Ook maar 2 puntjes of zo gehaald in de kwalificatiequote:Op maandag 1 juni 2026 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
2-0, die Zweden kunnen er geen reet van.
Daar gaan WIJ het natuurlijk gewoon moeilijk mee hebben.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
2-0, die Zweden kunnen er geen reet van.
Zelfs onze middelmaat zal hier geen problemen mee hebben.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaan WIJ het natuurlijk gewoon moeilijk mee hebben.
Lekker 4-3-3 spelen, 70 procent balbezit en jezelf stuklopen op een muur genot.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaan WIJ het natuurlijk gewoon moeilijk mee hebben.
Is dat zo? Krijg over het algemeen toch de indruk dat Belgie naar een redelijk vormpeil begint te groeien, de spelers individueel sowieso.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
België heeft met 0-2 gewonnen dat is dan ook het enige positieve
Belgie zit weer in de grootste lollerpoule van het toernooi.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:08 schreef TLC het volgende:
Haiti wint met 4-0 van Nieuw-Zeeland, dus die kiwi's kunnen er ook geen kut van
Volgens mij komen ze daarom ook best vroeg Spanje tegenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Belgie zit weer in de grootste lollerpoule van het toernooi.
Gelukkig nog maar 10 minuten. Het is nauwelijks om aan te gluren. Wel goed, geen overspannen verwachtingen zo.quote:
Hmm ik heb dat toch ff nagekeken en België kan zo doorlopen tot de kwartfinale, ze hoeven zelfs nergens hun sterkste selectie op te stellen daarvoorquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Belgie zit weer in de grootste lollerpoule van het toernooi.
Mwah, die hebben Dodi Lukebakio die er bij Benfica 0 inschiet in 17 wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Die mensjes hebben geen spitsen die er bij Corinthians maar 1 inschieten in 14 wedstrijden.
Deze uitslag zie ik Nederland niet neerzetten tegen Tunesie. Jullie gaan wereldkampioen worden!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doku met de voorzet en De Bruyne legt binnen
ESPN UHD kanaal. Waarschijnlijk de laatste wedstrijd in UHD want onze vriendelijke vrienden bij de NOS hebben geen 4k kanaal mogelijk gemaakt voor het WK zoals voorheen wel het geval was maarja "bezuinigingen"quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:29 schreef Zipportal het volgende:
Waarom is RTL Duitsland plots in SD bij KPN en andere providers?
https://www.totaaltv.nl/n(...)en-andere-providers/
Kut F1 kut Viaplay. Schuld van Viaplay. @:3rr0r
Dan wordt het ESPN. Dat scheelt. Wat een gedonder ook.
Mexicaanse kettingzagen erbijquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:57 schreef Zipportal het volgende:
Mass shootings kunnen dit WK nog redden. @:powerloungen
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:26 schreef GertKuyt het volgende:
Om 20:30 is live op ESPN te zien hoe Duitsland de Amerikaantjes gaat slopen.
It's coming home!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:49 schreef TLC het volgende:
Engeland nog 0-0 tegen een ploeg die onlangs met 4-0 van Haïti verloor
Ik vind dat de Noren zich goed houden hoor, 31ste in de fifa ranking. Ze spelen best oké.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:44 schreef PSVCL het volgende:
ziet er goed uit bij marokko, met een beetje geluk kan je weer ver komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |