Ik heb die user werkelijk nog NOOIT iets zien produceren dat ook maar lijkt op een normale reactie dus steek je energie vooral in iets leukers.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zegt de persoon die andersdenkenden gutmenschen noemt.
Je hebt gelijk. Slapen is wel een goed idee!quote:Op maandag 1 juni 2026 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb die user werkelijk nog NOOIT een normale reactie zien produceren dus steek je energie vooral in iets leukers.
En dat de onvrede hier het grootst is. Dat zie je ook in de peilingen met de hoeveelheid zetels rechts van de VVD.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een signaal dat extreemrechtse propagandakanalen een bovengemiddeld groot bereik hebben in ons land.
Het is maar waar je blij mee bent.
Nee joh, dat is allemaal maar rechtse propaganda. Zo zijn wij hier in Nederland nietquote:Op maandag 1 juni 2026 23:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
En dat de onvrede hier het grootst is. Dat zie je ook in de peilingen met de hoeveelheid zetels rechts van de VVD.
De meeste mensen hebben simpelweg geen flauw idee dat die suffe petitie überhaupt bestaat. Vooralsnog is het precies wat ik zeg: vooral een indicatie van het bereik van extreemrechtse propagandakanalen.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
En dat de onvrede hier het grootst is. Dat zie je ook in de peilingen met de hoeveelheid zetels rechts van de VVD.
Mijn mening heeft hier niets mee van doen. Het is algemeen bekend dat Vlaardingerbroek extremistische uitspraken bezigt. Waarom zou ik op pleuren?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind anders deze opmerking nogal extreem. Want als het niet in jouw straatje past en iemand een andere mening heeft, is diegene ‘extremist’.
Pleur op.
Dit is echt niet het enige land waar asielkritische partijen een relatief groot deel van de taart eten.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:34 schreef RotatoR het volgende:
Joh .....quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt niet het enige land waar asielkritische partijen een relatief groot deel van de taart eten.
De werkelijke reden is natuurlijk dat dit initiatief gestart is door een Nederlandse die daarmee relatief veel bereik aanspreekt, terwijl dit in sommige andere landen nog niet breed is opgepakt.
Blijkbaar is dat niet voor iedereen triviaal, maar fijn dat je dat wel zo ziet!quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat niet voor iedereen triviaal, maar fijn dat je dat wel zo ziet!
Laat hem lekker in zijn waan - de zuurgraad neemt toe bij onze gutmenschen 🤥quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:54 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ah, en jij denkt te bepalen wat een 'domme' mening is![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2026 23:32 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou, dat is een compliment hoor. Een gutmensch is een mens die een ander goed wil doen, wat is daar verkeerd aan?
Huh, ik dacht dat gutmensch iets positiefs was. Had ik dat dan toch verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:32 schreef matspontius het volgende:
[..]
Laat hem lekker in zijn waan - de zuurgraad neemt toe bij onze gutmenschen 🤥
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:37 schreef AntiekeKennis het volgende:
Eva Vlaardingerbroek is al vrij omstreden, maar haar mede-oprichter Martin Sellner (https://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Sellner) is gewoon hartstikke fout:
- Heeft in het verleden hakenkruizen op synagoges geplakt
- Heeft zich uitgesproken als aanhanger van Holocaustontkenner David Irving
- Heeft een verleden als Neo-Nazi, ook naar eigen zeggen
- Heeft het extreemrechtse Identitair Verzet Oostenrijk opgericht
- Heeft een financiële donatie geaccepteerd van de "Christchurch shooter" (Brenton Tarrant) met wie hij banden had
- Is er vlak voor een inval in 2019 in zijn huis in geslaagd om alle emailwisselingen met deze Brenton Tarrant van zijn computers te wissen.
- Heeft meerdere antisemitische uitspraken gedaan
Ik geef geen reet om zijn 'achtergrond'. Als dit al helemaal klopt wat jij zegt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:21 schreef AntiekeKennis het volgende:
Ook maar even een cross-post uit het andere subforum:
[..]
Je bent wel op zoek he 🤓 Gutmenschen kunnen af en toe ook zuur zijn, net als ieder ander.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Huh, ik dacht dat gutmensch iets positiefs was. Had ik dat dan toch verkeerd begrepen?
Dit dus, ze willen gewoon niet begrijpen waar het om draait. Er wordt telkens van alles bijgesleept om maar het slechte en kwaadaardige te benadrukken. Dan nogmaals: de meeste mensen in Nederland zijn die hele IMPORT SHIT meer dan spuugzat en willen een duidelijke immigratiestop en veel strengere controle op wie dit land binnenkomt. Daarnaaast al dat gajes wat hier al is, komt uitvreten en de samenleving ontwricht, retour afzender. Hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:11 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik geef geen reet om zijn 'achtergrond'. Als dit al helemaal klopt wat jij zegt.
Al zou Putin himself met dit voorstel zijn gekomen, dan nog steun ik het voorstel. Het gaat om die miljoen handtekeningen die vervolgens onze 'democratische' E.U. aan het werk moet zetten om iets aan het grootste probleem van nu en morgen te gaan doen.
Op de man / vrouw spelen is weer typisch zo'n truukje om het maar weer niet over de inhoud te hoeven hebben.
Pro tip voor een beter land 1: Stem op de ideeën, het partijprogramma, het stemgedrag en de wetsvoorstellen van de politici. Niet op hun mooie glimlach, net kapsel of 'fatsoen'. Ons land is de afgelopen decennia kapot gemaakt, juist door al die nette glimlachende politici met hun nette kapsels.
Tijd voor 180 graden verandering. Ik mag deze jonge slimme vrouwen wel. Team Lidewij & Eva hier.
De krachten bundelen met antisemitische neo-nazi's is nooit okay.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:11 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik geef geen reet om zijn 'achtergrond'. Als dit al helemaal klopt wat jij zegt.
Al zou Putin himself met dit voorstel zijn gekomen, dan nog steun ik het voorstel. Het gaat om die miljoen handtekeningen die vervolgens onze 'democratische' E.U. aan het werk moet zetten om iets aan het grootste probleem van nu en morgen te gaan doen.
Op de man / vrouw spelen is weer typisch zo'n truukje om het maar weer niet over de inhoud te hoeven hebben.
Pro tip voor een beter land 1: Stem op de ideeën, het partijprogramma, het stemgedrag en de wetsvoorstellen van de politici. Niet op hun mooie glimlach, net kapsel of 'fatsoen'. Ons land is de afgelopen decennia kapot gemaakt, juist door al die nette glimlachende politici met hun nette kapsels.
Tijd voor 180 graden verandering. Ik mag deze jonge slimme vrouwen wel. Team Lidewij & Eva hier.
Zeg professor, zijn er ook neo-nazi's die semitisch zijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:35 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
De krachten bundelen met antisemitische neo-nazi's is nooit okay.
En op welke goede ideeën heb je team "Lidewij & Eva" zoal kunnen betrappen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:11 schreef matigeuser het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |