abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220916307
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220916344
De doos van frau Geerts is te koop.
‘In de doos zit ook een ticket voor het blabla event. Een dag vol inspiratie, wurksjops, leuke activiteiten en lezingen’

Maar ze vertelde dat er 2 tijdslot waren, dus je hebt van 9.30 tot een uur of 12.30 voor dat alles? En dan van 13-17 uur voor de volgende groep?
En een toegangsticket voor die halve dag zou dan ¤ 49,95 zijn.

‘Nadere informatie volgt nog’ dus je weet nog niet eens wat we te beleven is.
pi_220916406
JvP/MCW
Wat er bij MCW aan kilo's af is gegaan is er bij JvP bijgekomen, lijkt wel. Of haar kledingstijl is niet zo flatterend.
Wat ik me afvroeg; zouden zij elkaar dan tegen kunnen komen bij zo'n fluflu event van Meroda (de changing foundation was een samenwerking altijd MCW's lievelings).
pi_220916463
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien is Mij jan een onderling 'grapje' omdat veel mensen het verkeerd uitspreken? (Heeft ze wel eens verteld).

Al met al vind ik het een gek briefje, wie het ook geschreven heeft 🙈
Ik denk dat het grapje is dat mijan uitgesproken is als me jan (ik jan) en dat het dan mij jan is 🤔🤷 denk wel briefje van Sanneke...
Abu is "hier" soort van kiekeboe wat "van dat soort ouders" dan naar hun kind schreeuwt om grappig gevonden te worden... ten minste ik heb mensen dit wel eens zien doen 🤔 denk dat het dat is....
pi_220916464
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
De doos van frau Geerts is te koop.
‘In de doos zit ook een ticket voor het blabla event. Een dag vol inspiratie, wurksjops, leuke activiteiten en lezingen’

Maar ze vertelde dat er 2 tijdslot waren, dus je hebt van 9.30 tot een uur of 12.30 voor dat alles? En dan van 13-17 uur voor de volgende groep?
En een toegangsticket voor die halve dag zou dan ¤ 49,95 zijn.

‘Nadere informatie volgt nog’ dus je weet nog niet eens wat we te beleven is.
Sterker nog: je mag er 2.5 uur zijn.
9.30-12.00u of 14.00-16.30u.
Daar mag je vanuit het hele land naar Rotterdam komen. En je moet je binnenkort al aanmelden.
Ik vermoed dat ze ervan uit gaan dat lang niet iedereen komt, zodat ze nog lekker extra kunnen verdienen aan losse kaarten. Die ze sowieso gaan verkopen aangezien niemand alleen wil gaan.
pi_220916583
Die schoentjes van Parker van Maikekd. Brrr ik krijg de rillingen van open bij de tenen. Het idee dat je zo je tenen kan open halen.
pi_220916592
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:48 schreef Harper het volgende:

[..]
Sterker nog: je mag er 2.5 uur zijn.
9.30-12.00u of 14.00-16.30u.
Daar mag je vanuit het hele land naar Rotterdam komen. En je moet je binnenkort al aanmelden.
Ik vermoed dat ze ervan uit gaan dat lang niet iedereen komt, zodat ze nog lekker extra kunnen verdienen aan losse kaarten. Die ze sowieso gaan verkopen aangezien niemand alleen wil gaan.
Oh, zo goed had ik niet gekeken/geluisterd.
Wat een geld.. en dan moet je ook nog kiezen welke activiteit/lezing/wurksjop je gaat doen?
pi_220916645
Of ze doen 1 workshop in de ochtend en een andere in de middag, dan zou je ze beide moeten boeken
pi_220916668
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:22 schreef Lalaland79 het volgende:
Of ze doen 1 workshop in de ochtend en een andere in de middag, dan zou je ze beide moeten boeken
Maar hoe zit het dan met die tijdsloten? Dan moet je 2 tickets kopen?
pi_220916669
En zo melken we deze wanvertoning tot de laatste cent uit.
pi_220916718
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:12 schreef Lalaland79 het volgende:
Die schoentjes van Parker van Maikekd. Brrr ik krijg de rillingen van open bij de tenen. Het idee dat je zo je tenen kan open halen.
Maike vond het zelf ook niks maar Parkertje wilde ze persé aan. Die maakt daar compleet de dienst uit dat blijkt
pi_220916756
Ik vind het echt heel gek dat er een tijdslot is bij dat event. Ze willen tig dingen organiseren maar tijd krijg je er niet voor. Zou me niks verbazen als je ter plekke nog voor vanalles moet bijbetalen.
pi_220916760
Die post van DBM dat ze een weekend off line gaat. Hoe bedenk je het om gewikkeld in je dekbed de foto te maken en ook te plaatsen. Is dat ook een advies van Chatgpt?
pi_220916779
Ik vind het opvallend hoe stil Judith is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')