Puntje voor UN puntje voor Mutske, 2 puntjes voor Marioquote:Op zondag 31 mei 2026 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind dit wel een mooi project voor mario
Tomaten?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hilarisch gezellig
Ik ga zo boodschappen doen
Extra rood fruit 🍓
Vorig of wat zomers geleden was die toch ook soort opzichter voor kindertjes die computers repareren?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Puntje voor UN puntje voor Mutske, 2 puntjes voor Mario
1 puntje voor Worstje 1 puntje voor GG en 2 puntjes voor Mario
Zo zal het gaan dan denk ik
Een puntentelling maken?! Ja @mario390 doe dat eensquote:Op zondag 31 mei 2026 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind dit wel een mooi project voor mario
Ik vind het nog steeds gezellig.quote:
Ja zo iets was het welquote:Op zondag 31 mei 2026 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vorig of wat zomers geleden was die toch ook soort opzichter voor kindertjes die computers repareren?
Ik koop extra babyolie in als je bij mij langskomtquote:Op zondag 31 mei 2026 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar vaatjes olie liggen
Een schriftje is zo volgeturfdquote:Op zondag 31 mei 2026 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Puntje voor UN puntje voor Mutske, 2 puntjes voor Mario
1 puntje voor Worstje 1 puntje voor GG en 2 puntjes voor Mario
Zo zal het gaan dan denk ik
Het is ineens weer drukker mensen die ik tijden niet heb gezien komen weer tevoorschijnquote:
Als je het op mijn manier doet wel hihiquote:
Ja, ik weet niet of het in het begin druk wasquote:
Ja maar toen waren er niet zoveel en kon het letterlijk hele nacht stil zijnquote:Op zondag 31 mei 2026 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo iets was het wel
In het begin werd in DTS ook handmatig geteld toch begreep ik ooit?
quote:Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Als je het op mijn manier doet wel hihi
Zelf tellenquote:
Ja hoor. Onder het rokje van Yvonne.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Weist du ein andere Option wie je de punten ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |