Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 31-05-2026 14:44:27 ]Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Blub
Oldtimer meetingWerewolf
Zo oud ben jij toch nog niet ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben een jonge mutsquote:Werewolf
Freon fan my hat dizze.quote:
Puntgaaf,
Hebben jullie nog geen regen en onweer gehad?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik wou nog vragen om het naar Gooreind te sturen hihiBen serie aan het kijken. Ik klik zelden tot nooit hier op linkjes.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Voormalig zanger van Kayak.Mooie autootje altijd die oldtimersquote:Een Blub mutsquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nopequote:Op zondag 31 mei 2026 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie nog geen regen en onweer gehad?
[..]
Ben serie aan het kijken. Ik klik zelden tot nooit hier op linkjes.
[..]
Mooie autootje altijd die oldtimers
[..]
Een Blub mutsWerewolf
EEn droge neus mutsquote:
Maar wel een luxe auto.quote:
Paar jaar geleden nog in het Peugeot museum in Sochaux geweest.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Freon fan my hat dizze.
Puntgaaf,
[ afbeelding ]
Echt leuk museum.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
MG TF.quote:
In goede conditie houden, dat wordt qua waarde nog wel eens wat.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mijn vader had ooit een 505 automaat.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Paar jaar geleden nog in het Peugeot museum in Sochaux geweest.
Echt leuk museum.
Ik verlang naar onweerWerewolf
Het wordt er niet lekker op hoor, hier nu een vochtige warme luchtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik nog in gelest, een 505 GTD Turbo.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader had ooit een 505 automaat.
[ afbeelding ]Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Lekker juist, nat en vochtig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik woon in het hoogste noorden van Belgiequote:Werewolf
quote:Op zondag 31 mei 2026 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik woon in het hoogste noorden van Belgie
De volgende bui zal ik jou kant op blazenquote:Op zondag 31 mei 2026 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik woon in het hoogste noorden van Belgie
Dan zal het daar ook nat wordenquote:Op zondag 31 mei 2026 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik woon in het hoogste noorden van BelgieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hey Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iddquote:
En dank u DotjeWerewolf
Okee doei.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik blijf lekker plakkenWerewolf
Bij Dotje, niet meer bij mij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
😲quote:Werewolf
HoofdpijnWerewolf
Uhu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slapies denk ikWerewolf
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Deze zocht ik.quote:
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Heel eerlijk, ik zocht eerst op stinkfabriek i.p.v. gasfabriek.quote:
Zal wel een jeugdige zonde zijn.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik wist dat het Tol Hansse was.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik zocht eerst op stinkfabriek i.p.v. gasfabriek.
Zal wel een jeugdige zonde zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Big big city.... You're so pretty....Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Waar ter wereld ik ook kwan...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik had deze DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolke & Bolke willen even iets zeggen voor de winnaar voor deze maand @_UserName_ :
:"Een nieuwe naam voegt zich bij de lijst!"
:"Dat register wat je bolkkunsten bewijst!"
:"Hij treedt toe tot de groten der Aarde!"
:"Omdat hij zoveel punten vergaarde!"
:"Hij voegt zich bij een selecte groep!"
:"Vanwege een sterke bolkroep!"
:"Geniet maar fijn van je world wide fame!"
:"Onze allerbeste _UserName_!"
+
:"GEFELICITEERD MET DE TITEL VAN MEI @_UserName_ !!111111!!!! MOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOHH!!!!! TJILPTJILPTILLUUUUUUUUUUUUUP!!1!!!!!!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
DhjwjdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 31 mei 2026 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke & Bolke willen even iets zeggen voor de winnaar voor deze maand @:_UserName_ :
:"Een nieuwe naam voegt zich bij de lijst!"
:"Dat register wat je bolkkunsten bewijst!"
:"Hij treedt toe tot de groten der Aarde!"
:"Omdat hij zoveel punten vergaarde!"
:"Hij voegt zich bij een selecte groep!"
:"Vanwege een sterke bolkroep!"
:"Geniet maar fijn van je world wide fame!"
:"Onze allerbeste _UserName_!"
+
:"GEFELICITEERD MET DE TITEL VAN MEI @:_Username_ !!111111!!!! MOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOHH!!!!! TJILPTJILPTILLUUUUUUUUUUUUUP!!1!!!!!!"
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: