Wat je daar ook kunt zie is welk diploma hij NIET heeft. En dat is wft-pensioen en dat heeft hij toch écht nodigquote:Op maandag 8 juni 2026 09:54 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Op LinkedIn staan onder licenties en certificaten zijn diploma en certificaten w.o. Adviseur Vermogen tot febr 2028 geupload. Kan je daar inzien.
Volgens https://www.financieel-zeker.nl/ wordt er advies gegeven op de aanvulling van (pijler 1 en 2) van het pensioen. Ik zie daar nergens staan dat ze iets doen met pijler 1 en 2. Leningnemer maakt volgens eigen zeggen alleen een overzicht van pijler 1 en 2 (uitdraai mijnpensioenoverzicht.nl ?). Vanuit dat overzicht kan hij gaan adviseren over de grootte en soort van een evt. aanvulling (lijfrente, zelf sparen of beleggen..).quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:07 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Wat je daar ook kunt zie is welk diploma hij NIET heeft. En dat is wft-pensioen en dat heeft hij toch écht nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de site van SiG staat ze nog als:quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:38 schreef djtiesto8 het volgende:
Scrollend op Linkedin lees ik dat Laure is benoemd tot directeur van SIG. Of het een uitbreiding of wisseling van het directieteam betreft is mij nog niet bekend.
quote:Laure Sonnevelt
Ondersteuning directie/ Backoffice medewerkster
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:45 schreef Lezer8857 het volgende:
Aanpassing aflossingsvoorwaarden Oll*es P*raplu B.V., nadat lening al verstrekt is aan leningnemer.Dat is erg slordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
Dat niet alleen, de tekst pitch blijkt nu aangepast te zijn met de nieuwe voorwaarde maar wel zonder dat dit duidelijk is aangegeven.quote:
Dat is nog erger.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:13 schreef tnhb het volgende:
[..]
Dat niet alleen, de tekst pitch blijkt nu aangepast te zijn met de nieuwe voorwaarde maar wel zonder dat dit duidelijk is aangegeven.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:45 schreef Lezer8857 het volgende:
Aanpassing aflossingsvoorwaarden Oll*es P*raplu B.V., nadat lening al verstrekt is aan leningnemer.Ja maar het was in ons voordeel tenzij je liever wat maanden aflossingsvrij hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zult er vast wel onderuit kunnen als je dat wil
Dan zou je het uiteindelijk via de klachtenprocedure en Kifid moeten doen mocht je er echt onderuit willen? Geen idee hoe zoiets werkt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:47 schreef Boyette het volgende:
[..]
Ja maar het was in ons voordeel tenzij je liever wat maanden aflossingsvrij hebt
Oké, ik ken het project verder niet maar het achteraf aanpassen van een pitch zonder dit duidelijk aan te geven in de pitch is mijns inziens sowieso een doodzonde.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:47 schreef Boyette het volgende:
[..]
Ja maar het was in ons voordeel tenzij je liever wat maanden aflossingsvrij hebt
Het gaat alleen om dat ze direct starten met aflossenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:45 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Oké, ik ken het project verder niet maar het achteraf aanpassen van een pitch zonder dit duidelijk aan te geven in de pitch is mijns inziens sowieso een doodzonde.
Het is misschien een mooie kans om er nog van af te komen, buiten de normale bedenkperiodequote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:45 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Oké, ik ken het project verder niet maar het achteraf aanpassen van een pitch zonder dit duidelijk aan te geven in de pitch is mijns inziens sowieso een doodzonde.
Vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:45 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Het punt is dat ze niet direct starten met aflossen, terwijl dit wel de bedoeling was. Voor investeerder kan dit een keuze zijn om minder vertrouwen in het project te hebben en er niet in te stappen wanneer dit vooraf gecommuniceerd was. En het zijn maar zes maanden. Die vliegen zo voorbij. Daar kun je je inderdaad bij neerleggen. Maar dan is dit een vrijbrief voor andere soortige aanpassingen die, zonder stemronde of de mogelijkheid hebben tot het uitstappen, mogen worden gedaan door een platform.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:49 schreef Boyette het volgende:
[..]
Het gaat alleen om dat ze direct starten met aflossen
Tsja als ze een half jaar alleen rente willen betalen, dat zal niet uit luxe zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:04 schreef Lezer8857 het volgende:
[..]
Het punt is dat ze niet direct starten met aflossen, terwijl dit wel de bedoeling was. Voor investeerder kan dit een keuze zijn om minder vertrouwen in het project te hebben en er niet in te stappen wanneer dit vooraf gecommuniceerd was. En het zijn maar zes maanden. Die vliegen zo voorbij. Daar kun je je inderdaad bij neerleggen. Maar dan is dit een vrijbrief voor andere soortige aanpassingen die, zonder stemronde of de mogelijkheid hebben tot het uitstappen, mogen worden gedaan door een platform.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar communiceer dit dan vooraf zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:06 schreef obligataire het volgende:
[..]
Tsja als ze een half jaar alleen rente willen betalen, dat zal niet uit luxe zijn.
Tekst pitch niet correct: Marum ligt in de provincie Groningen. In dat pand zit al jaren een kapsalon: in mijn jeugd zat daar Kapper vd Meulen. Maar dat was nog de vorige eeuw.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:57 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe via Collin met een 1e (bedrijfspand) en 2e hypotheek (woonhuis):
Ottema Holding B.V.
¤ 675.000 | 9,0 % rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/ottema-holding-b-v/
Nog niet doorgelezen maar op basis van de zekerheden zou dit wat kunnen zijn.
En de overwaarde op het woonhuis is niet correct weergegeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:34 schreef Crowdyfunder het volgende:
[..]
Tekst pitch niet correct: Marum ligt in de provincie Groningen.
Linkjequote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:57 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe via Collin met een 1e (bedrijfspand) en 2e hypotheek (woonhuis):
Ottema Holding B.V.
¤ 675.000 | 9,0 % rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/ottema-holding-b-v/
Nog niet doorgelezen maar op basis van de zekerheden zou dit wat kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel nog. Taxatiewaarde woning wel 103K hoger dan WOZ waarde
[ Bericht 2% gewijzigd door Fredericm op 09-06-2026 14:45:12 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |