abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220938099
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vind niet dat Israël 'zoveel mogelijk' geweld gebruikt. Israël houdt zich nog enorm in. Op enkele onnodige incidenten na, vind de aanpak van Israël behoorlijk gepast gezien het brute Palestijnse terrorisme waar de oorlog daar mee is begonnen.
Het doodschieten van ambulance medewerkers (en erover liegen), journalisten en bombarderen van ziekenhuizen is inhouden?
pi_220938112
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Gelukkig kunnen we van jouw briljante posts wel elke dag genieten en ons voordeel mee doen.
Het helpt wel om een inzicht te krijgen in hoe de andere kant denkt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 1 juni 2026 @ 20:44:39 #53
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220938163
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Het doodschieten van ambulance medewerkers (en erover liegen), journalisten en bombarderen van ziekenhuizen is inhouden?
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vind niet dat Israël 'zoveel mogelijk' geweld gebruikt. Israël houdt zich nog enorm in. Op enkele onnodige incidenten na, vind de aanpak van Israël behoorlijk gepast gezien het brute Palestijnse terrorisme waar de oorlog daar mee is begonnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220938170
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

Hoe is het doodschieten van ambulance medewerkers en het bombarderen van ziekenhuizen een "incident"

Het invallen van Syrie en Libanon is dat ook?
  maandag 1 juni 2026 @ 21:26:04 #55
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220938349
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hoe is het doodschieten van ambulance medewerkers en het bombarderen van ziekenhuizen een "incident"

Het invallen van Syrie en Libanon is dat ook?
Nee hoor, de invallen van Syrië en Libanon waren natuurlijk geplande acties die ook in lijn zijn met het uitgestippelde beleid. Het doodschieten van ambulancemedewerkers was natuurlijk een grote fout en oorlogsmisdaad. En vandaar ook dat men dit heeft geprobeerd te verdoezelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 1 juni 2026 @ 21:36:46 #56
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220938419
Het lijkt haast een Groot-Israel agenda wat de NL-overheid nastreeft door het opvangen van Libanezen en Palestijnen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220938571
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:36 schreef BlaZ het volgende:
Het lijkt haast een Groot-Israel agenda wat de NL-overheid nastreeft door het opvangen van Libanezen en Palestijnen.
Was vorig weekend nog in Amsterdam. Je ziet er tegenwoordig meer Palestijnse vlaggen dan Nederlandse.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:11:09 #58
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_220938589
We sturen geen Libanezen terug, en we halen Palestijnen binnen. Dit land is gestoord.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_220938643
quote:
15s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
We sturen geen Libanezen terug, en we halen Palestijnen binnen. Dit land is gestoord.
- Oorlog in Libanon, het IDF begint binnenkort met aanvallen in het Noorden in de hoofdstad Beiroet
- Oorlog in Gaza, waar de gele lijn uitgebreid wordt.

Wat is er precies gestoord aan als ik vragen mag?
pi_220938672
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
- Oorlog in Libanon, het IDF begint binnenkort met aanvallen in het Noorden in de hoofdstad Beiroet
- Oorlog in Gaza, waar de gele lijn uitgebreid wordt.

Wat is er precies gestoord aan als ik vragen mag?
Dat ze in de regio opgevangen dienen te worden
Dat Nederland overvol is, er zijn ondertussen tekorten aan alles
Dat het mensen uit een totaal andere cultuur zijn
Dat het een gebed zonder einde is. Gaan wij tot in het oneindige iedereen die in nood is binnenhalen? Wat denk je dat er van dit land terecht komt?
Dat deze mensen nooit meer terug gaan
pi_220938707
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:31 schreef Alpha0 het volgende:
Dat ze in de regio opgevangen dienen te worden
Oorlog in Libanon, Palestina, Syrie maar er moet in de "regio" opgevangen worden. :D

Typisch weer bepaalde lieden die oorlogsmisdadigers en dictators steunen maar vinden dat Griekenland, Italie, Spanje, Tunesie, Turkije, de opvang moeten doen.
quote:
Dat Nederland overvol is, er zijn ondertussen tekorten aan alles
Tekorten aan alles? Er staat een boel leeg.
quote:
Dat het mensen uit een totaal andere cultuur zijn
Zolang ze maar bijdragen en niet agenten in elkaar slaan, Hitler groeten doen, partijkantoren/azc's in brand steken
quote:
Dat het een gebed zonder einde is. Gaan wij tot in het oneindige iedereen die in nood is binnenhalen? Wat denk je dat er van dit land terecht komt?
Nou als we naar rechtse liederen blijven luisteren worden we een tweede VS. Waar de halve bevolking op straat slaapt en de 1% van het land de helft van de welvaart in bezit heeft.
quote:
Dat deze mensen nooit meer terug gaan
Sow, daar schrik ik van!
pi_220938972
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De grote fout is dan ook om zulke mensen hier binnen te laten. Mensen uit landen op vele duizenden kilometers afstand met culturen die haaks staan op de onze, zouden hier gewoon niet binnen moeten worden gelaten.

Wat mij betreft zouden die bij de buitengrenzen van Europa, desnoods met pushbacks als men agressief gaat doen, worden tegengehouden.
Vertel nog eens hoe de oorlog van 1947 is ontstaan! :')
pi_220939095
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:36 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Oorlog in Libanon, Palestina, Syrie maar er moet in de "regio" opgevangen worden. :D
Egypte, Turkije, Jordanië, S-Arabie. Dus ja de regio.

quote:
[..]
Tekorten aan alles? Er staat een boel leeg.
Dit is trollen

quote:
[..]
Zolang ze maar bijdragen en niet agenten in elkaar slaan, Hitler groeten doen, partijkantoren/azc's in brand steken
[..]
Rellen in Parijs gezien. Scheveningen. Heb je gezien hoe in dit land buurten compleet verloederen. Hoe je in elkaar geslagen kan worden om een opmerking over een sneeuwbal of met 200 km/u invalide gereden kan worden.

quote:
Nou als we naar rechtse liederen blijven luisteren worden we een tweede VS. Waar de halve bevolking op straat slaapt en de 1% van het land de helft van de welvaart in bezit heeft.
Waarom haal je rechtse lieden er bij. Beperk je tot mijn commentaar.

quote:
[..]
Sow, daar schrik ik van!
Ze zijn hier toch voor veiligheid? Als de regio rustig is behoren ze dus weer terug te gaan. Alleen dat doen ze niet.
pi_220939106
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:18 schreef Alpha0 het volgende:
Rellen in Parijs gezien. Scheveningen. Heb je gezien hoe in dit land buurten compleet verloederen. Hoe je in elkaar geslagen kan worden om een opmerking over een sneeuwbal of met 200 km/u invalide gereden kan worden.
Dat PSG een keer kampioen wordt valt in het niet met de wekelijkse geweldpleging bij azc demonstraties of bij voetbalstadions.

Bekijk deze YouTube-video

Als je wat zegt tegen iemand van de F Side van Ajax krijg je gewoon een klap voor je bek als steward.
pi_220939154
Ambtenaar030 is geen leuke troll. Lijkt meer iemand die betaald wordt door Femke Halsema

https://www.om.nl/actueel(...)er-minder-incidenten

4x minder in een heel seizoen dan een avond Parijs. Maar hij zal wel weer wat anders verzinnen om het goed te praten. En dan zijn dit echt hooligans. In Parijs rellen ze om andere zaken...

[ Bericht 69% gewijzigd door DobbyDobby op 01-06-2026 23:37:42 (.) ]
pi_220939164
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:32 schreef DobbyDobby het volgende:
Ambtenaar030 is geen leuke troll. Lijkt meer iemand die betaald wordt door Femke Halsema.
Ze heeft wel een leuk boek geschreven.

Leuk feitje. In het boek schreef ze dat ze nooit meer in de politiek zou terugkeren (niet als senator of burgemeester), een jaar later werd ze burgemeester van Amsterdam
  maandag 1 juni 2026 @ 23:36:32 #67
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220939178
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat PSG een keer kampioen wordt valt in het niet met de wekelijkse geweldpleging bij azc demonstraties of bij voetbalstadions.

Bekijk deze YouTube-video

Als je wat zegt tegen iemand van de F Side van Ajax krijg je gewoon een klap voor je bek als steward.
Bijna 800 arrestaties, een dode en meer dan 50 agenten gewond.

"Valt in het niet".

:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220939224
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

"Valt in het niet".

1998 toen ze het WK wonnen was het nog een groot feest. Rara hoe kan dat.
  Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 23:56:06 #69
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220939250
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:47 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
1998 toen ze het WK wonnen was het nog een groot feest. Rara hoe kan dat.
Toen woonden er ook al genoeg mensen uit voormalige koloniën in Drankrijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 2 juni 2026 @ 00:11:36 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220939314
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik zou wel benieuwd zijn naar de verschillen in de percentages, het zou mij niet verbazen als die stukken lager waren.
pi_220939412
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

"Valt in het niet".

Iemand die door rood is gereden en daarbij is verongelukt vs een agent bij de huldiging van PSV die is neergestoken.
pi_220942555
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zeker. Er is ook niks met met wat migratie, als de mensen wat toevoegen en zich netjes gedragen. Dat is de laatste 20 jaar overal wel anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')