Jij bent wel een waardevolle toevoeging in dit topicquote:Op vrijdag 25 september 2026 17:32 schreef Troepjes het volgende:
Het is vrijdag en ik heb superleuke plannen voor het weekend!![]()
![]()
Dank u dank uquote:Op vrijdag 25 september 2026 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent wel een waardevolle toevoeging in dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent mijn voorbeeld.quote:Op dinsdag 22 september 2026 14:59 schreef dick_laurent het volgende:
Dat ik mijn instagram algoritme net zo lang heb lopen manipuleren dat ik nu alleen nog maar reels te zien krijg die ik enorm chill vind: ofwel muziek gerelateerde reels, ofwel van die chille Japan videos aangezien ik heel blij word van Japan.
*eerst kreeg ik vaak van die hate-triggering posts over allerlei negatieve onderwerpen, en ja dan word je toch vaak letterlijk 'getriggert' om de comments te lezen etc en dan denkt het algoritme: heey hij blijft kijken, we geven hem meer meer meer van dit! Ik ben dus stoicijns iedere keer "not interested" gaan klikken op ieder van dat soort reels net zo lang tot ze compleet verdwenen. Duurde trouwens langer dan ik dacht, ik moest er nog echt moeite voor doen ook
"AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!"quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Op Nat Geo zijn momenteel oude Top Gear (![]()
![]()
) afleveringen te zien.
En nu is die aflevering waarin Clarkson in een zelfgebouwde camper met 3 verdiepingen rijdt te zien.
Dat was een briljante aflevering.
Aww, dank je,quote:
Nijlganzen?quote:Op maandag 28 september 2026 12:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Late leg van een soort grote eenden/ganzen uit de buurt waardoor er opnieuw fluffy babyeendjes zijn,.
Nee, ze zijn grotendeels wit met wat zwart (soort van gestippeld soms? Geen vast patroon per gans/eend dus geen idee eigenlijk hoe te classificeren) en een rode neus of iets boven de snavel.quote:
Drizzt_DoUrden in F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #94 Kleur!quote:Op maandag 28 september 2026 11:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Merels en koolmeesjes horen zingen, en de laatste komen ook alweer een week hun pinda's op mijn balkon halen
Vanmiddag naar de Intratuin om grassen en planten te kopen die ik in de onlangs in elkaar gezette (verhoogde) kweekbakken ga zetten om het balkon nog een tikkie gezelliger te maken
Kijken of er vogeltjes tussen de grassen en planten gaan scharrelen op zoek naar wormen
Sta je nu in een roze legging en met roze haarband thuis te fitnessen?quote:Op woensdag 30 september 2026 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
80's disco, pop en van die fitnessmuziek
Het is toch heerlijk!quote:Op woensdag 30 september 2026 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
80's disco, pop en van die fitnessmuziek
Jazekerquote:Op woensdag 30 september 2026 18:01 schreef Pisces het volgende:
[..]
Sta je nu in een roze legging en met roze haarband thuis te fitnessen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |