Volgens schattingen zijn 117 miljard mensen op aarde geweest. De wereldbevolking is nu 8 miljard. Circa 93% wat ooit op deze rots heeft geleefd is er niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:24 schreef asco het volgende:
Valt me altijd iets in als ik zoiets lees.
Ff checken of ze nog leeft.
Jaaaa, ze leeft nog steeds. De enige overgeblevene van de jaren 00 van de twintigste eeuw.![]()
![]()
Ethel Caterham 21 August 1909 LIVING 116 years, 286 days United Kingdom
Ja, 1 jaar ja. Ze is geboren in het jaar na de invoering van het algemeen mannenkiesrecht en een jaar voor de invoering van het vrouwenkiesrecht. Dus ze heeft 1 jaar in "die tijd" geleefd.quote:Ze maakte onder meer de Tweede Wereldoorlog mee en leefde in een tijd waarin vrouwen nog geen volledig kiesrecht hadden.
107-jarige Ierse boer blikt terug op veranderingen, 1965quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo tragisch en ergeniswekkend vind ik dat altijd. Een eeuweling heeft mogelijk allerlei interessante geschiedenis zelf meegemaakt, en wat doet de krant? Kom, laten we het rijtje uiterst voorspelbare dommige vragen maar weer afgaan.
En Hoe BeNt U dAn zOoO OuD GeWorduH???
WiSt U VrOeGeR aL dAt U zOoO OuD GiNg WorDuH???
wAt Is HeT GeHeIM oM hEeL OuD tE WorDuH???
zIjN eR DiNgUh VeRAnDeRd In HoNdUrT jAaR????
De lezer kan er niets mee, het biedt de geinterviewde weinig openingen om iets werkelijk zinvols/interessants te vertellen, en ik vind het ook een beetje een ondertoontje hebben alsof je de eeuweling niet helemaal meer voor vol aanziet.
6quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe oud wordt een kip dan normaal gesproken?
Ligt aan het ras. 5 tot 10 jaar, maar je hebt ook rassen die ouder dan 10 jaar worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe oud wordt een kip dan normaal gesproken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |