als ik doordeweeks naar de supermarkt ga in de voormiddag dan ga ik er vanuit dat ik kan! niet dat een 'heilige' ervoor heeft gezorgd dat ik mijn tijd verdoequote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een normaal mens doet zijn research als hij gaat winkelen in het buitenland "Zou het geen feestdag zijn "
En zijn de winkels in Nederland niet wel genoeg? of betaal je je blauw?
In België weet ik perfect van buiten wanneer de winkels open zijn of dicht door feestdagen. En tegenwoordig zijn supermarken zoals Delhaize of Carrefour gewoon open met Pinksteren of Allerheiligenquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:23 schreef Edding345 het volgende:
[..]
als ik doordeweeks naar de supermarkt ga in de voormiddag dan ga ik er vanuit dat ik kan! niet dat een 'heilige' ervoor heeft gezorgd dat ik mijn tijd verdoe
Ga jij zelf ook eens 24 uur per dag, 7 dagen in de week werken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:05 schreef Edding345 het volgende:
shithole landen man
alles dicht op de zondag en na 1700
en dan heb je van die vreemde dagen waar een of ander weirdo is benoemd tot heilige ne dan plots ben je ergens op 15 mei/juni/augustus in belgenland nergens meer welkom. Ik wil winkelen man.
Ga es werken luie honden
klacht: de beneluxde aan het verkennen en moet zeggen nl is de beste
antiklacht: alles buiten de ring in amsterdam telt niet mee
Lekker 24/7 beschikbaar zijn op een nul uren contract, je klem betalen aan huur en matig eten . Leven de protestantse landenquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:05 schreef Edding345 het volgende:
shithole landen man
alles dicht op de zondag en na 1700
en dan heb je van die vreemde dagen waar een of ander weirdo is benoemd tot heilige ne dan plots ben je ergens op 15 mei/juni/augustus in belgenland nergens meer welkom. Ik wil winkelen man.
Ga es werken luie honden
klacht: de beneluxde aan het verkennen en moet zeggen nl is de beste
antiklacht: alles buiten de ring in amsterdam telt niet mee
Wel voor degenen die op deze dag geboren zijn. Hoop ik dan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:18 schreef Lenny77 het volgende:
15 mei en juni zijn niet eens feestdagen in België
Jij bent echt het schoolvoorbeeld van een verwende en vooral decadente westerling die verwacht dat overal ter wereld dezelfde normen en waarden gehanteerd worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:05 schreef Edding345 het volgende:
shithole landen man
alles dicht op de zondag en na 1700
en dan heb je van die vreemde dagen waar een of ander weirdo is benoemd tot heilige ne dan plots ben je ergens op 15 mei/juni/augustus in belgenland nergens meer welkom. Ik wil winkelen man.
Ga es werken luie honden
klacht: de beneluxde aan het verkennen en moet zeggen nl is de beste
antiklacht: alles buiten de ring in amsterdam telt niet mee
En tijdens feestdagen (kerstmis enz.) waren de winkels ook gewoon dicht, Ja, het personeel mocht toch ook genieten van de feestdagen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:18 schreef Gibson88 het volgende:
Goeie oude tijd gingen de supers gewoon om 18:00 dicht en Zondagen geslotenTe laat was te laat en had je pech. Dan vrat je maar bij de pizzeria, snackbar of shoarmaboer.
Jaaaa, dit. Ik mis die tijd. Dat was gewoon de middagpauze. Tijden waarin mensen nog doorgaans relatief normaal waren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En tijdens feestdagen (kerstmis enz.) waren de winkels ook gewoon dicht, Ja, het personeel mocht toch ook genieten van de feestdagen?
In mijn kinderjaren waren de winkels ook gesloten tussen 12.00 uur en 13:30.
De bakkers, slagers, ijssalons, garnituren en tabakszaken gingen dan gewoon eten. Zoals normale mensen.
Vandaag de dag zijn er maar weinig mensen normaal.
Ja. Gewoon een rustpuntje van de dag.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jaaaa, dit. Ik mis die tijd. Dat was gewoon de middagpauze. Tijden waarin mensen nog doorgaans relatief normaal waren.
Eens. Dag en nacht aan moeten staan prestatiemaatschappij, non-stop consumeren als in social media, voldoen aan sociale druk dit dat. En de ontwikkelingen die we deze tijd meemaken helpen daar nou niet echt bij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja. Gewoon een rustpuntje van de dag.
Kom daar nu eens om.
Je wordt continue opgejaagd. Je moet dit en je moet dat.
Van wie dan?
Sinds ik op een of andere Belgische feestdag (die we hier niet hebben) op een lege Meir stond, ben ik daar ook achter.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een normaal mens doet zijn research als hij gaat winkelen in het buitenland "Zou het geen feestdag zijn "
Ja voor hun welquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wel voor degenen die op deze dag geboren zijn. Hoop ik dan.
Die bestonden toen ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:18 schreef Gibson88 het volgende:
Goeie oude tijd gingen de supers gewoon om 18:00 dicht en Zondagen geslotenTe laat was te laat en had je pech. Dan vrat je maar bij de pizzeria, snackbar of shoarmaboer.
Oh hier alleen een frituur hoor (duh, België)quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jawel, maar die hadden toen andere namen.
Italiaan, frietzaak en turk.
Of zoiets dan.
Weet je wat het probleem beetje is dat je vaste feestdagen op dezelfde datum hebt:quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sinds ik op een of andere Belgische feestdag (die we hier niet hebben) op een lege Meir stond, ben ik daar ook achter.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh hier alleen een frituur hoor (duh, België)
Vooral vandaag naar Margriet hermans geluisterdquote:
Ja weer een einde van een tijdperk.. Ook al had ik niets met haar muziek.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vooral vandaag naar Margriet hermans geluisterd
RIP
Alles binnen de ring A10 moet je links (haha) laten liggen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:05 schreef Edding345 het volgende:
shithole landen man
alles dicht op de zondag en na 1700
en dan heb je van die vreemde dagen waar een of ander weirdo is benoemd tot heilige ne dan plots ben je ergens op 15 mei/juni/augustus in belgenland nergens meer welkom. Ik wil winkelen man.
Ga es werken luie honden
klacht: de beneluxde aan het verkennen en moet zeggen nl is de beste
antiklacht: alles buiten de ring in amsterdam telt niet mee
Zeer zeker wel. Althans waar ik woonde ( was een klein dorp in Groningen ).quote:
Verklaard een hoopquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh hier alleen een frituur hoor (duh, België)
Vorig jaar op 15 augustus was alles gesloten wtf man wat kan mij rotten dat de ene christelijke variant anders is dan de ander en dat ik moet aanpassen ga gewoon werken voor je luie centen geen wonder dat belgenland de achterlijke neef is van de superieure NEDERLANDquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België weet ik perfect van buiten wanneer de winkels open zijn of dicht door feestdagen. En tegenwoordig zijn supermarken zoals Delhaize of Carrefour gewoon open met Pinksteren of Allerheiligen
15 augustus is een jaarlijkse vaste feestdag.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:25 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Vorig jaar op 15 augustus was alles gesloten wtf man wat kan mij rotten dat de ene christelijke variant anders is dan de ander en dat ik moet aanpassen ga gewoon werken voor je luie centen geen wonder dat belgenland de achterlijke neef is van de superieure NEDERLAND
en het is FRIET
wat een onzin dag het is toch geen 1 januari of 25 december dat de hele wereld het weetquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
15 augustus is een jaarlijkse vaste feestdag.
Dat jij niet voorbereid bent is niet ons probleem...
Hou toch eens je bijdehande bekquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:38 schreef Edding345 het volgende:
[..]
wat een onzin dag het is toch geen 1 januari of 25 december dat de hele wereld het weet
Nederlands graagquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een normaal mens doet zijn researchonderzoek als hij gaat winkelen in het buitenland "Zou het geen feestdag zijn "
En zijn de winkels in Nederland niet wel genoeg? of betaal je je blauw?
Dat jij niet voorbereid bent is niet ons probleemquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:38 schreef Edding345 het volgende:
[..]
wat een onzin dag het is toch geen 1 januari of 25 december dat de hele wereld het weet
js en chinees nieuwjaar wordt ook op de helft va ne wereld gevierd maar ze werken gewoon doorquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hou toch eens je bijdehande bek![]()
15 augustus is bijna overal in Europa een feestdag.
Jij bent echt heel erg domquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:04 schreef Edding345 het volgende:
[..]
js en chinees nieuwjaar wordt ook op de helft va ne wereld gevierd maar ze werken gewoon door
luie katholieken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |