abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220936537
Geen horloge kunnen betalen. :')
Corporate translator
pi_220936558
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nooit.

Ik wil gewoon klokjes die er uit zien of dat je ermee uit een vliegtuig kan springen boven Antarctica, schipbreuk kan lijden op weg naar huis en tussendoor nog een prinses kan bevrijden uit handen van terroristen.
:')

Seastar 1000 dan?
pi_220936569
Vooral breitlings :')

Wat een kamperdingen zijn dat zeg, de tering.

Pure wansmaak
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:46:03 #29
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220936578
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:43 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
:')

Seastar 1000 dan?
Oh. Die zijn wel leuk ja. Maar ik ben niet merkvast als het om klokkies gaat verder. In dezelfde stijl als de Tissot Seastar is de Longines Hydroconquest ook een leuke.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:46:52 #30
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220936586
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef Solotovski het volgende:
Vooral breitlings :')

Wat een kamperdingen zijn dat zeg, de tering.

Pure wansmaak
Da's ook vooral een merk om interessant mee te doen, net als Rolex.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220936600
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Oh. Die zijn wel leuk ja. Maar ik ben niet merkvast als het om klokkies gaat verder. In dezelfde stijl als de Tissot Seastar is de Longines Hydroconquest ook een leuke.
De Hydroncquest is ook lekker ja :9

Maar wek 3x zo duur
pi_220936605
10 jaar geleden was een Longines hydroonquest 895 ofzo

Nu 1500

Voel me oud
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:55:49 #33
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220936626
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:50 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
De Hydroncquest is ook lekker ja :9

Maar wek 3x zo duur
En in dezelfde prijsklasse ben ik ook de gelukkige eigenaar van een Sinn U50. Is nog toffer ook imho.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220936721
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En in dezelfde prijsklasse ben ik ook de gelukkige eigenaar van een Sinn U50. Is nog toffer ook imho.
Maar nog net iets duurder dan een Hydronquest.

Kan je net zo goed een Seamaster halen. :D
pi_220936724
Twijfel echt al jaren om de moonswatch te halen.

Met de band van rubber wel.

Maar geen idee :D
pi_220936823
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:11 schreef Fushia2 het volgende:
Twijfel echt al jaren om de moonswatch te halen.

Met de band van rubber wel.

Maar geen idee :D
Moet je daar voor die centen jaren om twijfelen ja :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 17:55:20 #37
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220936989
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:11 schreef Fushia2 het volgende:
Twijfel echt al jaren om de moonswatch te halen.

Met de band van rubber wel.

Maar geen idee :D
Tanden op elkaar en doorsparen voor een eckte ;) :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220937040
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Echt te debiel voor woorden, waar heb je zo'n onding nog voor nodig tegenwoordig? Misschien als je een boomer bent zonder telefoon op zak, maar je ziet dus heel vaak mensen met zo'n ding terwijl ze gewoon op hun smartphone zitten te kijken LOOOOLLLL _O- _O-

Werkelijk overal heb je tegenwoordig een klok.
Op je telefoon, op je wekker, in de auto, op je kompjoeter, op de oven/magnetron.
Hoezo moet je dan nog een horlozie hebben :')

Klacht: Mensen wier een horloge om doen.
Ik begrijp nu waarom die dingen letterlijk van andermans pols worden gerukt.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 18:15:09 #39
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220937150
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Jouw zus kan tig horloges gaan dragen, maar klasse zal ze nimmer uitstralen.
Je zus droeg ook een horloge afgelopen nacht, smekend en kijkend op de klok toen ik al langer dan een halfuur bezig was met haar.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220937192
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen dragen dat niet voor de tijd maar omdat het fucking awesome staat. Althans, als je een awesome piece om hebt natuurlijk.
Ik heb een Garmin Venu 4 om. Wat draag jij? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220937197
Waarschijnlijk wordt dat door de gemiddelde horlogedrager niet bepaald als awesome gezien bedenk ik mij net. :@

Nouja die heb ik :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 18:37:48 #42
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220937270
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:23 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik heb een Garmin Venu 4 om. Wat draag jij? :)
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:23 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk wordt dat door de gemiddelde horlogedrager niet bepaald als awesome gezien bedenk ik mij net. :@

Nouja die heb ik :)
Wilde het niet zeggen maar klopt inderdaad. lol.

Maar goed. Kan natuurlijk. Handig als je je gezondheidsdata wil monitoren.

Ik zelf de SARB035.

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220937342
George Carlin - Do you have the time?

Bekijk deze YouTube-video
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  maandag 1 juni 2026 @ 19:03:27 #44
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220937404
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:40 schreef xpompompomx het volgende:
En wat dragen jullie vandaag?

Deze mod draagt vandaag een MKII Paradive.
[ afbeelding ]
seiko presage
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220937464
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Je zus droeg ook een horloge afgelopen nacht, smekend en kijkend op de klok toen ik al langer dan een halfuur bezig was met haar.
Ze kijkt wel vaker naar de klok als ze zich verveelt idd.
pi_220937482
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:25 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Moet je daar voor die centen jaren om twijfelen ja :')
Nee, maar hij is kut. Dat weet ik wel.

En voor 300 euro haal je een leuke Seiko of basic Tissot
pi_220937861
Toch leuk zo'n stukje techniek om je pols.
pi_220938138
De deernes worden kleddernat als ze mijn 1:1 Patek Philippe om mijn ferme pols zien (weten zij veel) _O_
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 20:42:51 #49
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220938155
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef Cruzinats het volgende:
De deernes worden kleddernat als ze mijn 1:1 Patek Philippe om mijn ferme pols zien (weten zij veel) _O_
Pix or it didn't happen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220938396
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Je zus droeg ook een horloge afgelopen nacht, smekend en kijkend op de klok toen ik al langer dan een halfuur bezig was met haar.
Was het niet je eigen zus? Al die Vlamingen lijken op elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')