Slachtoffer spelen werkt gewoon niet meer als je op deze manier tekeer gaat.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:18 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Weet ik maar als je alleen van de uitspraken uitgaat dan moet er de helft van de Midden Oosten uitgeroeid worden. Die gasten dreigen zelf al 80 jaar Israël te vernietigen en dan worden ze verbaasd dat er extremistische uitspraken in hun richting komen. Ik zou nog willen kijken welk uitspraken Nederlanders gaan doen als ze worden bedreigd met totale vernietiging.
Meester onderhandelaar Trump doet het toch maar weer eventjes.....quote:Iranian negotiators will stop exchanging messages with the U.S. through intermediaries, and Tehran will move to fully close the Strait of Hormuz, in retaliation for ongoing ceasefire violations, Iran’s state-affiliated news outlet Tasnim said Monday.
The report, in a translated post on the social media site Telegram, homes in on Israel’s military operations in Lebanon against the Iran-backed militia Hezbollah.
“No dialogue will take place” until Israel fully withdraws from occupied areas in Lebanon and stops all attacks in both Lebanon and Gaza, per Tasnim.
“Also, the resistance front and Iran have resolved to completely block the Strait of Hormuz and activate other fronts including the Bab al-Mandeb Strait, in order to punish the Zionists and their supporters,” the report said.
Oil prices leapt more than 5% higher following Tasnim’s report, which signaled a breakdown in efforts to reach a diplomatic end to the war that is now in its fourth month.
quote:
Zou het grootste deel v/d markt ondertussen TACO Tuesday niet afwachten?quote:Op maandag 1 juni 2026 17:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Blijft me verbazen dat de olieprijs nog steeds laag is tov eerdere weken.
Terwijl echt alle reserves in de wereld in hoog tempo worden verbruikt.
[ afbeelding ]
D'r zit ook nog een dingetje in dat het niet naar 0 kan gaan. Vaak bij 30 tot 20% werkt de infrastructuur niet meer goed. Dus de 'vloer' ligt veel hoger dan 0.
Jawel, maar op een gegeven moment is de olie gewoon 'op'. Althans dan kan je dus niet zonder gevolgen meer uit de reserves gaan halen.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zou het grootste deel v/d markt ondertussen TACO Tuesday niet afwachten?
Lijkt erop dat het elk moment los kan gaan. Ziet er trouwens wel heel erg dichtbevolkt uit en hoe gaan ze 1 miljoen mensen evacueren? Ouderen, zieken, gehandicapten, die kunnen toch geen kant op.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef tesssssssss het volgende:
Steve is al tien uur aan het streamen.
1 miljoen mensen evacueren?quote:Op maandag 1 juni 2026 17:44 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Lijkt erop dat het elk moment los kan gaan. Ziet er trouwens wel heel erg dichtbevolkt uit en hoe gaan ze 1 miljoen mensen evacueren? Ouderen, zieken, gehandicapten, die kunnen toch geen kant op.
quote:Op maandag 1 juni 2026 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
1 miljoen mensen evacueren?
Wat gaat er gebeuren dan?
Volg het niet echt meer.
Je wordt hier zo ontzettend moe van.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:54 schreef Perrin het volgende:
• May 18: “A Deal will be made… very acceptable”
• May 23: “Largely negotiated… Details shortly!”
• May 27-31: “Close to finalizing. Iran really wants it… Just sit back & relax!”
• Now: USA resumes strikes and Iran cuts off talks and negotiations.
Dahiyeh is een wijk in Beiroet met bijna één miljoen inwoners en het IDF heeft opdracht gegeven om de wijk te evacueren.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
1 miljoen mensen evacueren?
Wat gaat er gebeuren dan?
Volg het niet echt meer.
Binnen hoeveel tijd?quote:Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Dahiyeh is een wijk in Beiroet met bijna één miljoen inwoners en het IDF heeft opdracht gegeven om de wijk te evacueren.
Tjah. Jarenlang hezbollah en iran in je maatschappij toelaten en nu cry wolf doen omdat Israel er wel een beetje klaar mee is.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Dahiyeh is een wijk in Beiroet met bijna één miljoen inwoners en het IDF heeft opdracht gegeven om de wijk te evacueren.
Ik zou het niet weten, ik hoop alsnog dat ze het niet gaan doen.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Binnen hoeveel tijd?
Heb idd medelijden met al die mensen die hier niks mee te maken hebben. Alle zieke mensen, oude mensen, gehandicapten….
quote:
Ten tijde van de Piri uitspraken was ik nog pro-Israël, en ik vond dat schandalige uitspraken omdat het om verdedigingswapens (luchtafweer).quote:Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ja, hoeveel doden zijn de afgelopen dagen of weken in Israël gevallen dat deze aanval nu nodig is? Is de maatschappij in Israël ontwricht nu?quote:Op maandag 1 juni 2026 18:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah. Jarenlang hezbollah en iran in je maatschappij toelaten en nu cry wolf doen omdat Israel er wel een beetje klaar mee is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |