Hoe praat je hiermee de extreemrechtse drek van Eva c.s. goed?quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit vormt geen antwoord op de vraag. Ik zal deze nogmaals stellen: waarom mag er wél gegeneraliseerd worden met andere groepen maar niet met allochtonen? En trouwens, ook de harde cijfers, bijvoorbeeld mbt criminaliteit, laten zien dat er helaas een kern van waarheid zit in alle videos die er op het internet te vinden zijn.
Hoe is Eva's stelling extreem rechtse drek, wtf ben jij voor een blinde geitenwollen sok? Als je de Europese cultuur wil bewaren ben je extreem rechts? wat voor soort kortsluiting vind er plaats in de hoofden van figuren als jou?quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hoe praat je hiermee de extreemrechtse drek van Eva c.s. goed?
Tja, voor uiterst links en progressief zijn initiatieven om migratie af te remmen of te stoppen helaas al snel 'extreemrechts'. Het blijft ook de grote vraag waarom men zelf die migratie blijkbaar zo graag wil ...quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe is Eva's stelling extreem rechtse drek, wtf ben jij voor een blinde geitenwollen sok? Als je de Europese cultuur wil bewaren ben je extreem rechts? wat voor soort kortsluiting vind er plaats in de hoofden van figuren als jou?
Even voor de duidelijkheid, ik vind Eva best een beetje een wappie, neigt teveel richting Moskou naar mijn zin, maar ben het wel eens dat Europa gewoon Europees moet blijven. En ik denk niet dat daar ook maar een procent extremisme in steekt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, voor uiterst links en progressief zijn initiatieven om migratie af te remmen of te stoppen helaas al snel 'extreemrechts'. Het blijft ook de grote vraag waarom men zelf die migratie blijkbaar zo graag wil ...
De bijeenkomst waar ze hiervoor de inspiratie vond gemist?quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe is Eva's stelling extreem rechtse drek, wtf ben jij voor een blinde geitenwollen sok? Als je de Europese cultuur wil bewaren ben je extreem rechts? wat voor soort kortsluiting vind er plaats in de hoofden van figuren als jou?
Waarom blijf je deze domme leugen steeds herhalen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, voor uiterst links en progressief zijn initiatieven om migratie af te remmen of te stoppen helaas al snel 'extreemrechts'. Het blijft ook de grote vraag waarom men zelf die migratie blijkbaar zo graag wil ...
Zelf haat is datquote:Op donderdag 4 juni 2026 22:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat die waar is. Om te beginnen bij Kareltje.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:28 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarom blijf je deze domme leugen steeds herhalen?
Ik denk dat het een stuk beter is, als we niet voor anderen gaan bepalen wat hun mening isquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat die waar is. Om te beginnen bij Kareltje.
Wat een naaistreek inderdaad. Dit laat ook maar weer zien dat Baudet gewoon een prima kerel is. Gelukkig hebben ze nu Lidewij, die het prima doet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het heel pijnlijk dat ze toen live in de uitzending bekend maakte te stoppen met Thierry Baudet z'n partij. Het is gewoon een kutwijf!
Bekijk deze YouTube-video
Dat het geen leugen is bewijs je zelf wel. Waarom is dit lastig voor je om te erkennen?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:28 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarom blijf je deze domme leugen steeds herhalen?
Je maakt een grapje toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:26 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk beter is, als we niet voor anderen gaan bepalen wat hun mening is
Dat schrijf ik niet he. Niet iedereen, wel de geradicaliseerden. Er zijn genoeg mensen die kritiek hebben en dat normaal uiten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ffies lekker iedereen die maar een greintje kritiek heeft op die influx lekker afzeiken.
[..]
[..]
Het is een feit dat de verhouding tussen mannen en vrouwen bij moslims totaal anders is dan bij westerlingen. Dat is dan ook de belangrijkste reden dat dat geloof gewoon niet past in een vrije westerse wereld.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:40 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wil, maar de harde cijfers zeggen wat anders dan de stroom diarree over allochtonen die de wereld in wordt geholpen door allerlei etnonationalisten en hun legertje social media volgers (echte en bots).
Dat krijg je als heel eenzijdig altijd alleen de allergrootste ellende onder het vergrootglas wordt gelegd. Mensen als Vlaardingerbroek en haar kompanen achter dit initiatief zijn daar heel bedreven in. En als er even niks smeuïgs is om migranten ergens de schuld van te kunnen geven kun je er altijd nog op vertrouwen dat accounts als Radio Genoa hun al dan niet verzonnen of uit context gerukte bagger via X en andere socials verspreiden waar je dan kunt lezen dat Frankrijk/Zweden/München/Engeland/etc. "verloren" zouden zijn.
In tegenstelling tot wat deze figuren beweren vindt de meerderheid in ons land gelukkig nog steeds dat je als samenleving mensen die huis en haard achterlaten omdat ze moeten vluchten voor oorlog en vervolging in principe moet helpen, en ze indien nodig ook moet opvangen. En net als je voor je eigen inwoners moet je vervolgen als ze een misdaad begaan.
Het gegil van radicaaltjes dat zij "Nederland zijn" en dat "Nederland het zat is" levert een hoop lawaai op maar beeldvorming en werkelijkheid liggen hierbij ver uit elkaar.
Waar zeg ik eigenlijk dat er met andere groepen wel gegeneraliseerd mag worden?quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
waarom mag er wél gegeneraliseerd worden met andere groepen maar niet met allochtonen?
Dit gebeurt en is maatschappelijk geaccepteerd. Dat is meer mijn punt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:50 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Waar zeg ik eigenlijk dat er met andere groepen wel gegeneraliseerd mag worden?
Je vraagt aan mij waarom er met andere groepen wel gegeneraliseerd mag worden. Nou, hier komt mijn antwoord: ook dat vind ik niet okay. Is dat een antwoord?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit gebeurt en is maatschappelijk geaccepteerd. Dat is meer mijn punt.
Tja, en dat gebeurt het en is het zelfs maatschappelijk geaccepteerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:03 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Je vraagt aan mij waarom er met andere groepen wel gegeneraliseerd mag worden. Nou, hier komt mijn antwoord: ook dat vind ik niet okay. Is dat een antwoord?
En dan maakt dat het prima om over migranten/asielzoekers/vluchtelingen te generaliseren of zo? Is dat je punt? Ik begrijp niet goed waar je heen wil.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, en dat gebeurt het en is het zelfs maatschappelijk geaccepteerd.
Dat geef ik natuurlijk duidelijk aan: waar komt de selectieve verontwaardiging vandaan als het over migranten/asielzoekers gaat? Waarom ligt dit zo gevoelig bij sommigen?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:07 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
En dan maakt dat het prima om over migranten/asielzoekers/vluchtelingen te generaliseren of zo? Is dat je punt? Ik begrijp niet goed waar je heen wil.
Bij mij?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat geef ik duidelijk aan: waar komt de selectieve verontwaardiging vandaan als het over migranten/asielzoekers gaat?
In het algemeen, maar jij lijkt hier een goed voorbeeld van te vormen aangezien je je er behoorlijk druk over maakt ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |