Ik keek ook🙈🙈🙈🙈quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Verstandige keuze @:Kaatje1!
Is Salem dan ook uit de picture? Of daar wel ook nog mee bezig?
Ik zat net even op ikzoekbaas enhttps://ikzoekbaas.dieren(...)n/4626695-hero-haily
het is dat ik er al twee heb, als ik nu aan het zoeken was zou ik hier direct voor gaan mailen
![]()
Ik heb overrijpe bananen bevroren, karamel gemaakt, overrijpe banen met een beetje melk bij de karamel in pan tot banaan niet meer hard bevroren, staafmixer er op, in ninja bekertje. Rest van de stappen staan in filmpjequote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Er zit hier nu iemand een recept op te zoeken
Ik wil het.....quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb overrijpe bananen bevroren, karamel gemaakt, overrijpe banen met een beetje melk bij de karamel in pan tot banaan niet meer hard bevroren, staafmixer er op, in ninja bekertje. Rest van de stappen staan in filmpje
Wat een gedoe. Ik loop wel even naar de ijssalon hierquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ietsjes een punt op het ijs, en niet perfect recht dus gelijk een mooie demo.
De kroeg 8 minuten rijden verderop heeft waterijs en in toeristenhol taramundi 20 minuten verderop kan ik zelfs cornettos krijgen, tijde s het hoogseizoen. Die zijn dan wel gesmolten voor ik thuis ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik loop wel even naar de ijssalon hier
Aargh, klote. Spaanse zorg is volgens mij wel goed geregeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tldr van mijn weekend: donderdag petra tintelingen in arm en moeite spraak. Loeiheet, na ors geen klachten. Dag er na weer, naar eerste hulp post, mogelijk tia 👵🏻dus naar ziekenhuis. Vr-za op intensive care, omdat dat het enige is in het kleine ziekenhuis waar continu observatie is. Maar dus ook niet bed uit mogen voor toilet.
Za-ma gewone afdeling, maandag neuroloog gesproken. Geen tia, alle tests goed, mag naar huis, maar wel oa nog mri.
Zondag bosbrand op anderhalve kilometer van huis, ook gezellig. Ik ben drie keer naar het water depot gelopen om de blusheli te fotograferen maar telkens verkast naar ander depot toen ik er was.
Honden waren wel diep onder de indruk toen de heli op twintig meter of zo overvloog.
Brand weer uit, petra thuis, dus alles weer normaal-ish hier.
Wat een schrik.! Sterkte met het verwerken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tldr van mijn weekend: donderdag petra tintelingen in arm en moeite spraak. Loeiheet, na ors geen klachten. Dag er na weer, naar eerste hulp post, mogelijk tia 👵🏻dus naar ziekenhuis. Vr-za op intensive care, omdat dat het enige is in het kleine ziekenhuis waar continu observatie is. Maar dus ook niet bed uit mogen voor toilet.
Za-ma gewone afdeling, maandag neuroloog gesproken. Geen tia, alle tests goed, mag naar huis, maar wel oa nog mri.
Zondag bosbrand op anderhalve kilometer van huis, ook gezellig. Ik ben drie keer naar het water depot gelopen om de blusheli te fotograferen maar telkens verkast naar ander depot toen ik er was.
Honden waren wel diep onder de indruk toen de heli op twintig meter of zo overvloog.
Jeetje, heftig! Voel je je dan heel ver weg zitten?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je had wat moeite met de dop hequote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb overrijpe bananen bevroren, karamel gemaakt, overrijpe banen met een beetje melk bij de karamel in pan tot banaan niet meer hard bevroren, staafmixer er op, in ninja bekertje. Rest van de stappen staan in filmpje
Oh zorgelijk geweest joh, gelukkig gaat het weer goed!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Goed maar wel ouderwets, en de kwaliteit van het eten is crimineel. Drie verschillende vloeistofjes (eentje puree uit een pakje, twee andere ondefinieerbaar). Een vriendin zei dat we naar het crematorium aan de andere kant van de straat moesten want die hebben een bar met hele goede pinchos.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Aargh, klote. Spaanse zorg is volgens mij wel goed geregeld.
Fijn dat Isegrim de testen goed doorstond. Geef d'r maar een aai van me en van mijn stabijtjes.
Neuh, al moet je hier geen infarct krijgen denk ik. Maar er zijn drie artsen in de dorpen hier, en een aantal verpleegkundigen. Die hebben samen diensten die de 24 uur dekken, en wisselend zitten ze in het gezondheidscentrum van een van de drie dorpen. Ze hebben een vlot model Audi staan en als er iets is komen ze met die auto er aan en komt de ambulance los met alleen een chauffeur.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jeetje, heftig! Voel je je dan heel ver weg zitten?
Kunnen we de beestjes niet gewoon bij hun FOK!-naam noemen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tldr van mijn weekend: donderdag petra tintelingen in arm en moeite spraak.
Ah ja nee meer qua vrienden en familie bedoelde ik! Maar dit klinkt iig ook fijn!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Neuh, al moet je hier geen infarct krijgen denk ik. Maar er zijn drie artsen in de dorpen hier, en een aantal verpleegkundigen. Die hebben samen diensten die de 24 uur dekken, en wisselend zitten ze in het gezondheidscentrum van een van de drie dorpen. Ze hebben een vlot model Audi staan en als er iets is komen ze met die auto er aan en komt de ambulance los met alleen een chauffeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |