Klopt, wilde het ook al veel eerder doen.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Slotetappe is ook niet boeiend tot de laatste 10 km
Benieuwd of we hem bij Sporza gaan zien na zijn loopbaan.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:55 schreef Felagund het volgende:
De analyses van Ollie zijn altijd wel goed.
Dit in sterk contrast met zijn resultaten van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:55 schreef Felagund het volgende:
De analyses van Ollie zijn altijd wel goed.
Nog wel 13e in de Ronde dit jaar! Zie op PCS dat hij ook nog een contract heeft voor volgend jaar.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dit in sterk contrast met zijn resultaten van de afgelopen jaren.
Volgens mij ook een meer dan prima knecht. Het zou minder opvallen als ie ook zelf eens wat kleinere wedstrijden zou rijden.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog wel 13e in de Ronde dit jaar! Zie op PCS dat hij ook nog een contract heeft voor volgend jaar.
Ik ben er iets meer dan 10 jaar geleden geweest, komt ook wel dichtbij.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:36 schreef Starflyer het volgende:
Het Colloseum ben ik begin van de maand nog geweest. Komt wel dichtbij zo
Om vervolgens geen man meer over te hebben bij een poging van Segaert in de laatste kilometers?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |