Deze uitslag zie ik Nederland niet neerzetten tegen Tunesie. Jullie gaan wereldkampioen worden!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doku met de voorzet en De Bruyne legt binnen
ESPN UHD kanaal. Waarschijnlijk de laatste wedstrijd in UHD want onze vriendelijke vrienden bij de NOS hebben geen 4k kanaal mogelijk gemaakt voor het WK zoals voorheen wel het geval was maarja "bezuinigingen"quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:29 schreef Zipportal het volgende:
Waarom is RTL Duitsland plots in SD bij KPN en andere providers?
https://www.totaaltv.nl/n(...)en-andere-providers/
Kut F1 kut Viaplay. Schuld van Viaplay. @:3rr0r
Dan wordt het ESPN. Dat scheelt. Wat een gedonder ook.
Mexicaanse kettingzagen erbijquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:57 schreef Zipportal het volgende:
Mass shootings kunnen dit WK nog redden. @:powerloungen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |