abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 14:23:20 #1
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220928965
Eigenlijk sowieso al niet te vreten die troep.

Toch weer de fout gemaakt.

Kan blijkbaar nog erger.

Franse bbq saus, of tenminste wat die slakkenneukers bbq saus noemen.

Godverdomme een potje witte crème wat niet eens lijkt op bbq saus qua smaakt.

Waarschijnlijk heb ik gewoon een pot paardenzaad op zitten vreten.


MERDE :(
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 14:25:29 #2
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220928981
Naar de Burger King gaan als je in Frankrijk bent :') :') :') :')
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220929350
Naar Amerikaans tent bezoeken terwijl je in Frankrijk zit. Er zijn restaurants die 1000x beter smaken dan Amerikaans tent.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 31 mei 2026 @ 15:09:22 #4
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220929360
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
Naar de Burger King gaan als je in Frankrijk bent :') :') :') :')
Mod zijn op fok :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  zondag 31 mei 2026 @ 15:19:05 #5
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220929408
Ik vraag niet om advies of wel ????


Met je dikke kabeljauwen kop!!!! :6
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 15:24:33 #6
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220929469
In frankrijk zijn :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 15:36:03 #7
38148 crew  Innisdemon
pi_220929609
Weet je wel hoe ze in Frankrijk een quarter pounder noemen?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 31 mei 2026 @ 15:40:40 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220929640
Niet naar de Slakken King gaan. 8)7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_220929689
Eskargot bestellen. Is lekker joh!
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 16:16:12 #10
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220929947
Als je een fastfoodketen bezoekt in Frankrijk bezoek dan Quick _O_ (is in België ook)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 16:17:19 #11
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220929956
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:09 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Mod zijn op fok :')
Dat is natuurlijk iets waar je alleen maar kan van dromen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220930105
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
Naar Amerikaans tent bezoeken terwijl je in Frankrijk zit. Er zijn restaurants die 1000x beter smaken dan Amerikaans tent.
Het meest vreselijke eten dat ik ooit een restaurant heb gehad was in Frankrijk.

Ik begrijp daarom de keuze voor de Burger King wel
Maar daar ben je kennelijk ook al niet veilig.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 17:05:18 #13
441859 crew  Lenny77
pi_220930237
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:36 schreef Innisdemon het volgende:
Weet je wel hoe ze in Frankrijk een quarter pounder noemen?
Quatre kilo
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 31 mei 2026 @ 17:08:10 #14
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220930254
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:36 schreef Innisdemon het volgende:
Weet je wel hoe ze in Frankrijk een quarter pounder noemen?
Die verkopen ze niet bij de Burger King.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220930283
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:36 schreef Innisdemon het volgende:
Weet je wel hoe ze in Frankrijk een quarter pounder noemen?
quote:
JULES
-- okay so, tell me again about the hash bars?
VINCENT
Okay what d'you want to know?
JULES
Hash is legal there, right?
VINCENT
Yeah, it's legal, but is ain't a hundred percent legal. I mean you can't
Walk into a restaurant, roll a joint, and start puffin' away. I mean they
Want you to smoke in your home or certain designated places.
JULES
Those are hash bars?
VINCENT
Yeah, it breaks down like this, okay: it's legal to buy it, it's legal to own
It and, if you're the proprietor of a hash bar, it's legal to sell it. It's
Legal to carry it, but that doesn't matter 'cause -- get a load of this,
Alright, -- if you get stopped by a cop in Amsterdam, it's illegal for them
To search you. I mean that's a right that the cops in Amsterdam don't have.
JULES
Oh, man -- I'm goin', that's all there is to it. I'm fuckin' goin'.
VINCENT
You'll dig it the most. But you know what the funniest thing about Europe is?
JULES
What?
VINCENT
It's the little differences. I mean they got the same shit over there, we got
Here, but it's just there's a little difference.
JULES
Examples?
VINCENT
Alright, well you can walk into a movie theatre in Amsterdam and buy a beer.
And I don't mean in a paper cup. I'm talkin' 'bout a glass of beer. And in
Paris, you can buy a beer at MacDonald's. You know what they call a Quarter
Pounder with Cheese in Paris?
JULES
They don't call it a Quarter Pounder with Cheese?
VINCENT
No, man, they got the metric system there, they wouldn't know what the fuck
A Quarter Pounder is.
JULES
What'd they call it?
VINCENT
They call it Royale with Cheese.
JULES (repeating)
Royale with Cheese. What'd they call a Big Mac?
VINCENT
Big Mac's a Big Mac, but they call it Le Big Mac.
JULES (repeating)
Le Big Mac. What do they call a Whopper?
VINCENT
I dunno, I didn't go into a Burger King. You know what they put on french
Fries in Holland instead of ketchup?
JULES
What?
VINCENT
Mayonnaise.
JULES
Goddamn!
VINCENT
I seen 'em do it, man. They fuckin' drown 'em in this shit..
Vakman pur sang
  zondag 31 mei 2026 @ 17:27:47 #16
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220930338
TS durft alleen maar Amerikaanse goy slop te eten :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:16:52 #17
38148 crew  Innisdemon
pi_220930577
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Die verkopen ze niet bij de Burger King.
Dat vroeg ik ook niet.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 31 mei 2026 @ 18:22:19 #18
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220930602
Dat je niet beroofd en gestoken bent mag eerder in de krant
pi_220930794
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je een fastfoodketen bezoekt in Frankrijk bezoek dan Quick _O_ (is in België ook)
Jullie mayonaise :r Alsof iemand is uitgeschoten met de azijn en niemand er wat van durfde te zeggen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zondag 31 mei 2026 @ 18:51:44 #20
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220930835
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:16 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Dat vroeg ik ook niet.
Het interesseert mij niet wat jij vroeg.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:56:56 #21
38148 crew  Innisdemon
pi_220930899
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:51 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het interesseert mij niet wat jij vroeg.
Ga maar weer fijn spelen.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 31 mei 2026 @ 18:59:54 #22
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220930923
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:56 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Ga maar weer fijn spelen.
Pardon? Snotneus.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:28:57 #23
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220931223
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Pardon? Snotneus.
Pas op, hij heeft een plaatje met een joint erop. Dat moet wel een gevaarlijk iemand zijn.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220931445
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
Naar de Burger King gaan als je in Frankrijk bent :') :') :') :')
Niet naar Snail King gaan :')
  zondag 31 mei 2026 @ 20:48:03 #25
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220931901
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:28 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Pas op, hij heeft een plaatje met een joint erop. Dat moet wel een gevaarlijk iemand zijn.
Dat is de jeugdigheid, hij zet zich graag af tegen de zedelijkheid. Komt wel goed.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')