abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:05:17 #1
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220950823
shithole landen man :')

alles dicht op de zondag en na 1700

en dan heb je van die vreemde dagen waar een of ander weirdo is benoemd tot heilige ne dan plots ben je ergens op 15 mei/juni/augustus in belgenland nergens meer welkom. Ik wil winkelen man.

Ga es werken luie honden

klacht: de beneluxde aan het verkennen en moet zeggen nl is de beste
antiklacht: alles buiten de ring in amsterdam telt niet mee
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 15:20:01 #2
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220950911
Een normaal mens doet zijn research als hij gaat winkelen in het buitenland "Zou het geen feestdag zijn "

En zijn de winkels in Nederland niet wel genoeg? of betaal je je blauw?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:23:17 #3
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220950927
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een normaal mens doet zijn research als hij gaat winkelen in het buitenland "Zou het geen feestdag zijn "

En zijn de winkels in Nederland niet wel genoeg? of betaal je je blauw?
als ik doordeweeks naar de supermarkt ga in de voormiddag dan ga ik er vanuit dat ik kan! niet dat een 'heilige' ervoor heeft gezorgd dat ik mijn tijd verdoe
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:27:23 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220950952
Dit niet willen :')


Dagje rust voor iedereen lekker man
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 15:28:30 #5
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220950961
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:23 schreef Edding345 het volgende:

[..]
als ik doordeweeks naar de supermarkt ga in de voormiddag dan ga ik er vanuit dat ik kan! niet dat een 'heilige' ervoor heeft gezorgd dat ik mijn tijd verdoe
In België weet ik perfect van buiten wanneer de winkels open zijn of dicht door feestdagen. En tegenwoordig zijn supermarken zoals Delhaize of Carrefour gewoon open met Pinksteren of Allerheiligen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220950995
quote:
13s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:05 schreef Edding345 het volgende:
shithole landen man :')

alles dicht op de zondag en na 1700

en dan heb je van die vreemde dagen waar een of ander weirdo is benoemd tot heilige ne dan plots ben je ergens op 15 mei/juni/augustus in belgenland nergens meer welkom. Ik wil winkelen man.

Ga es werken luie honden

klacht: de beneluxde aan het verkennen en moet zeggen nl is de beste
antiklacht: alles buiten de ring in amsterdam telt niet mee
Ga jij zelf ook eens 24 uur per dag, 7 dagen in de week werken.
Kijken of je dan ook nog zo'n grote muil opentrekt.

Als je perse geld wilt uitgeven, gooi het dan in de Trevi fontein of geef het aan een bedelaar.
Best wel komisch, klagen dat je geen geld kunt verspillen, maar ook klagen dat je zoveel moet betalen voor een pilsje of een glas wijn.

Ga naar Amerika, daar heb je winkels die 24 uur per dag open zijn. Ga daar je kauwgum, zak chips en je blikje fris of bier kopen.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 17:18:49 #7
441859 crew  Lenny77
pi_220951676
15 mei en juni zijn niet eens feestdagen in België :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:33:45 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220951751
quote:
13s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:05 schreef Edding345 het volgende:
shithole landen man :')

alles dicht op de zondag en na 1700

en dan heb je van die vreemde dagen waar een of ander weirdo is benoemd tot heilige ne dan plots ben je ergens op 15 mei/juni/augustus in belgenland nergens meer welkom. Ik wil winkelen man.

Ga es werken luie honden

klacht: de beneluxde aan het verkennen en moet zeggen nl is de beste
antiklacht: alles buiten de ring in amsterdam telt niet mee
Lekker 24/7 beschikbaar zijn op een nul uren contract, je klem betalen aan huur en matig eten . Leven de protestantse landen
The End Times are wild
pi_220952099
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:18 schreef Lenny77 het volgende:
15 mei en juni zijn niet eens feestdagen in België :')
Wel voor degenen die op deze dag geboren zijn. Hoop ik dan.
pi_220952120
quote:
13s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:05 schreef Edding345 het volgende:
shithole landen man :')

alles dicht op de zondag en na 1700

en dan heb je van die vreemde dagen waar een of ander weirdo is benoemd tot heilige ne dan plots ben je ergens op 15 mei/juni/augustus in belgenland nergens meer welkom. Ik wil winkelen man.

Ga es werken luie honden

klacht: de beneluxde aan het verkennen en moet zeggen nl is de beste
antiklacht: alles buiten de ring in amsterdam telt niet mee
Jij bent echt het schoolvoorbeeld van een verwende en vooral decadente westerling die verwacht dat overal ter wereld dezelfde normen en waarden gehanteerd worden.

