Ja, daarom was dit spel in het leven geroepen dacht ikquote:Op zondag 31 mei 2026 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar toen waren er niet zoveel en kon het letterlijk hele nacht stil zijn
quote:Op zondag 31 mei 2026 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom was dit spel in het leven geroepen dacht ik
Maar het merendeel zit toch al in bagger, als er geen punten telling meer komt gaan we met zijn allen in Bagger posten als men daar zin in heeft
Ik had honderdmiljoenmiljard puncktenquote:Op zondag 31 mei 2026 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mijn puntentelling heb ik er 1 miljard voor de maand mei. Netjes.
Overduidelijk gewonnen dus
Jammer voor je. Ik ben al uitgeroepen als winnaar.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had honderdmiljoenmiljard punckten
Ook een lekker nummer.quote:
Ja toch, gaan we daar gezellig doenquote:
Ik vroeg me al af wat het verschil was tussen deze 2topicsquote:Op zondag 31 mei 2026 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom was dit spel in het leven geroepen dacht ik
Maar het merendeel zit toch al in bagger, als er geen punten telling meer komt gaan we met zijn allen in Bagger posten als men daar zin in heeft
Welke Yvonne.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor. Onder het rokje van Yvonne.
Naomi is de echte winnaarquote:Op zondag 31 mei 2026 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer voor je. Ik ben al uitgeroepen als winnaar.
Wat een bagger lijkt opquote:
Neequote:
Ik ben nog 3 dagen advertentievrijquote:Op zondag 31 mei 2026 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot volgend jaar ofzo als er puntjes te behalen vallen en ik niets beters te doen heb met mijn leven en door de berg advertenties heen wil werken
Een gelijkwaardig kruispunt dusquote:Op zondag 31 mei 2026 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke Yvonne.
Ik heb geen haaientanden onder m'n rokje
Ja, dit is een spel de andere gewoon SC waarom er een dagbagger en een SC is weet ik niet eigenlijkquote:Op zondag 31 mei 2026 18:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat het verschil was tussen deze 2topics
De puntentelling dus
scherpquote:
Er is ook nog een ONZ sc. Waarom zoveel? Bagger is ook een scquote:Op zondag 31 mei 2026 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dit is een spel de andere gewoon SC waarom er een dagbagger en een SC is weet ik niet eigenlijk
Er was ooit ook nog een nachtbagger dacht ik
Ja ik weet het ook niet. Dat is ooit ontstaan hierquote:Op zondag 31 mei 2026 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is ook nog een ONZ sc. Waarom zoveel? Bagger is ook een sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |