Met elkaarquote:
Meer cultautos dan die standaard dingen van nu.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:04 schreef Pharkus het volgende:
Op de multipladag heb je nauwelijks last van leasers
Oke oke oke je hebt gelijkquote:
Er was toch die kerel die verliefd was op zijn auto en m in de uitlaat stak?quote:Op zondag 31 mei 2026 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Eerst naar elkaars uitlaat kijken en na afloop in bed elkaar de uitlaat volknallen. Viezigheid.
Ja.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er was toch die kerel die verliefd was op zijn auto en m in de uitlaat stak?
Die nieuwe cupra's zijn volgens mij allemaal elektrisch. Een laadstekker-aansluiting lijkt mij toch nog wel een stuk minder comfortabel dan een uitlaat.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan kan beiden toch? Eerst in de Cupra en dan bij elkaar?
Nee dat wordt idd niets...quote:Op zondag 31 mei 2026 20:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Die nieuwe cupra's zijn volgens mij allemaal elektrisch. Een laadstekker-aansluiting lijkt mij toch nog wel een stuk minder comfortabel dan een uitlaat.
Klopt niet. Veel is elektrisch, maar niet allemaal.quote:
Wel grappig dat ze een auto vernoemen naar een deel van Mallorca waar je tegenwoordig tijdens het toeristenseizoen niet eens meer met de auto naar toe mag.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Klopt niet. Veel is elektrisch, maar niet allemaal.
De undercover blauw rijdt hier rond in Cupra Formentors.
Die foto ken ikquote:Op zondag 31 mei 2026 17:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er was toch die kerel die verliefd was op zijn auto en m in de uitlaat stak?
Ik zie dat je ervaring hebt met uitlatenseks?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Klopt niet. Veel is elektrisch, maar niet allemaal.
De undercover blauw rijdt hier rond in Cupra Formentors.
Ja, het blijft een Spaans merk he.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze een auto vernoemen naar een deel van Mallorca waar je tegenwoordig tijdens het toeristenseizoen niet eens meer met de auto naar toe mag.
quote:Op maandag 1 juni 2026 12:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie dat je ervaring hebt met uitlatenseks?
Klopt... Alleen heb ik geen piet om in de uitlaat te stekenquote:Op maandag 1 juni 2026 16:38 schreef Fushia2 het volgende:
Maar Cupra is sinds ze los zijn van Seat echt 100x geiler geworden@:lenny77
Je zal maar een vrouw zijn iddquote:Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt... Alleen heb ik geen piet om in de uitlaat te steken
M versie? Sta je de boel nou met BMWs te vergelijken?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:51 schreef nostra het volgende:
Cupra is toch gebrand van de "M-versie" van Seat naar één of ander EV ding?
de mijne is ooit nog gejat
Aanhalingstekens.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:32 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
M versie? Sta je de boel nou met BMWs te vergelijken?
Ja dat weet ik. Maar Toledo en Altea kan je met de auto heen rijden. Cap Formentor mag je dus tegenwoordig in het hoogseizoen alleen maar met de bus of fiets heen. Dat zou hetzelfde zijn als een auto "Vlieland" noemen.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, het blijft een Spaans merk he.
Denk je dat Toledo niet bestaat ofzo? Of Altea?
Zijn ook geen "verzonnen" namen
Geiten haal je al wel snel in.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:07 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zag vorige week zondag (niet gister, de zondag daarvoor) zo'n turkse bruiloft stoet waar ik in omgeving Amsterdam opeens voor kwam te zitten.
Nergens filmpjes van kunnen vinden helaas, dan had je gezien hoe hard ik daar voorbij boekte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |