abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220974244
Weinig negers op de tribune. Vast geen geld.
pi_220974249
100 man op het veld voor die graf volksliedjes.
pi_220974251
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doku met de voorzet en De Bruyne legt binnen
Deze uitslag zie ik Nederland niet neerzetten tegen Tunesie. Jullie gaan wereldkampioen worden!
pi_220974255
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:29 schreef Zipportal het volgende:
Waarom is RTL Duitsland plots in SD bij KPN en andere providers?

https://www.totaaltv.nl/n(...)en-andere-providers/

Kut F1 kut Viaplay. Schuld van Viaplay. @:3rr0r

Dan wordt het ESPN. Dat scheelt. Wat een gedonder ook.
ESPN UHD kanaal. Waarschijnlijk de laatste wedstrijd in UHD want onze vriendelijke vrienden bij de NOS hebben geen 4k kanaal mogelijk gemaakt voor het WK zoals voorheen wel het geval was maarja "bezuinigingen"
pi_220974262
Hup Havertz
  zaterdag 6 juni 2026 @ 20:36:34 #56
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220974267
Vechten !!! Chili - Portugal
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220974274
Leao :R
  zaterdag 6 juni 2026 @ 20:38:19 #58
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220974276
2x :R
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220974278
20.30 wordt 20:38 in Amerika. Land van niks.
pi_220974286
0-1 Duutsland
  zaterdag 6 juni 2026 @ 20:40:42 #61
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220974288
Gelijk afgestraft 1-0 Haverts
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 6 juni 2026 @ 20:40:48 #62
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220974289
Goolio *O*
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_220974296
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:40 schreef chufi het volgende:
Gelijk afgestraft 1-0 Haverts
Nee, 0-1. @Zorro
  zaterdag 6 juni 2026 @ 20:42:47 #64
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220974304
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:41 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Nee, 0-1. @:zorro
Ik zeg toch wie hem maakt ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220974316
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:42 schreef chufi het volgende:

[..]
Ik zeg toch wie hem maakt ...
Haverts kennen wij niet.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 20:52:05 #66
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220974337
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:44 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
Haverts kennen wij niet.
ah ik dacht dat ik het aangepast had .. lama
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220974360
Mass shootings kunnen dit WK nog redden. @PowerLoungen
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:03:14 #68
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220974396
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:57 schreef Zipportal het volgende:
Mass shootings kunnen dit WK nog redden. @:powerloungen
Mexicaanse kettingzagen erbij
RED ONS HENNIEGOD
pi_220974480
sow
pi_220974483
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_220974485
AR-15 FUCK YEAH.
pi_220974487
Een beste peer.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:15:44 #73
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220974490
een harde knal 1-1
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:16:21 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220974495
Das de beste kool die ik ooit gemaakt heb
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220974505
USA te vroeg gepiekt
pi_220974506
Vieze schopploeg.
pi_220974509
Ach, de opvolger van Freddy Adu ligt op de grond.
pi_220974536
Bij gebrek aan wapens gaan de Amerikanen maar schoppen.
pi_220974585
Sweet home Chicago...
pi_220974732
Zin in Kaapverdië tegen Bermuda *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220974755
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:26 schreef GertKuyt het volgende:
Om 20:30 is live op ESPN te zien hoe Duitsland de Amerikaantjes gaat slopen.
:?
pi_220974796
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:?
:)
pi_220974806
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:55 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
:)
1-2 noem ik nog geen slopen, maar wat niet is kan nog komen.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:57:27 #84
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220974814
Stukje Ardennenoffensief.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220974876
Dood forum.
pi_220975024
Aan Duitsland te zien gaat die 7-0 tegen Curacao hem ook niet worden
pi_220975053
Vechten
pi_220975173
Engeland nog 0-0 tegen een ploeg die onlangs met 4-0 van Haïti verloor :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220975217
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:49 schreef TLC het volgende:
Engeland nog 0-0 tegen een ploeg die onlangs met 4-0 van Haïti verloor :')
It's coming home!
pi_220975303
Zwitserland-Australie 1-1
Bolivia-Schotland 0-4

En Engeland op voorsprong
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 7 juni 2026 @ 20:13:00 #91
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220981925
twitter
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 7 juni 2026 @ 20:16:25 #92
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220981955
Nationale wedstrijd afgelast: Eriksen verliest bewustzijn.
Christian Eriksen is weer op de been na een lange periode van behandeling op het veld. De nationale wedstrijd van zondag tegen Oekraïne is afgelast.
pi_220982067
Marokko vs Noorwegen om 21h, beide landen in de sterkte opstelling

Bekijk deze YouTube-video
pi_220982182
quote:
9s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Jammer. Net een paar weken te vroeg einde carriere.
pi_220982199
Goallll Diaz
pi_220982229
Kunnen de reclameborden nog een beetje groter?
  zondag 7 juni 2026 @ 21:36:42 #97
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220982327
een derde laag er voor?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220982397
ziet er goed uit bij marokko, met een beetje geluk kan je weer ver komen
  zondag 7 juni 2026 @ 21:45:50 #99
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220982412
Ik krijg zin in shoarma van dat commentaar.
pi_220982427
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:44 schreef PSVCL het volgende:
ziet er goed uit bij marokko, met een beetje geluk kan je weer ver komen
Ik vind dat de Noren zich goed houden hoor, 31ste in de fifa ranking. Ze spelen best oké.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')