Kan nog steeds niet bevestigen.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:46 schreef Lenny77 het volgende:
Nederland staat ondertussen op de eerste plaats en heeft Italië voorbij gestoken.
Dat moet de AH lekker helemaal zelf weten. Het is tenslotte een commerciële partij en je akn altijd nog naar een andere supermarkt.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:50 schreef Gia het volgende:
https://www.pigbusiness.n(...)es-op-brood-te-doen/
Paar jaar geleden nog een filmpje van AH als lespakket. Gelukkig zijn die teruggefloten.
Maar je ziet het wel steeds meer.
Voor het vragen naar de bekende weg kun je prima terecht bij één van de producten van Google.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 16:23 schreef quo_ het volgende:
[..]
Voor het vragen naar de bekende weg kun je prima terecht bij één van de producten van Google.
Ze zitten wel in de buurtquote:Op maandag 1 juni 2026 16:20 schreef KinKiJan het volgende:
Met het 'tekenen' op hun eigen site doe je nog niet mee aan een officieel burgerinitiatief, dit gaat nooit via een eigen site als deze, maar via een officieel EU-Platform. Voor nu is het dus gewoon een petitie/steunbetuiging, meer niet.
Op de site zelf staat onderaan in een 'transparancy note':
"Once the Save Europe Act is formally registered as a European Citizens’ Initiative…”
Pas als ze 100k 'handtekeningen' op hun eigen site hebben verzameld gaan ze het initiatief pas officieel laten registreren. Hier zet je dus je handtekening voor en dus nog niet om af te dwingen dat het op de agenda komt te staan.
"The initiative’s initial goal is to reach 100,000 signatures before officially filing the Citizens’ Initiative. By midnight Saturday, the website collecting signatures listed over 13,000 signatures by citizens of at least 13 member states plus Norway and Britain." bron
Moet het nog zien. Als die cijfers (uit eigen keuken) net zo accuraat zijn als de door Vlaardinges enorm overdreven opkomstcijfers bij die eerste 'Tommy Robinson Fandag' dan weet ik het zo net nog niet..quote:
Zoals de bezorgde rechtse burger die ‘onze vrouwen en meisjes’ zeggen te beschermen de vrouwen die het niet met hun eens zijn vooral vreselijke verkrachtingen door asielzoekers toewensen, bedoel je?quote:Op zondag 31 mei 2026 21:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder hoe de progressieve medemens over vrouwen spreekt zodra deze standpunten innemen die niet welgevallig zijn. Dan zijn het 'haatsnollen'. Toe maar.
Ik zou het niet weten, wie heeft dat gedaan dan? Mij zul je zulke dingen nooit zien posten in elk geval.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals de bezorgde rechtse burger die ‘onze vrouwen en meisjes’ zeggen te beschermen de vrouwen die het niet met hun eens zijn vooral vreselijke verkrachtingen door asielzoekers toewensen, bedoel je?
Het is heel grappig dat zodra het over zulke dingen gaat jij zoiets nooit hebt gezien of gehoord en zelf niet doet, maar als het over ‘de andere kant’ gaat je heel veel ziet en hoort. Eye of the beholder dan toch, denk ik.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, wie heeft dat gedaan dan? Mij zul je zulke dingen nooit zien posten in elk geval.
Je zou natuurlijk ook gewoon een (paar) voorbeeld(en) kunnen geven.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is heel grappig dat zodra het over zulke dingen gaat jij zoiets nooit hebt gezien of gehoord en zelf niet doet, maar als het over ‘de andere kant’ gaat je heel veel ziet en hoort. Eye of the beholder dan toch, denk ik.
1miljoenmiljardquote:Op maandag 1 juni 2026 20:49 schreef matspontius het volgende:
Gaat lekker - de 100.00 komt al in zichtOp naar de miljoen en nog veel meer ....
Nog een dikke 8000.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:49 schreef matspontius het volgende:
Gaat lekker - de 100.00 komt al in zichtOp naar de miljoen en nog veel meer ....
Nog 6000 - gaat kneiterhard. Vanavond al het 1e doel bereikt. De gutmensch ziet dat het dit keer niet goed isquote:
5000 ondertussenquote:Op maandag 1 juni 2026 22:32 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nog 6000 - gaat kneiterhard. Vanavond al het 1e doel bereikt. De gutmensch ziet dat het dit keer niet goed is![]()
![]()
Een signaal dat extreemrechtse propagandakanalen een bovengemiddeld groot bereik hebben in ons land.quote:
Zegt de persoon die andersdenkenden gutmenschen noemt.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:27 schreef matspontius het volgende:
Ah, de eerste frustraties komen al bovendrijven![]()
Zo moeilijk te verkroppen, andere meningen, Nog 3000
Nou, dat is een compliment hoor. Een gutmensch is een mens die een ander goed wil doen, wat is daar verkeerd aan?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zegt de persoon die andersdenkenden gutmenschen noemt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |