Lief koppiequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:13 schreef Pisces het volgende:
Ik ben een snelle denker en prater.
Vandaag vragen Duitse toeristen of je ergens mag parkeren en nog wat andere dingen over de plaats. Dat ik dan stukje voor stukje, voor mijn gevoel in slowmotion, het gesprek in het Duits voer.En tijdens het praten hoor ik mezelf gewoon denken hoe hilarisch het is om mezelf zo rustig te horen.
![]()
En dan afsluiten met “doeg” ipv “tjuus” omdat zij met ciao aankwamen.
Soms is het fijn om om jezelf te kunnen lachen.
Deze vrouw praat rond seconde 50 op een normaal tempo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Pisces gespot
Die van ons kan ook een koppie opzetten waar je vrolijk van wordtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:26 schreef StateOfMind het volgende:
Het koppie van mijn hond
[ link | afbeelding ]
Wat fijn!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:57 schreef vosss het volgende:
Van mijn zicht wat ik nu lijk te hebben met mijn kapotte oog. Dat lijkt boven verwachting goed te zijn.![]()
Lijkt, omdat ik het slechts kortstondig heb kunnen ervaren en goed moet eigenlijk tussen hele dikke moddervette aanhalingstekens, want goed is het niet. Zeker niet.
Maar werkbaar mogelijkerwijs wel en beter dan dus verwacht was! Maargoed, het herstel loopt nog gestaag na de 4de operatie, dus het kan nog wat wijzigen, for better or worse.
Dat zien (pun intended 🤓) we vanzelf wel.
Wasda voor merk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Die van ons kan ook een koppie opzetten waar je vrolijk van wordt
[ afbeelding ]
🤪
Hontenquote:
Absoluutquote:
Das een Corgi en dan meer specifiek een kruising tussen een Welsh Corgi Pembroke en een Welsh Corgi Cardigan.quote:
Een ras dat altijd lijkt op een vos, wonend bij user vosss.quote:Op zondag 2 augustus 2026 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Das een Corgi en dan meer specifiek een kruising tussen een Welsh Corgi Pembroke en een Welsh Corgi Cardigan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:47 schreef vosss het volgende:
@:StateOfMind nu moet jij ook nog een foto van jouw hont posten he!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |