Of een slotje vanwege veel TR`s.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Om vervolgens op vakantie gestuurd te worden vanwege een TT.
Nee, dank je.
Tsja. Slechte opvoeding.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Hoe in de godgloeiendedagen ken jij dat nou weer...!!!????
![]()
![]()
Je kann me op 🍑quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
DTS-mod @:dotteke, ik verwacht actie van jouw kant.
Deze man durftquote:
Yep, en door de modnote kan je zelf ook op vakantie gestuurd worden, want 'beide hebben schuld'quote:
Jij bent Bergquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:12 schreef Bargehassus het volgende:
Wie is berg?
Ik ben Barg! en nog wattus. eehhmmmm. hassus!
Hou eens op Mario genoeg is genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |