Soul heeft er twee. Veel oorsmeer denk ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel bijzonder dat @:Freshfruit er mee komt
Zou hij er zelf 1 hebben
Jullie allebei één?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft er twee. Veel oorsmeer denk ?
Nee, al schijnen er voor mannen ook wel te zijn maar daar heb ik me nog niet in verdiept.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft er twee. Veel oorsmeer denk ?
quote:
Termeulen post had je ook nog.quote:
Ik sta er ook opquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
@:Stevenhyde
wil je deze in de OP zetten ?
[ afbeelding ]
Voetjebal aan het kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef greysbones het volgende:
Waar is @:Stevenhyde als je hem nodig hebt
Das geen voetbalquote:
Ik heb het hem gezegd hoor.quote:
Ach jaquote:
Nice! Gedaan. Benieuwd wat je prompt wasquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
@:Stevenhyde jouw kans om de op aan te passen
Tip
[ afbeelding ]
Is my little secretquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice! Gedaan. Benieuwd wat je prompt was
Thats what she saidquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef greysbones het volgende:
Waar is @:Stevenhyde als je hem nodig hebt
Oranje meer grote kansen gehad dan ajax per 10 wedstrijden kreeg afgelopen seizoenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja
Steven is ajakkus gewend
Daar lijkt dit ook aardig op
Om een wedstrijd te winnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oranje meer grote kansen gehad dan ajax per 10 wedstrijden kreeg afgelopen seizoen
Hogelijk komend seizoen weer wat beter voetbal
Moeten ze nog wat doorsparenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oranje meer grote kansen gehad dan ajax per 10 wedstrijden kreeg afgelopen seizoen
Hogelijk komend seizoen weer wat beter voetbal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |