abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 14:23:20 #1
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220928965
Eigenlijk sowieso al niet te vreten die troep.

Toch weer de fout gemaakt.

Kan blijkbaar nog erger.

Franse bbq saus, of tenminste wat die slakkenneukers bbq saus noemen.

Godverdomme een potje witte crème wat niet eens lijkt op bbq saus qua smaakt.

Waarschijnlijk heb ik gewoon een pot paardenzaad op zitten vreten.


MERDE :(
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 14:25:29 #2
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220928981
Naar de Burger King gaan als je in Frankrijk bent :') :') :') :')
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220929350
Naar Amerikaans tent bezoeken terwijl je in Frankrijk zit. Er zijn restaurants die 1000x beter smaken dan Amerikaans tent.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 31 mei 2026 @ 15:09:22 #4
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220929360
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
Naar de Burger King gaan als je in Frankrijk bent :') :') :') :')
Mod zijn op fok :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  zondag 31 mei 2026 @ 15:19:05 #5
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220929408
Ik vraag niet om advies of wel ????


Met je dikke kabeljauwen kop!!!! :6
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 15:24:33 #6
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220929469
In frankrijk zijn :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 15:36:03 #7
38148 crew  Innisdemon
pi_220929609
Weet je wel hoe ze in Frankrijk een quarter pounder noemen?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 31 mei 2026 @ 15:40:40 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220929640
Niet naar de Slakken King gaan. 8)7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_220929689
Eskargot bestellen. Is lekker joh!
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 16:16:12 #10
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220929947
Als je een fastfoodketen bezoekt in Frankrijk bezoek dan Quick _O_ (is in België ook)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 16:17:19 #11
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220929956
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:09 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Mod zijn op fok :')
Dat is natuurlijk iets waar je alleen maar kan van dromen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220930105
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
Naar Amerikaans tent bezoeken terwijl je in Frankrijk zit. Er zijn restaurants die 1000x beter smaken dan Amerikaans tent.
Het meest vreselijke eten dat ik ooit een restaurant heb gehad was in Frankrijk.

Ik begrijp daarom de keuze voor de Burger King wel
Maar daar ben je kennelijk ook al niet veilig.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 17:05:18 #13
441859 crew  Lenny77
pi_220930237
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:36 schreef Innisdemon het volgende:
Weet je wel hoe ze in Frankrijk een quarter pounder noemen?
Quatre kilo
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 31 mei 2026 @ 17:08:10 #14
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220930254
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:36 schreef Innisdemon het volgende:
Weet je wel hoe ze in Frankrijk een quarter pounder noemen?
Die verkopen ze niet bij de Burger King.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220930283
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:36 schreef Innisdemon het volgende:
Weet je wel hoe ze in Frankrijk een quarter pounder noemen?
quote:
JULES
-- okay so, tell me again about the hash bars?
VINCENT
Okay what d'you want to know?
JULES
Hash is legal there, right?
VINCENT
Yeah, it's legal, but is ain't a hundred percent legal. I mean you can't
Walk into a restaurant, roll a joint, and start puffin' away. I mean they
Want you to smoke in your home or certain designated places.
JULES
Those are hash bars?
VINCENT
Yeah, it breaks down like this, okay: it's legal to buy it, it's legal to own
It and, if you're the proprietor of a hash bar, it's legal to sell it. It's
Legal to carry it, but that doesn't matter 'cause -- get a load of this,
Alright, -- if you get stopped by a cop in Amsterdam, it's illegal for them
To search you. I mean that's a right that the cops in Amsterdam don't have.
JULES
Oh, man -- I'm goin', that's all there is to it. I'm fuckin' goin'.
VINCENT
You'll dig it the most. But you know what the funniest thing about Europe is?
JULES
What?
VINCENT
It's the little differences. I mean they got the same shit over there, we got
Here, but it's just there's a little difference.
JULES
Examples?
VINCENT
Alright, well you can walk into a movie theatre in Amsterdam and buy a beer.
And I don't mean in a paper cup. I'm talkin' 'bout a glass of beer. And in
Paris, you can buy a beer at MacDonald's. You know what they call a Quarter
Pounder with Cheese in Paris?
JULES
They don't call it a Quarter Pounder with Cheese?
VINCENT
No, man, they got the metric system there, they wouldn't know what the fuck
A Quarter Pounder is.
JULES
What'd they call it?
VINCENT
They call it Royale with Cheese.
JULES (repeating)
Royale with Cheese. What'd they call a Big Mac?
VINCENT
Big Mac's a Big Mac, but they call it Le Big Mac.
JULES (repeating)
Le Big Mac. What do they call a Whopper?
VINCENT
I dunno, I didn't go into a Burger King. You know what they put on french
Fries in Holland instead of ketchup?
JULES
What?
VINCENT
Mayonnaise.
JULES
Goddamn!
VINCENT
I seen 'em do it, man. They fuckin' drown 'em in this shit..
Vakman pur sang
  zondag 31 mei 2026 @ 17:27:47 #16
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220930338
TS durft alleen maar Amerikaanse goy slop te eten :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:16:52 #17
38148 crew  Innisdemon
pi_220930577
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Die verkopen ze niet bij de Burger King.
Dat vroeg ik ook niet.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 31 mei 2026 @ 18:22:19 #18
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220930602
Dat je niet beroofd en gestoken bent mag eerder in de krant
pi_220930794
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je een fastfoodketen bezoekt in Frankrijk bezoek dan Quick _O_ (is in België ook)
Jullie mayonaise :r Alsof iemand is uitgeschoten met de azijn en niemand er wat van durfde te zeggen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zondag 31 mei 2026 @ 18:51:44 #20
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220930835
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:16 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Dat vroeg ik ook niet.
Het interesseert mij niet wat jij vroeg.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:56:56 #21
38148 crew  Innisdemon
pi_220930899
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:51 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het interesseert mij niet wat jij vroeg.
Ga maar weer fijn spelen.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 31 mei 2026 @ 18:59:54 #22
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220930923
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:56 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Ga maar weer fijn spelen.
Pardon? Snotneus.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:28:57 #23
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220931223
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Pardon? Snotneus.
Pas op, hij heeft een plaatje met een joint erop. Dat moet wel een gevaarlijk iemand zijn.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220931445
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
Naar de Burger King gaan als je in Frankrijk bent :') :') :') :')
Niet naar Snail King gaan :')
  zondag 31 mei 2026 @ 20:48:03 #25
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220931901
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:28 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Pas op, hij heeft een plaatje met een joint erop. Dat moet wel een gevaarlijk iemand zijn.
Dat is de jeugdigheid, hij zet zich graag af tegen de zedelijkheid. Komt wel goed.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220931920
Paardenzaad zuig je op, je vreet het niet op
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 21:03:29 #27
38148 crew  Innisdemon
pi_220931983
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Pardon? Snotneus.
_O- :D :D :D :D :D
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 31 mei 2026 @ 21:08:40 #28
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932013
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:03 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
_O- :D :D :D :D :D
Scjvb is that you?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 21:09:35 #29
38148 crew  Innisdemon
pi_220932018
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Scjvb is that you?
scjwattuh
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 31 mei 2026 @ 21:10:40 #30
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932026
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:09 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
scjwattuh
Voor een redactie frontpagener ben je niet echt op de hoogte.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220932048
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:36 schreef Innisdemon het volgende:
Weet je wel hoe ze in Frankrijk een quarter pounder noemen?
Tegenwoordig zijn er ministers van Oorlog die Ezekiel 25:17 citeren (als werkelijk bijbelvers).
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:14:35 #32
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932062
quote:
81s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:12 schreef nostra het volgende:

[..]
Tegenwoordig zijn er ministers van Oorlog die Ezekiel 25:17 citeren (als werkelijk bijbelvers).
Geen enkel land in Europa heeft een ministerie van oorlog en dat willen we graag zo houden.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220932090
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Geen enkel land in Europa heeft een ministerie van oorlog en dat willen we graag zo houden.
"we"? Niet namens anderen praten
  zondag 31 mei 2026 @ 21:19:41 #34
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220932098
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:18 schreef Masberum het volgende:

[..]
"we"? Niet namens anderen praten
Jij doet niet mee met de Europese samenleving dus ga maar gauw naar de Yanks toe.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 1 juni 2026 @ 08:04:18 #35
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220933466
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:18 schreef Masberum het volgende:

[..]
"we"? Niet namens anderen praten
Echt hè

Wat denkt die zaadvlek wel.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_220946626
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:36 schreef Innisdemon het volgende:
Weet je wel hoe ze in Frankrijk een quarter pounder noemen?
Twee honderd vier twintig
.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 04:10:36 #37
38148 crew  Innisdemon
pi_220947171
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:05 schreef Fer het volgende:

[..]
Twee honderd vier twintig
Dat is 240..........
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:17:26 #38
483584 incel
they/them
pi_220947368
Daarom de royale with cheese
pi_220947418
Wat een schijt topic zonder foto
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:39:04 #40
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220947431
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 04:10 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Dat is 240..........
Neeeee 200 420
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:39:25 #41
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220947434
Of 100 100 420
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:39:50 #42
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220947435
Of 280
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:40:00 #43
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220947436
Maar geen 240
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220947461
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je een fastfoodketen bezoekt in Frankrijk bezoek dan Quick _O_ (is in België ook)
Dit. Echt dit. Waarom mensen maar naar die Amerikaanse snelvreetschuren blijven gaan: geen idee.

[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 04-06-2026 11:11:45 ]
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 14:21:07 #45
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_220950465
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het meest vreselijke eten dat ik ooit een restaurant heb gehad was in Frankrijk.

Ik begrijp daarom de keuze voor de Burger King wel
Maar daar ben je kennelijk ook al niet veilig.
Dit dus, Bij de fastfood ketens weet je wat je tenminste krijgt, hoewel je je eigen mac drek saus mee moet nemen.
Ik ga nooit meer op restaurant in Frankrijk, wat die allemaal met het vreten doen is niet normaal.
Top punt was een rauw ei over de fucking pizza heen, vlees dat naar drop smaakt.
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
pi_220950585
Overal ter wereld dezelfde drek eten :')
pi_220950592
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:36 schreef Innisdemon het volgende:
Weet je wel hoe ze in Frankrijk een quarter pounder noemen?
Amerikaanse troep?
pi_220951470
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:46 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Amerikaanse troep?
Le troupe Americaine
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')