Morguh heer GGquote:
Ik ben er gek op, maar zou het nu ook iet eten hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh, patat? Nu?
Ik moet er niet aan denken.
Er staat geen tr van jou hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Dot.
Dat is al een tijdje gelden, dat ik een TR heb gezet. Bij mijzelf
Iddquote:
Ik heb koffie met Ciabattaquote:Op zondag 31 mei 2026 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er gek op, maar zou het nu ook iet eten hoor
Nee, klopt. ik heb er als goed is geen enkele gezet nogquote:
O begreep dat je weer voor jezelf dacht een tr op jezelf te hebben gezetquote:Op zondag 31 mei 2026 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, klopt. ik heb er als goed is geen enkele gezet nog
Nee, dat niet, dat gebeurt niet als je via de website fokt, alleen mobiel kan het wel een keertje misgaanquote:Op zondag 31 mei 2026 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O begreep dat je weer voor jezelf dacht een tr op jezelf te hebben gezet
Ja dan staat ook alles dicht bij elkaar hequote:Op zondag 31 mei 2026 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet, dat gebeurt niet als je via de website fokt, alleen mobiel kan het wel een keertje misgaan
Zo dan Mutske, wat zeg je nouuuuuuquote:
Nee bij DJMOquote:
Lolquote:
Ik heb al ingeschonkenquote:Op zondag 31 mei 2026 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schreef het wel, maar speciaal voor jou:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Dat iemand daar nog eens om zou vragen hequote:Op zondag 31 mei 2026 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schreef het wel, maar speciaal voor jou:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
quote:
Danke schönquote:Op zondag 31 mei 2026 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Een kopje koffie voor DJMO
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |