Ja, vond die ook de minste van de Robert Langdon serie. Waar sommige een achtbaan zijn, was dit eerder een draaimolenquote:Op zondag 28 juni 2026 15:24 schreef Toine51 het volgende:
Net uit.
Het Ultieme Geheim van Dan Brown.
Nee,dit was geen goed boek en veel te langdradig...
Toch uitgelezen om mss een verrassend slot maar het verzandde in totale onzin.
Denk dat Dan Brown eerst LOTR gekeken heeft voor hij het boek schreef...
Het verhaal staat ook in Dreamsongs, een uitgebreide bundel in 2 delen met korte verhalen van zijn hand. Zowel fantasy als Science-fiction en van alles dat zich niet in precies die genres laat vangen.quote:
Het is aardig, maar niet echt grappig of hilarisch. Lees verder tot het einde is het beste wat ik van kan zeggen.quote:
Ik was van plan de film ervan te bekijken, heb je deze ook gezien en ben je daarom het boek gaan lezen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is aardig, maar niet echt grappig of hilarisch. Lees verder tot het einde is het beste wat ik van kan zeggen.
Nee ik wilde eerst het boek lezen voor ik de film bij Amazon kijkquote:Op vrijdag 17 juli 2026 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was van plan de film ervan te bekijken, heb je deze ook gezien en ben je daarom het boek gaan lezen?
Heb het boek uit, met moeite, zo saai als schaapjes tellen. De film ga ik niet kijken. Mijn verwachting was soort Jonas Jonasson maar het was eerder een Seth Gaaikemaquote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee ik wilde eerst het boek lezen voor ik de film bij Amazon kijk
Johnathan Strange & Mr Norrell ook gelezen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pas 14% gelezen maar tot nu toe erg interessant
Wat een fijne serie was dat!quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Deel dertien, het een na laatste deel van de serie.
Vooral ook prachtig hoe beeldend hij een situatie kan beschrijven, je ziet het zo voor je.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat een fijne serie was dat!
Ik lees nu Cannery Row van John Steinbeck. Heerlijk hoe hij zijn karakters in een paar zinnen volledig neer weet te zetten.
Nope, maar gaat wel op mijn to read lijstjequote:Op donderdag 23 juli 2026 20:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Johnathan Strange & Mr Norrell ook gelezen?
Zeer de moeite waardquote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, maar gaat wel op mijn to read lijstje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |