abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 19:42:54 #1
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220931384
Echt te debiel voor woorden, waar heb je zo'n onding nog voor nodig tegenwoordig? Misschien als je een boomer bent zonder telefoon op zak, maar je ziet dus heel vaak mensen met zo'n ding terwijl ze gewoon op hun smartphone zitten te kijken LOOOOLLLL _O- _O-

Werkelijk overal heb je tegenwoordig een klok.
Op je telefoon, op je wekker, in de auto, op je kompjoeter, op de oven/magnetron.
Hoezo moet je dan nog een horlozie hebben :')

Klacht: Mensen wier een horloge om doen.
pindazakje
pi_220931431
Liep laatst langs een etalage van een horlogezaak en daar lagen Rolex horloges. Eentje was 45.000 euro. Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen. Een klokje om je arm en daarvoor 45k euro neerleggen _O-
  zondag 31 mei 2026 @ 19:53:25 #3
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220931484
Hiermee kan je jezelf onderscheiden van de proleten, andere horlogedragers zien dat en begrijpen het.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220931518
Er gaat niets boven een mooi analoog horloge met twee wijzers waarin je in een oogopslag kunt zien hoe laat het is, sneller dan op je telefoon. Daarnaast het ook een sieraad.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:16:13 #5
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220931681
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:56 schreef Kottnauer het volgende:
Er gaat niets boven een mooi analoog horloge met twee wijzers waarin je in een oogopslag kunt zien hoe laat het is, sneller dan op je telefoon. Daarnaast het ook een sieraad.
Digitaal leest echt wel sneller af dan een analoge klok.
pindazakje
pi_220931688
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:47 schreef Cockwhale het volgende:
Liep laatst langs een etalage van een horlogezaak en daar lagen Rolex horloges. Eentje was 45.000 euro. Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen. Een klokje om je arm en daarvoor 45k euro neerleggen _O-
Voor rond de 1.000 heb je ook iets alleraardigst. Voor een paar honderd iets aardigs.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220931763
Je hebt helemaal gelijk TS, heel raar wie dat dat nou. Zeker niet doen. Lekker praktisch je telefoon gebruiken voor de tijd wanneer je kort wil checken hoe laat het is. Horloge slaat nergens op.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja , ja horloge is oudbollig, suf nee slaat nergens op!
  zondag 31 mei 2026 @ 20:26:54 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_220931767
Lekker hardlopen met je magnetron op zak.
pi_220931784
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Digitaal leest echt wel sneller af dan een analoge klok.
C a s i o :7
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 20:33:19 #10
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220931812
Mensen dragen dat niet voor de tijd maar omdat het fucking awesome staat. Althans, als je een awesome piece om hebt natuurlijk.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 31 mei 2026 @ 20:51:54 #11
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220931921
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef 1superbeschuitje het volgende:

[..]
C a s i o :7
@Ober
1 superbeschuitje voor deze man! _O_ _O_
pindazakje
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2026 @ 22:05:59 #12
284411 crew  heywoodu
pi_220932359
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:26 schreef LethalNinja het volgende:
Je hebt helemaal gelijk TS, heel raar wie dat dat nou. Zeker niet doen. Lekker praktisch je telefoon gebruiken voor de tijd wanneer je kort wil checken hoe laat het is. Horloge slaat nergens op.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja , ja horloge is oudbollig, suf nee slaat nergens op!
Lang op je telefoon kijken voor de tijd is natuurlijk niet nodig, wat langer op je horloge kijken is ook alleen maar nodig als je er iets anders wilt doen dan de tijd weten, zoals een berichtje lezen, en dat is dan precies net zo onbeleefd.
pi_220932395
Een Nederlander heeft het horloge, maar een Surinamer heeft de tijd.
pi_220932410
Het is dan ook meer mode dan functionaliteit. Ik ben zelf ook geen fan van ornamenten.
Conscience do cost.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 22:19:47 #15
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220932424
Horloges stralen klasse uit
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220932757
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:47 schreef Cockwhale het volgende:
Liep laatst langs een etalage van een horlogezaak en daar lagen Rolex horloges. Eentje was 45.000 euro. Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen. Een klokje om je arm en daarvoor 45k euro neerleggen _O-
Sommige mensen zijn zo triest dat ze denken dat een veel te duur horloge ze cool maakt :')

Helaas is er zoveel hersenloos volk op de wereld dat dat waarschijnlijk ook zo is in tokkie cirkels :{
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220932943
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Horloges stralen klasse uit
Jouw zus kan tig horloges gaan dragen, maar klasse zal ze nimmer uitstralen.
  maandag 1 juni 2026 @ 00:53:04 #18
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_220932995
Ik heb mijn horloge nodig om mijn staat van zijn te meten. Hoe moet ik anders weten hoe ik me voel en of ik lekker geslapen heb?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 1 juni 2026 @ 01:50:51 #19
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220933045
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef Näsenbar het volgende:
Hiermee kan je jezelf onderscheiden van de proleten, andere horlogedragers zien dat en begrijpen het.
Dit dus. :7
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 10:30:55 #20
38148 crew  Innisdemon
pi_220934647
TS kan niet klokkijken :')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 15:40:16 #21
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220936276
En wat dragen jullie vandaag?

Deze mod draagt vandaag een MKII Paradive.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220936447
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lang op je telefoon kijken voor de tijd is natuurlijk niet nodig, wat langer op je horloge kijken is ook alleen maar nodig als je er iets anders wilt doen dan de tijd weten, zoals een berichtje lezen, en dat is dan precies net zo onbeleefd.
Als je een half uur op je smartwatch kijkt kan je ook je vraagtekens zetten uiteraard. Ik vergelijk een telefoon dan btw met een "standaard/ oldskool" horloge waarop je niet meer dan de tijd ziet (ohja en welke dag het is).
pi_220936458
Geen Tissot Prx dragen :')
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:26:45 #24
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220936483
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
Geen Tissot Prx dragen :')
Nooit.

Ik wil gewoon klokjes die er uit zien of dat je ermee uit een vliegtuig kan springen boven Antarctica, schipbreuk kan lijden op weg naar huis en tussendoor nog een prinses kan bevrijden uit handen van terroristen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220936502
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Digitaal leest echt wel sneller af dan een analoge klok.
Hangt van de situatie en de persoon af, denk ik.

Als je bijvoorbeeld om exact 9 uur ergens moet zijn. Dan zie je in letterlijk een oogopslag dat de grote wijzer nog “een stukje verwijderd” is van de verticale positie (12 uur markering).

Dat is in mijn ervaring sneller dan het uitlezen en “decoderen” van de cijfers 8:54 of 8:45.

Natuurlijk, een digitale weergave is preciezer, maar niet sneller.
pi_220936537
Geen horloge kunnen betalen. :')
Corporate translator
pi_220936558
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nooit.

Ik wil gewoon klokjes die er uit zien of dat je ermee uit een vliegtuig kan springen boven Antarctica, schipbreuk kan lijden op weg naar huis en tussendoor nog een prinses kan bevrijden uit handen van terroristen.
:')

Seastar 1000 dan?
pi_220936569
Vooral breitlings :')

Wat een kamperdingen zijn dat zeg, de tering.

Pure wansmaak
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:46:03 #29
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220936578
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:43 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
:')

Seastar 1000 dan?
Oh. Die zijn wel leuk ja. Maar ik ben niet merkvast als het om klokkies gaat verder. In dezelfde stijl als de Tissot Seastar is de Longines Hydroconquest ook een leuke.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:46:52 #30
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220936586
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef Solotovski het volgende:
Vooral breitlings :')

Wat een kamperdingen zijn dat zeg, de tering.

Pure wansmaak
Da's ook vooral een merk om interessant mee te doen, net als Rolex.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')