Hij is superfit voor zijn leeftijd. De meeste mensen van 80 leggen een kaartje en gaan met de rollator een onsje rookvlees halen bij de Jumbo, waarna ze tot 18:00 ‘s avonds hier moe van zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:36 schreef Gunner het volgende:
Alsof CALI ooit rood zou worden
En als je hier de fitheid van Trump gaat verdedigen ben je wel af hoor.
En deze vent roept wat onzin, schijt in zijn broek en valt in slaap in het bijzijn van talloze mensen. Poeh wat is hij fit.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij is superfit voor zijn leeftijd. De meeste mensen van 80 leggen een kaartje en gaan met de rollator een onsje rookvlees halen bij de Jumbo, waarna ze tot 18:00 ‘s avonds hier moe van zijn.
Om nog maar te zwijgen van de harten van de Vijfde Colonne, de landverraders, verspreid over de wereld, druk bezig om landen murw te maken voor een overname van Amerikaanse politiek en beleid, al dan niet geweldloos (bij voorkeur niet).quote:Op maandag 15 juni 2026 14:52 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Hier gaat menig Amerikaan hart harder van kloppen, fuck yea!
Als je ongeletterd white trailer trash bent misschien. Maar zelfs dan nog niet altijd.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:52 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Hier gaat menig Amerikaan hart harder van kloppen, fuck yea!
quote:Gavin Newsom: The Most Corrupt President in History Just Put Me on His Hit List
Bekijk deze YouTube-videoquote:15 juni 2026 #GavinNewsom #GouverneurVanCalifornië
Vandaag zijn mijn vrouw en ik op de zwarte lijst van Donald Trump terechtgekomen.
Hij heeft zijn ministerie van Justitie opdracht gegeven ons te onderzoeken.
Ze hebben nog geen misdaad gevonden - ze proberen er alleen maar een te vinden.
Hij zit me niet op de hielen vanwege gemene tweets, maar omdat ik overweeg me kandidaat te stellen voor het presidentschap.
Hij haat het dat ik hem steeds weer bekritiseer.
Hij is simpelweg de meest corrupte president in de Amerikaanse geschiedenis.
We hebben niets te verbergen.
Meneer de president, kom maar op . Ik ga nergens heen. Het land kijkt toe.
Er waren verschillende vechtpartijen in het publiek.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je ongeletterd white trailer trash bent misschien. Maar zelfs dan nog niet altijd.
Trump kan helaas geen ramen openzetten, dus probeert hij het op deze manier.quote:
Maar waarom zou je dat willen.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Iemand UFC gekeken? weet niet wat gekker was, onder Biden topless transgenders bij Pride feestje. Of het UFC bij het Witte Huis.
We leven echt in een film!
Ja, sommigen mensen hebben een enorm bord voor de kop.quote:Op maandag 15 juni 2026 10:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dat opa meerdere keren per week in slaap valt en kortere werkdagen heeft dan Biden wisten we al, maar Trump kan ook niet meer STAAN! Hij is ZWAK!
Nog triester dan gedacht.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Iemand UFC gekeken? weet niet wat gekker was, onder Biden topless transgenders bij Pride feestje. Of het UFC bij het Witte Huis.
We leven echt in een film!
Dat ie ook zelfmoord gaat plegen net als Jeffrey Epstein, dat is makkelijker,, dan kan dat dossier ook gesloten worden, doden kunnen niet pratenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:23 schreef Gunner het volgende:
Democratische gouverneur Californië: Trump gaf Justitie opdracht mij te onderzoeken
Waar is donnie bang voor vraag je je af.
Nepo-baby Newsom, het neefje van Nancy Pelosi, geadopteerd door de Getty familie is zelf bang, dat hij nu al een statement maakt dat het een politieke aanval is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:23 schreef Gunner het volgende:
Democratische gouverneur Californië: Trump gaf Justitie opdracht mij te onderzoeken
Waar is donnie bang voor vraag je je af.
Newsom heeft nog geluk, Poetin had hem allang het raam uit laten donderenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:25 schreef epicbeardman het volgende:
Haha ik kijk nu het filmpje van Newsom, hij heeft gewoon de tranen in de ogen. Zelfs toen hij vreemd ging was het niet zo emotioneel naar zijn vrouw.
Klopt Trump is veel te lief.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Newsom heeft nog geluk, Poetin had hem allang het raam uit laten donderen
Je wilt dat hij zich gedraagt als een dictator begrijp ik.quote:
Oh, jawel, die krijgt gewoon gratie.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:27 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Geldt ook voor je neefje Pelosi.
Trump is in paniekquote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nepo-baby Newsom, het neefje van Nancy Pelosi, geadopteerd door de Getty familie is zelf bang, dat hij nu al een statement maakt dat het een politieke aanval is.
Terwijl zijn tante al 10 jaar bezig is met Trump in de zijn run te diskwalificeren, in bak te gooien of te impeachen.
Bekijk deze YouTube-video
This is the most pathetic video I've seen..
Het ergste is dat Newsom ook echt denk dat Trump dit zelf doet, alsof hij zo relevant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |