Waar woon je dan?quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
We moesten op gesprek komen bij de dekaan van mijn zoon (schoolseizoen loopt hier anders dan in Nederland).
Wat een heerlijke punters, zo los in de kooi!quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:33 schreef CarbonC het volgende:
Sommige vrouwen met dit weer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:02 schreef Troepjes het volgende:
Ik ben altijd weer gelukkig als het vrijdagavond is
En diep depressief als het maandagochtend isquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:02 schreef Troepjes het volgende:
Ik ben altijd weer gelukkig als het vrijdagavond is
Dat is off-topicquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En diep depressief als het maandagochtend is
Oh, ik heb dat 's ochtends vaak, als ik net voor de wekker wakker wordt. Mijn man is altijd heel vroeg en dan voelt het alsof ik 2 minuten het hele bed even lekker voor mezelf heb. (En daarna moet ik opstaan). Maar ik herken dat geluksgevoelquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
Wat ik misschien wel het fijnste moment van de dag vind, als je 's avonds laat moe bent en naar bed gaat.
En als je dan eenmaal goed ligt, je je even helemaal uitstrekt en tegelijkertijd diep inademt en uitademt.
Exact dat moment
Zo van 'ah, rust'.
Weekend. Uitslapen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:18 schreef Troepjes het volgende:
Het is weer vrijdag!![]()
Ik moet mijn dochter van een feestje halen (dus lang opblijven), maar morgenochtend mag ik zo lang op bed blijven liggen als ik zelf wil. Daar word ik gelukkig van!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |