abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220942869
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En op welke goede ideeën heb je team "Lidewij & Eva" zoal kunnen betrappen?
Dit initiatief natuurlijk.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:48:53 #227
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220943233
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Dit initiatief natuurlijk.
^O^ Dat gaat ie niet fijn vinden ..... _O-
"Hoka Hey!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:49:42 #228
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220943238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:36 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Je hebt me op een pleonasme betrapt. Knap hoor. En wat verandert dat aan de bruinrechtse overtuigingen van Martin Sellner? Er is volgens mij geen enkele reden om de handen ineen te slaan met zo iemand tenzij je zijn sympathieën eigenlijk niet zo erg vindt. De conferentie waar dit SEA-initiatief is geboren had dit jaar onder andere Lidewij de Vos als spreker. Dit soort figuren hebben het al snel over dat Joden niet veilig zijn in Nederland/Europa als dat ze lekker uitkomt, en natuurlijk over die vermeende Joods-Christelijke tradities, maar deinzen er tegelijkertijd niet voor terug om samen op te trekken met iemand die hakenkruizen op een synagoge heeft geplakt en een aanhanger is van Holocaustontkenner David Irving en uitspraken heeft gedaan als dat "de Joden in de jaren '20 van de vorige eeuw een probleem vormden voor Europa". Met dat soort figuren wil je toch niet sympatiseren?
Goed he ^O^ Maar verder gaat het wel goed me je?
"Hoka Hey!"
pi_220943313
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:49 schreef matspontius het volgende:

[..]
Goed he ^O^ Maar verder gaat het wel goed me je?
Het gaat matig met mij, maar dat is privé/medisch. Dat weet je nu en dat zijn zaken waar je je nieuwsgierige neus maar niet in moet steken en het lijkt me ook irrelevant voor dit topic.

Je doet wel heel erg je best om het niet over de antisemitische mede-initiatiefnemer met neo-nazistisch verleden van deze petitie te hoeven hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2026 15:01:06 ]
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:04:28 #230
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220943338
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:59 schreef AntiekeKennis het volgende:

[..]
Het gaat matig met mij, maar dat is privé/medisch. Dat weet je nu en dat zijn zaken waar je je nieuwsgierige neus maar niet in moet steken en het lijkt me ook irrelevant voor dit topic.

Je doet wel heel erg je best om het niet over de antisemitische mede-initiatiefnemer met neo-nazistisch verleden van deze petitie te hoeven hebben.
Oh, daarom doe je zo verkrampt. Misschien wat minder opgefokt reageren en wat meer relaxed - is ook beter voor je gezondheid. Weet je wel :!

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 02-06-2026 15:24:52 ]
"Hoka Hey!"
pi_220946103
It's time for a revolution!

twitter
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:42:08 #232
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220946154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:33 schreef Viesdik het volgende:
It's time for a revolution!

[ x ]
Nu ineens is Fvd weer hot, ja? :')
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220947181
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Hebben jullie ook het probleem dat je je stem nog niet kunt bevestigen via de mail?
Heb gisteren al getekend, maar nog geen mailtje gehad.
Inderdaad, na bijna 2 dagen nog steeds geen bevestigingsemail ontvangen, schiet niet op zo.
greetings and salutations
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:36:10 #234
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220947626
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 04:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Inderdaad, na bijna 2 dagen nog steeds geen bevestigingsemail ontvangen, schiet niet op zo.
Spam en overige mail checken? Anders moet je even een berichtje sturen naar het mailadres dat er onder staat. Het loopt blijkbaar zo storm dat de de verificatiemail vertraging oploopt.

Inmidels de 150.00 gepasseerd. En counting!
"Hoka Hey!"
pi_220960103
Wat wil je over 10 jaar Sharia wetgeving of misschien toch behouden wat er nog over is na alles wat er al verloren is?
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 08:07:18 #236
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220962906
221.000 en counting 🙏
"Hoka Hey!"
pi_220962964
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:07 schreef matspontius het volgende:
221.000 en counting 🙏
valt me wel een beetje tegen eerlijk gezegd, en heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Het lijkt allemaal in de soep te lopen zo
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 08:20:52 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220962977
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:17 schreef Viesdik het volgende:

[..]
valt me wel een beetje tegen eerlijk gezegd, en heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Het lijkt allemaal in de soep te lopen zo
Wat had je dan verwacht? Tribunalen?
Huilen dan.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 09:53:19 #239
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220963631
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:17 schreef Viesdik het volgende:

[..]
valt me wel een beetje tegen eerlijk gezegd, en heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Het lijkt allemaal in de soep te lopen zo
Valt helemaal niet tegen - kijk de score na een paar dagen. Je kan een mail naar ze sturen indien je je verificatie mail hebt ontvangen
"Hoka Hey!"
  woensdag 10 juni 2026 @ 18:13:53 #240
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221003152
300.000 en counting 👍
"Hoka Hey!"
pi_221003231
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat had je dan verwacht? Tribunalen?
Tribunalen, en we zouden toch al wel een paar asielzoekers dood hebben kunnen schieten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:16:48 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221003568
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Tribunalen, en we zouden toch al wel een paar asielzoekers dood hebben kunnen schieten.
'Per ongeluk', of gewoon zoals het hoort: standrechtelijk?
Huilen dan.
pi_221003584
quote:
8s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
'Per ongeluk', of gewoon zoals het hoort: standrechtelijk?
Dat laatste natuurlijk. Save Europe.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:21:58 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221003598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat laatste natuurlijk. Save Europe.
Goed zo! We moeten immers wel de beschaving redden.
Huilen dan.
pi_221003649
Eva doe me denken aan Ayn Rand. Alleen deed die het via haar boeken. Een van haar personages is Howard Roark (Tacticalized!) een echte engnek. Hier ook welbekend. En zo herhaalt de geschiedenis zich almaar zonder dat we er ook maar iets van leren.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')