Ken uw klassiekersquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie de titel van dit filmpje niet maar ik herken de thumbnail
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat willen ze niet. Dit in de soep laten lopen is het doel. Dan lijken de problemen (zelf veroorzaakt) zo lekker groot. Leuk voor de statistieken. Enorme wachtlijsten, problemen met mensen die zich vervelend, slechte statistieken over aantallen werkenden, steeds weer een nieuwe tijdelijke opvang en dus protesterende burgers, flinke schadevergoedingen.
Cruelty is the point
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anyway. Heeft er iemand nog iets gezelligs te vertellen?
Dit ís nuttige info.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:47 schreef Tuindier het volgende:
Ik kan hem nog woord voor woord meezingen. Daar zou ook nuttige info in mijn hoofd kunnen zitten.
Kinnepinnekaasquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:26 schreef Blues het volgende:
![]()
Mijn pensionada dagboek:
Madeleines gebakken van het deeg dat ik in de vriezer had bewaard, gefietst naar dorp, yuzu-ijsje gegeten, langs de ooievaars, ze hebben (2 jongen![]()
(zie vogeltopiek) kibbeling gehaald voor vanavond.
De ontploffende witte klimrozenbeetje opgebonden in de tuin, met lange stok ad voorkant weer eens een meeuwenflats vh keukenraam gezeemd
![]()
En ik hoor net dat ik binnenkort een sollicitatie gesprek ga hebben bij Caprera, waar ik invaller ga worden bij de kassa
Maandag eerst even een mailtje sturen.
Aha, dan wordt het lastiger ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met 5 dagen in de week naar school is werken vrij lastig. Vooral in dorpen waar je slechts enkele keren per dag een bus hebt en de reis naar school ook al 3 uur per dag kost.
Jaquote:Oh en is het niet volslagen idioot dat onze overheid geld moet betalen aan mensen omdat ze zich niet aan hun eigen regels houden?
Dat is hoe de bijstand werkt, het zit in de naam. Als je het met eigen middelen niet red springt de overheid bij. Dat is voor de "gewone burger" in de bijstand niet anders. Daar kun je ook iets van vinden uiteraard, het is wel zuur.quote:En nog idioter om dan ander geld weer af te pakken?
Voor een volgende keer voor als je voer oid gaat bestellen: bitiba is het vaak net iets goedkopere zusje van Zooplus. Verschilt een beetje per artikel hoeveel het scheelt, en soms is juist iets bij Zooplus goedkoper.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was net voor een enorme regenbui thuis. Wilde eigenlijk nog verder fietsen voor wat plantesyop het balkon maar toch maar niet gedaandroog gebleven
Was naar Maxi zoo geweest om te kijken naar spullen voor de aanstaande huisgenoot maar daar was het wel heel duur. Toen het nog Jumper was, was het al prijzig maar nu is het helemaal niet grappig meer. Nu maar eea bij bol en zooplus besteld
Fijn die extra ruimte door een kleinere krabpaal straks! En klinkt als een mooie uitzetquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb daar 2 speeltjes en een krabplank gekocht, bij zooplus voer (calm) en feliway (daar was het minst duur) en bij bol een krabpaal. Had daarin wat eisen, iets hoger dan 1 meter, een ligplaats en een hangmat en dat ding kan dan voor het raam. De enorme krabpaal die nu weg is stond deels in de keuken en het geeft zoveel ruimte dat die weg is.
Ik weet nog niet wanneer ze komt, afhankelijk van wanneer ze gevaccineerd is (dan zou het ergens volgende week al kunnen, en anders 3 weken na de vaccinatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Goitske op 05-06-2026 21:43:32 ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:35 schreef Goitske het volgende:
Ik heb weer genoeg een kerk van binnen gezienHóe opdringerig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hóe opdringerig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn man zou gelijk zeggen ga je dan ook voor het zingen de kerk uitquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:47 schreef derLudolf het volgende:
"ga je zondags naar de kerk"
Ik zou me dan moeten inhouden om niet te zeggen dat ik dan altijd een gangbang bezoek. En dan wachten of zo'n figuur een rolberoerte krijgt ter plekke
Ja en dat is dus het slechtste wat een persoon kan doen. Zeg welkom hopelijk heb je een leuke avond gehad.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ging ooit eens mee met een vriend naar een kerstavond viering van de pinkstergemeente. Een hele ervaring, geen dienst als ik ooit had meegemaakt. Na afloop van de dienst was er koffie etc en toen kwam er iemand acht dat ik voor de gezelligheid mee was en niet gelovig was, die ging meteen in de evangelisatie modus. Paar keer weggelopen maar ze vond me steeds terug. Toen maar even heel onaardig geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |