quote:
Je verleidtechnieken werken niet.quote:
quote:
Nou nouquote:
Ik weet zelf niet eens wat dat isquote:
Zoek eens een K3-liedje die de vrijheid van het motor rijden belichaamtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens wat dat is![]()
Maar het is natuurwetenschap. En laat de huidige K3 nou toevallig hebben samengewerkt met een vlaams wetenschapscentrum om wetenschap weer cool te maken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mij roepen is schijnbaar al voldoende geweest om hem af te schrikken. Hij zit nu in KSC.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij roepen is schijnbaar al voldoende geweest om hem af te schrikken. Hij zit nu in KSC.
Wegwezen jijquote:
NEEquote:
*Stig boos kijkt*quote:
Oeh.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal wel geluiden van een V12 posten in de KSC, dat is onweerstaanbaar voor Stigs.
*geeft ESF1Gamer gehoorbescherming om niet zelf ook verleid te worden*
Gaat asiel aanvragen in een ander subforum.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat asiel aanvragen in een ander subforum.
K3 rijdt zelfs op vliegende motorsquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoek eens een K3-liedje die de vrijheid van het motor rijden belichaamt
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
K3 rijdt zelfs op vliegende motors![]()
Als die asielprocedure net zo lang duurt als bij de overheid hoeven we ons voorlopig nog geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat asiel aanvragen in een ander subforum.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als die asielprocedure net zo lang duurt als bij de overheid hoeven we ons voorlopig nog geen zorgen te maken
Jeetje @H_T ik dacht echt dat je een doorbraak had gevondenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens wat dat is![]()
Maar het is natuurwetenschap. En laat de huidige K3 nou toevallig hebben samengewerkt met een vlaams wetenschapscentrum om wetenschap weer cool te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |