220956264
quote:
Omdat groepen veel gevaarlijker zijn dan individuen. Één gek bedenkt waanzin, maar een groep normaliseert het, moedigt het aan en voert het uit. Samen verliezen mensen hun geweten.
greetings and salutations
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:06:44 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220956288
Vrouwen mogelijk door partner gedrogeerd, verkracht en gefilmd, vier mannen opgepakt

Mannen hebben dit ook bij hun eigen partner geflikt :r Ja het is ook walgelijk bij een vreemde, maar je geeft ook maar niks om je partner zo. Je vader zou je moeder maar voor dit soort dingen gebruiken.
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:17:00 #16
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220956436
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:06 schreef Momo het volgende:
Vrouwen mogelijk door partner gedrogeerd, verkracht en gefilmd, vier mannen opgepakt

Mannen hebben dit ook bij hun eigen partner geflikt :r Ja het is ook walgelijk bij een vreemde, maar je geeft ook maar niks om je partner zo. Je vader zou je moeder maar voor dit soort dingen gebruiken.
Die vrouw in Frankrijk bijvoorbeeld. ;(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220956470
Gestoord, echt gestoord...
Hoe krijg je het in je hoofd om dat met je vrouw te doen, en dan ook nog meerdere mannen....én dan ook nog mannen vinden die je vrouw willen verkrachten...

Echt onbegrijpelijk...

:r
pi_220956509
Afkomst van deze parels?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220956560
Walgelijk dit :r
Ik ben geen voorstander van de doodstraf, maar soms.. :%
pi_220956605
Zou graag zien dat de daders met hun foto en naam op tv kwamen. Dit zou al een deel afschrikken.

Verder de bezuinigingen op de politie weg, beroep wat aantrekkelijker maken.
De jeugd beter opvoeden en hun afkeer van de politie de kop in drukken of zwaar bestraffen.

En voor dit soort mannen zelf: dagelijks tijdens hun straf zelf de broek naar beneden, de rest van de gevangenis uitnodigen en de bewaarders even een lekker bakje koffie laten drinken.
pi_220956683
Allemaal uit “Azië” zoals ze dat in shithole Engeland zouden zeggen of bij pro.
pi_220956710
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:45 schreef AFA2022 het volgende:
Zou graag zien dat de daders met hun foto en naam op tv kwamen. Dit zou al een deel afschrikken.

Verder de bezuinigingen op de politie weg, beroep wat aantrekkelijker maken.
De jeugd beter opvoeden en hun afkeer van de politie de kop in drukken of zwaar bestraffen.

En voor dit soort mannen zelf: dagelijks tijdens hun straf zelf de broek naar beneden, de rest van de gevangenis uitnodigen en de bewaarders even een lekker bakje koffie laten drinken.
Welke bezuinigingen? Er komt een half miljard bij, maar niet meer blauw op straat.

Bedankt Jetten.
pi_220956713
quote:
Boh goeie puke dit :D :r :s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')