Dream on.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220952381
Goeie oude tijd gingen de supers gewoon om 18:00 dicht en Zondagen gesloten _O_ Te laat was te laat en had je pech. Dan vrat je maar bij de pizzeria, snackbar of shoarmaboer.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220952439
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:18 schreef Gibson88 het volgende:
Goeie oude tijd gingen de supers gewoon om 18:00 dicht en Zondagen gesloten _O_ Te laat was te laat en had je pech. Dan vrat je maar bij de pizzeria, snackbar of shoarmaboer.
En tijdens feestdagen (kerstmis enz.) waren de winkels ook gewoon dicht, Ja, het personeel mocht toch ook genieten van de feestdagen?

In mijn kinderjaren waren de winkels ook gesloten tussen 12.00 uur en 13:30.
De bakkers, slagers, ijssalons, garnituren en tabakszaken gingen dan gewoon eten. Zoals normale mensen.
Vandaag de dag zijn er maar weinig mensen normaal.
pi_220952457
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En tijdens feestdagen (kerstmis enz.) waren de winkels ook gewoon dicht, Ja, het personeel mocht toch ook genieten van de feestdagen?

In mijn kinderjaren waren de winkels ook gesloten tussen 12.00 uur en 13:30.
De bakkers, slagers, ijssalons, garnituren en tabakszaken gingen dan gewoon eten. Zoals normale mensen.
Vandaag de dag zijn er maar weinig mensen normaal.
Jaaaa, dit. Ik mis die tijd. Dat was gewoon de middagpauze. Tijden waarin mensen nog doorgaans relatief normaal waren.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220952482
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Jaaaa, dit. Ik mis die tijd. Dat was gewoon de middagpauze. Tijden waarin mensen nog doorgaans relatief normaal waren.
Ja. Gewoon een rustpuntje van de dag.
Kom daar nu eens om.
Je wordt continue opgejaagd. Je moet dit en je moet dat.
Van wie dan?
pi_220952515
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja. Gewoon een rustpuntje van de dag.
Kom daar nu eens om.
Je wordt continue opgejaagd. Je moet dit en je moet dat.
Van wie dan?
Eens. Dag en nacht aan moeten staan prestatiemaatschappij, non-stop consumeren als in social media, voldoen aan sociale druk dit dat. En de ontwikkelingen die we deze tijd meemaken helpen daar nou niet echt bij.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:10:08 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220953563
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een normaal mens doet zijn research als hij gaat winkelen in het buitenland "Zou het geen feestdag zijn "

Sinds ik op een of andere Belgische feestdag (die we hier niet hebben) op een lege Meir stond, ben ik daar ook achter. :')
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:27:03 #17
441859 crew  Lenny77
pi_220953813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:37 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wel voor degenen die op deze dag geboren zijn. Hoop ik dan.
Ja voor hun wel *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:27:59 #18
441859 crew  Lenny77
pi_220953823
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:18 schreef Gibson88 het volgende:
Goeie oude tijd gingen de supers gewoon om 18:00 dicht en Zondagen gesloten _O_ Te laat was te laat en had je pech. Dan vrat je maar bij de pizzeria, snackbar of shoarmaboer.
Die bestonden toen ook niet :s)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220954006
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die bestonden toen ook niet :s)
Jawel, maar die hadden toen andere namen.
Italiaan, frietzaak en turk.
Of zoiets dan.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:44:27 #20
441859 crew  Lenny77
pi_220954056
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:39 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jawel, maar die hadden toen andere namen.
Italiaan, frietzaak en turk.
Of zoiets dan.
Oh hier alleen een frituur hoor (duh, België)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:49:17 #21
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220954097
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:10 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Sinds ik op een of andere Belgische feestdag (die we hier niet hebben) op een lege Meir stond, ben ik daar ook achter. :')
Weet je wat het probleem beetje is dat je vaste feestdagen op dezelfde datum hebt:

1 januari (Nieuwjaar)
1 mei (Dag van de Arbeid)
21 juli (Nationale Feestdag)
15 augustus (Onze-Lieve-Vrouw Hemelvaart)
1 november (Allerheiligen)
11 november (Wapenstilstand)
25 december (Kerstmis)

Maar volgens mij de "verrassende feestdagen" zijn die die geen vaste datum hebben. En persoonlijk denk ik dat dit de meest verraderlijk is voor de Nederlanders (Vooral bij Onze-Lieve-Hemelvaart en Pinksteren)

Paasmaandag Maandag na Pasen
Onze-Lieve-Heer Hemelvaart 40 dagen na Pasen (altijd donderdag)
Pinkstermaandag Maandag na Pinksteren (50 dagen na Pasen)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220954120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oh hier alleen een frituur hoor (duh, België)
Bekijk deze YouTube-video

O+ O+ O+
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:52:30 #23
441859 crew  Lenny77
pi_220954139
quote:
Blijft zo een mooie plaat O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:55:45 #24
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220954183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Blijft zo een mooie plaat O+
Vooral vandaag naar Margriet hermans geluisterd

RIP
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:58:59 #25
441859 crew  Lenny77
pi_220954227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Vooral vandaag naar Margriet hermans geluisterd

RIP
Ja weer een einde van een tijdperk.. Ook al had ik niets met haar muziek.
Ze was een leuke joviale vrouw ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 21:59:38 #26
38148 crew  Innisdemon
pi_220954240
quote:
13s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:05 schreef Edding345 het volgende:
shithole landen man :')

alles dicht op de zondag en na 1700

en dan heb je van die vreemde dagen waar een of ander weirdo is benoemd tot heilige ne dan plots ben je ergens op 15 mei/juni/augustus in belgenland nergens meer welkom. Ik wil winkelen man.

Ga es werken luie honden

klacht: de beneluxde aan het verkennen en moet zeggen nl is de beste
antiklacht: alles buiten de ring in amsterdam telt niet mee
Alles binnen de ring A10 moet je links (haha) laten liggen.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220956281
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die bestonden toen ook niet :s)
Zeer zeker wel. Althans waar ik woonde ( was een klein dorp in Groningen ).

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Oh hier alleen een frituur hoor (duh, België)
Verklaard een hoop :P Niet gemeen bedoeld uiteraard. Maar goed, doet er ook niet toe want het zal geheid per land verschillen.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:25:21 #28
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220956474
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
In België weet ik perfect van buiten wanneer de winkels open zijn of dicht door feestdagen. En tegenwoordig zijn supermarken zoals Delhaize of Carrefour gewoon open met Pinksteren of Allerheiligen
Vorig jaar op 15 augustus was alles gesloten wtf man wat kan mij rotten dat de ene christelijke variant anders is dan de ander en dat ik moet aanpassen ga gewoon werken voor je luie centen geen wonder dat belgenland de achterlijke neef is van de superieure NEDERLAND

en het is FRIET
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 09:45:48 #29
441859 crew  Lenny77
pi_220956606
quote:
8s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:25 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Vorig jaar op 15 augustus was alles gesloten wtf man wat kan mij rotten dat de ene christelijke variant anders is dan de ander en dat ik moet aanpassen ga gewoon werken voor je luie centen geen wonder dat belgenland de achterlijke neef is van de superieure NEDERLAND

en het is FRIET
15 augustus is een jaarlijkse vaste feestdag.
Dat jij niet voorbereid bent is niet ons probleem...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:38:51 #30
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220959015
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
15 augustus is een jaarlijkse vaste feestdag.
Dat jij niet voorbereid bent is niet ons probleem...
wat een onzin dag het is toch geen 1 januari of 25 december dat de hele wereld het weet
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220959392
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:38 schreef Edding345 het volgende:

[..]
wat een onzin dag het is toch geen 1 januari of 25 december dat de hele wereld het weet
Hou toch eens je bijdehande bek :')

15 augustus is bijna overal in Europa een feestdag.
pi_220959397
Jij bent gewoon een wereldvreemde debiel @Edding345
pi_220959404
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een normaal mens doet zijn researchonderzoek als hij gaat winkelen in het buitenland "Zou het geen feestdag zijn "

En zijn de winkels in Nederland niet wel genoeg? of betaal je je blauw?
Nederlands graag ;)
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 18:27:28 #34
441859 crew  Lenny77
pi_220959976
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:38 schreef Edding345 het volgende:

[..]
wat een onzin dag het is toch geen 1 januari of 25 december dat de hele wereld het weet
Dat jij niet voorbereid bent is niet ons probleem
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 5 juni 2026 @ 10:04:32 #35
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220963797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:26 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Hou toch eens je bijdehande bek :')

15 augustus is bijna overal in Europa een feestdag.
js en chinees nieuwjaar wordt ook op de helft va ne wereld gevierd maar ze werken gewoon door
luie katholieken
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220964991
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:04 schreef Edding345 het volgende:

[..]
js en chinees nieuwjaar wordt ook op de helft va ne wereld gevierd maar ze werken gewoon door
luie katholieken
Jij bent echt heel erg dom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')