Of een slotje vanwege veel TR`s.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Om vervolgens op vakantie gestuurd te worden vanwege een TT.
Nee, dank je.
Tsja. Slechte opvoeding.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Hoe in de godgloeiendedagen ken jij dat nou weer...!!!????
![]()
![]()
Je kann me op 🍑quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
DTS-mod @:dotteke, ik verwacht actie van jouw kant.
Deze man durftquote:
Yep, en door de modnote kan je zelf ook op vakantie gestuurd worden, want 'beide hebben schuld'quote:
Jij bent Bergquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:12 schreef Bargehassus het volgende:
Wie is berg?
Ik ben Barg! en nog wattus. eehhmmmm. hassus!
Hou eens op Mario genoeg is genoegquote:
Doet het niet.quote:
Welquote:
RS.quote:
Hier doet ie het, mijn Friesche broederquote:
Nee jijquote:
FFquote:
Whutquote:
Rooie schoen in het Spaans..quote:
Ja ik wil wel zeggen:'Zelluf" maar geen idee..quote:
Ahaquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:22 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Rooie schoen in het Spaans..
[..]
Ja ik wil wel zeggen:'Zelluf" maar geen idee..
Die naam is verboden.quote:
Tsja niemand krijgt meer een pica van mijquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:22 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Rooie schoen in het Spaans..
[..]
Ja ik wil wel zeggen:'Zelluf" maar geen idee..
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tsja niemand krijgt meer een pica van mij
Met dank aan iemandquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:28 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Ik voel mij gegeneraliseerd..
Ja, dat vermoeden had ik.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met dank aan iemand![]()
Je bent wel lief hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |