abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:37:56 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220965396
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dus je mag alleen onbegrip hebben wanneer je op iemand hebt gestemd?

In dat geval zou je trouwens WEL kunnen stellen dat dit een (extreem)rechts forum is :D
Waarom zou je je druk maken hoe lang Esmah Lahlah in de kamer zit, terwijl je er toch niet op stemt? Wat heb je verder met haar te schaften?

De meesten mensen die zich erover op lopen te winden zijn degenen die haar en haar partij toch al uitkotsten. Maar ik heb er nog geen enkele gezien die ook daadwerkelijk op haar gestemd heeft.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:53:18 #177
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220965502
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom zou je je druk maken hoe lang Esmah Lahlah in de kamer zit, terwijl je er toch niet op stemt? Wat heb je verder met haar te schaften?

De meesten mensen die zich erover op lopen te winden zijn degenen die haar en haar partij toch al uitkotsten. Maar ik heb er nog geen enkele gezien die ook daadwerkelijk op haar gestemd heeft.
Zou niet moeten uitmaken of je op haar gestemd heb of niet. Het vertrouwen in de politiek is al erg laag, met reden, en dit soort dingen dragen daar niet aan bij. Het is toch bizar dat bij een partij die 20 zetels haalt bij de verkiezingen na 9 maanden al zowel de #1 als de #2 op de lijst weg zijn terwijl dat de mensen zijn die de kar moeten trekken.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:56:00 #178
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220965518
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:53 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Zou niet moeten uitmaken of je op haar gestemd heb of niet. Het vertrouwen in de politiek is al erg laag, met reden, en dit soort dingen dragen daar niet aan bij. Het is toch bizar dat bij een partij die 20 zetels haalt bij de verkiezingen na 9 maanden al zowel de #1 als de #2 op de lijst weg zijn terwijl dat de mensen zijn die de kar moeten trekken.
laat die meid lekker daar wat gaan doen , ze valt niet op daar en dat ze maar geen ruzie maakt met Zita over knappe Syrische heren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')