Digitaal leest echt wel sneller af dan een analoge klok.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:56 schreef Kottnauer het volgende:
Er gaat niets boven een mooi analoog horloge met twee wijzers waarin je in een oogopslag kunt zien hoe laat het is, sneller dan op je telefoon. Daarnaast het ook een sieraad.
Voor rond de 1.000 heb je ook iets alleraardigst. Voor een paar honderd iets aardigs.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:47 schreef Cockwhale het volgende:
Liep laatst langs een etalage van een horlogezaak en daar lagen Rolex horloges. Eentje was 45.000 euro. Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen. Een klokje om je arm en daarvoor 45k euro neerleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja , ja horloge is oudbollig, suf nee slaat nergens op!
C a s i oquote:Op zondag 31 mei 2026 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Digitaal leest echt wel sneller af dan een analoge klok.
quote:Op zondag 31 mei 2026 20:26 schreef LethalNinja het volgende:
Je hebt helemaal gelijk TS, heel raar wie dat dat nou. Zeker niet doen. Lekker praktisch je telefoon gebruiken voor de tijd wanneer je kort wil checken hoe laat het is. Horloge slaat nergens op.....Lang op je telefoon kijken voor de tijd is natuurlijk niet nodig, wat langer op je horloge kijken is ook alleen maar nodig als je er iets anders wilt doen dan de tijd weten, zoals een berichtje lezen, en dat is dan precies net zo onbeleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja , ja horloge is oudbollig, suf nee slaat nergens op!
Sommige mensen zijn zo triest dat ze denken dat een veel te duur horloge ze cool maaktquote:Op zondag 31 mei 2026 19:47 schreef Cockwhale het volgende:
Liep laatst langs een etalage van een horlogezaak en daar lagen Rolex horloges. Eentje was 45.000 euro. Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen. Een klokje om je arm en daarvoor 45k euro neerleggen
Dit dus.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef Näsenbar het volgende:
Hiermee kan je jezelf onderscheiden van de proleten, andere horlogedragers zien dat en begrijpen het.
Als je een half uur op je smartwatch kijkt kan je ook je vraagtekens zetten uiteraard. Ik vergelijk een telefoon dan btw met een "standaard/ oldskool" horloge waarop je niet meer dan de tijd ziet (ohja en welke dag het is).quote:Op zondag 31 mei 2026 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lang op je telefoon kijken voor de tijd is natuurlijk niet nodig, wat langer op je horloge kijken is ook alleen maar nodig als je er iets anders wilt doen dan de tijd weten, zoals een berichtje lezen, en dat is dan precies net zo onbeleefd.
Nooit.quote:
Hangt van de situatie en de persoon af, denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Digitaal leest echt wel sneller af dan een analoge klok.
quote:Op maandag 1 juni 2026 16:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nooit.
Ik wil gewoon klokjes die er uit zien of dat je ermee uit een vliegtuig kan springen boven Antarctica, schipbreuk kan lijden op weg naar huis en tussendoor nog een prinses kan bevrijden uit handen van terroristen.
Oh. Die zijn wel leuk ja. Maar ik ben niet merkvast als het om klokkies gaat verder. In dezelfde stijl als de Tissot Seastar is de Longines Hydroconquest ook een leuke.quote:
Da's ook vooral een merk om interessant mee te doen, net als Rolex.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef Solotovski het volgende:
Vooral breitlings
Wat een kamperdingen zijn dat zeg, de tering.
Pure wansmaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |